Ga naar inhoud

Invloed menstruatie?


Aanbevolen berichten

Volgende maand heb ik mijn consult voor mijn borstvergroting, nu ben ik er achter gekomen dat ik dan ook ongesteld ga worden.

Weet iemand of je menstruatie een positief/negatief effect kan hebben op vlak van de meting? 

 

Zou het kunnen dat omdat m'n borsten dan toch wat meer gezwollen zijn dan normaal de pc zegt van 'je hebt te weinig plaats/huid'  terwijl dit mischien niet zo is maar lijkt omdat je huid toch wat strak staat tijdens je menstruatie?

Of is het net omgekeerd? Denkt een pc dan dat hij er mischien meer 'in kan krijgen'? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is mij nog nooit opgevallen dat die dingen veranderen als ik ongesteld ben. Maar nu moet ik ook wel eerlijk toegeven dat ik daar altijd makkelijk doorheen fiets... geen vreetbuien, hoofdpijn, rugpijn, stemmingswisselingen, chagrijnige buien.... alleen beetje buikpijn en vergeet altijd dat ik naar de wc moet

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Iwb zei:

 alleen beetje buikpijn en vergeet altijd dat ik naar de wc moet

:45: 
 

5 uur geleden, Anon zei:

Volgende maand heb ik mijn consult voor mijn borstvergroting, nu ben ik er achter gekomen dat ik dan ook ongesteld ga worden.

Weet iemand of je menstruatie een positief/negatief effect kan hebben op vlak van de meting? 

 

Zou het kunnen dat omdat m'n borsten dan toch wat meer gezwollen zijn dan normaal de pc zegt van 'je hebt te weinig plaats/huid'  terwijl dit mischien niet zo is maar lijkt omdat je huid toch wat strak staat tijdens je menstruatie?

Of is het net omgekeerd? Denkt een pc dan dat hij er mischien meer 'in kan krijgen'? 


Eigenlijk is dat een beetje afhankelijk van persoon tot persoon.. De een heeft net wat meer zwelling/grotere borsten tijdens de menstruatie dan de ander.. Stel dat jij iemand bent waarbij je borsten wel degelijk anders zijn dan wanneer je niet menstrueert, en je wil het maximaal haalbare, dat natuurlijk is bij jou behalen met prothesen, dan is het misschien een goede optie (sorry voor dit antwoord :P ) om je consult een week te verplaatsen? Is er echter in jouw geval niet veel verschil, dan maakt het allemaal niet uit hoor :) 
Stel het scheelt wel haast een cupmaat (er zijn vrouwen waar dat zo bij is) dan zou ik het dus omzetten, anders denk ik dat er weinig aan de hand is.. Je kunt het ook altijd aangeven natuurlijk bij je consult. Het zijn artsen, die zijn heel wat gewend :) 
Hoef je je niet voor te schamen. Maar echt afhankelijk van jouw eigen situatie dus......

Sorry dat er geen duidelijker antwoord is, in mijn ogen...

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, best_boobie zei:

:45: 
 


Eigenlijk is dat een beetje afhankelijk van persoon tot persoon.. De een heeft net wat meer zwelling/grotere borsten tijdens de menstruatie dan de ander.. Stel dat jij iemand bent waarbij je borsten wel degelijk anders zijn dan wanneer je niet menstrueert, en je wil het maximaal haalbare, dat natuurlijk is bij jou behalen met prothesen, dan is het misschien een goede optie (sorry voor dit antwoord :P ) om je consult een week te verplaatsen? Is er echter in jouw geval niet veel verschil, dan maakt het allemaal niet uit hoor :) 
Stel het scheelt wel haast een cupmaat (er zijn vrouwen waar dat zo bij is) dan zou ik het dus omzetten, anders denk ik dat er weinig aan de hand is.. Je kunt het ook altijd aangeven natuurlijk bij je consult. Het zijn artsen, die zijn heel wat gewend :) 
Hoef je je niet voor te schamen. Maar echt afhankelijk van jouw eigen situatie dus......

