Ga naar inhoud

Gezocht zelfde types al ik


Babbb

Aanbevolen berichten

Op 6-11-2018 om 12:24, Babbb zei:

Hallo dames!

Ik stelde mij vorige week al even voor, ik ben babbb en ben op zoek naar dames die ongeveer dezelfde lichaamsbouw hebben zoals mij om even te kunnen vergelijken wat ik mooi vind en hoe ik mezelf zie na de operatie. Dit zou mij heel hard helpen in mijn beslissing qua volume en maat. Als jullie jezelf herkennen in dit profiel laat gerust een berichtje achter en misschien komen we samen tot een leuke kennismaking op dit forum. 

Ik ben 1.61m groot. (klein dus...^_^)

Gewicht: +-58kg

 

Mvg Babbb

Hoi @Babbb

 

Ik ben wel vergelijkbaar met jouw lengte en gewicht. Ik ben namelijk 1.62 en weeg 53 kilo. Gisterochtend heb ik mijn eerste consult gehad en a.s. maandag staat nog een afspraak gepland bij een andere kliniek zodat ik ze kan vergelijken (gaat natuurlijk niet om een broodje wat je koopt). Blijkbaar heb ik best een brede borst 14 cm en rechte borstkas. Tijdens het consult had ik een prothese van 460 cc gepast :18:, klinkt mega groot maar het stond prima, had nog groter gemogen zelfs, maar dat is helaas niet mogelijk. Samen met mijn chirurg hebben we besloten om voor het maximale te gaan, 450 cc, ronde prothese van Mentor en high profile :wub: Ik heb ook dit forum gekeken naar vergelijkbare meiden, maar dan zie je bijvoorbeeld heel vaak rond 300 cc word geadviseerd als maximum. Ook heb ik mijzelf vergeleken met vriendinnen, zij zijn allemaal veel langer en iets zwaarden maar kregen uiteindelijk toch minder cc. Je kunt er dus niks van zeggen, het is puur afhankelijk van jouw afmetingen. 450 cc had ik bij lange na niet verwacht en toch ziet het er niet groot uit (zie mijn profielfoto waar ik een prothese van 460cc heb gepast) Momenteel heb ik trouwens momenteel een 75A ;)

 

Mijn advies, gewoon een consult plannen en je laten verrassen! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, Babbb zei:

Zou het kunnen dat de maten van cup ook. Verschillen als je rond of anatomisch neemt ? Ik bedoel dan als je nu bij alle bij 300cc neemt heb je dan achteraf dezelfde cupmaat of verschilt dit?

 

Liefs babbb 

Volgens mij ligt dat aan veel meer dingen. Dat kun je zo niet stellen nee.

Het ligt ook aan de breedte van de prothese en aan het profiel ( hoe ver naar voren )en of ze voor of achter de spier komen.

Laat je maar goed adviseren, meestal kiest de pc of ze hem voor of achter de spier plaatsen. En ovet de maat kun je je ook tijdens je consult uitgebreid vragen stellen en passen :) 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 months later...

Hai! Ik ben 1.60 en weeg ongeveer 54 kg, schommel een beetje door het sporten.. 

2015: 325cc hp mentor

2019: 420 eho nagor

2020 (op de planning): 650 of 725cc corse motiva

De maten wennen erg gauw, wat had je ingedachten voor aantal cc en ben je inmiddels al geopeerd? 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.