Sorry dat er geen duidelijker antwoord is, in mijn ogen...

xxx BB

Dankje voor je antwoord :)

 

Het is zo dat ik ongeveer een halve of kwart cupmaat erbij heb tijdens m'n menstruatie dus of dat veel is op dit vlak weet ik niet.. 

 

M'n consult verplaatsen zal niet lukken vrees ik, heb op deze afspraak ook 3 maanden moeten wachten dus ga ze niet verplaatsen om dan mischien in dezelfde situatie terecht te komen. Zal het maar gewoon melden bij Plovier en kijken wat hij zegt.

 

 

Weet jij trouwens hoe lang er tussen 2 operaties moet zitten? Ik heb je eerder al eens m'n foto's gestuurd van m'n huidige situatie en hetgeen waar ik naartoe wil en je gaf toen aan dat dit waarschijnlijk niet in 1 keer zal lukken. Nu hebben we (mijn man en ik) een plan uitgedokterd om een tweede operatie te betalen moest dit nodig zijn maar heb geen flauw idee hoe lang er tussen die 2 operaties zou moeten zitten en wil namelijk zo snel mogelijk na elkaar zodat ik niet nog jaren moet wachten voor ik ben waar ik wil zijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh bij Plovier!
Ja nee dan ga je het niet verzetten idd haha.
Zou het gewoon aangeven, die kijken echt nergens van op hoor. :)

Ik kan me je borsten even niet meer voor de geest halen, sorry, en ben nogal rigoreus door mijn inbox gegaan om berichten te verwijderen laatst.. Die zat zo vol....
Plovier is natuurlijk wel een kunstenaar, dus even zonder jouw beeld voor me te zien, zou ik zeggen: Plovier kan heel veel in 1 keer... 
Anders stuur me nog eens in pb even je situatie, kijk ik nog eens met je mee. Waarschijnlijk schiet me snel weer te binnen waarom ik zei wat ik zei.. En was toen ook al bekend dat het om Plovier ging?

Komt misschien warrig over, maar krijg te veel pb's om alles helemaal te onthouden, sorry....

Maar stuur geruste ff pb!

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, best_boobie zei:

Oh bij Plovier!
Ja nee dan ga je het niet verzetten idd haha.
Zou het gewoon aangeven, die kijken echt nergens van op hoor. :)

Ik kan me je borsten even niet meer voor de geest halen, sorry, en ben nogal rigoreus door mijn inbox gegaan om berichten te verwijderen laatst.. Die zat zo vol....
Plovier is natuurlijk wel een kunstenaar, dus even zonder jouw beeld voor me te zien, zou ik zeggen: Plovier kan heel veel in 1 keer... 
Anders stuur me nog eens in pb even je situatie, kijk ik nog eens met je mee. Waarschijnlijk schiet me snel weer te binnen waarom ik zei wat ik zei.. En was toen ook al bekend dat het om Plovier ging?

Komt misschien warrig over, maar krijg te veel pb's om alles helemaal te onthouden, sorry....

Maar stuur geruste ff pb!

xxxx

Geen probleem hoor! Kan me wel inbeelden dat jouw inbox overloopt van de berichten en foto's :D

 

Zal je even een pb sturen met de foto's

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd, heb ik idd gezegd en normaal gezien heb ik dit niet in 1 keer gerealiseerd zien worden... Maar goed, het is wél Plovier natuurlijk.. 

Sja, hoe lang moet er tussen twee operaties zitten... In Nederland wordt volgens mij minimaal een half jaar aangegeven, tenzij er spoed is tussendoor natuurlijk.. 
In Belgie liggen die regels iets anders.. Ik heb na 3 maanden een operatie laten uitvoeren door een Belgische arts (wel tevens een goede hoor, geen prutser :P

Maar het gaat in dit geval misschien niet eens zo zeer over de regeltjes hierin, maar meer over wanneer jouw huid genoeg gerekt is voor de volgende operatie... 
Dat is afhankelijk van jouw huid... Denk dat je op MINIMAAL een jaar moet rekenen... Maar goed, nogmaals.. het gaat hier om Plovier… Hij is de enige die je hier een fatsoenlijk antwoord op kan geven.

Ik heb alweer veel woorden nodig om niks zinnigs te zeggen zie ik :45: 

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.