Ga naar inhoud

Gezocht zelfde types al ik


Babbb

Aanbevolen berichten

Hallo dames!

Ik stelde mij vorige week al even voor, ik ben babbb en ben op zoek naar dames die ongeveer dezelfde lichaamsbouw hebben zoals mij om even te kunnen vergelijken wat ik mooi vind en hoe ik mezelf zie na de operatie. Dit zou mij heel hard helpen in mijn beslissing qua volume en maat. Als jullie jezelf herkennen in dit profiel laat gerust een berichtje achter en misschien komen we samen tot een leuke kennismaking op dit forum. 

Ik ben 1.61m groot. (klein dus...^_^)

Gewicht: +-58kg

 

Mvg Babbb

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 1.58 en 60 kg

Had een lege c over door veel te sporten ( woog met bv 53 kg)..kreeg 280 cc eurosilicone en kwam uit op een grote d cup...inmiddels iets zwaarder geworden en heb nu een 75 e....

gaat in jan voor wissel en krijg 550 cc motiva corse.

Ik draag veel push up beha’s en vind dat zelf mooier,vandaar de wissel.

 

Als je iets wilt weten hoor ik het wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, beblessed zei:

Ik ben iets groter en zwaarder als jij, 1.65 en 62 kg. Vorige situatie was een 75a

Bedankt voor je antwoord, mijn situatie is nu een lege b cup maar had ervoor een mooie volle c, na 2 zwangerschappen is mijn bovenvolume helemaal weg. Mocht je al foto's hebben staan in je album zou ik daar dan even een kijkje mogen innemen ?

 

Groeten Babbb

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Marg23 zei:

Hee @Babbb, Over welke volume/vorm/maat twijfel je, en waarom? 

Ik ben 1,73m en ongeveer 61kg dus niet heel erg vergelijkbaar met jou. Maar ik wil best met je meedenken :D

Groetjes, Marg

Bedankt voor je antwoord, mijn situatie is nu een lege b cup maar had ervoor een mooie volle c, na 2 zwangerschappen is mijn bovenvolume helemaal weg. Mocht je al foto's hebben staan in je album zou ik daar dan even een kijkje mogen innemen ? Een echte maat word vast gelegd nu donderdag 08nov maar weet helemaal niet wat ik me moet voorstellen heb hier al een aantal mooie cups voorbij zien komen maar sommigen (veel ) gaan dan uiteindelijk terug voor een grotere wissel? De chirurg zei wel dat we best de mentor implantaten nemen voor het bovenvolume 

 

groeten

 

Groeten Babbb

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Marg23 zei:

@Babbb Ik heb je toegevoegd aan mijn album. 

 

Welk effect zou je graag willen bereiken? Zo natuurlijk mogelijk? Of mogen mensen best zien dat er iets gedaan is? 

En op wat voor cupmaat hoop je ongeveer uit te komen? 

Ik hou het liefst natuurlijk maar vind een mooie ronde volle borst wel aantrekkelijk. Vooral omdat ik die volume vanboven mis... Ik heb al wat opzoek werk gedaan een een grote d vind ik wel mooi. Maar twijfel of het bij mijn lichaam zal passen. Ik ben wel iemand met bredere heupen en ook om daar de balans in te hebben kies ik voor een grotere maat. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Babbb als je naar mn profiel gaat kan je vanuit daar in mn album kijken, weet niet hoe ik die hier man benoemen. Welke maat ik nu heb geen idee, mag pas over 3 weken n normale BH aan. Ben nu 3 weken PO. Ik denk dat op t oog het een grote D is, als je t vergelijkt met 'echte' borsten maar dat t bh maat E zal worden. Nep borsten hebben bijna altijd n grotere maat dan echte borsten.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Buttercup2.0

@Babbb, ik volg deze even mee. We zijn hetzelfde type (1m60, 57kg, brede heupen en brede schouders) mijn voorsituatie is een lege b/c. Onderin heb ik nog wel volume maar aan de bovenkant niet meer. 

Mijn operatie staat pas gepland op 22 januari, dus aan foto's van het resultaat ga ik je nog niet kunnen helpen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ik heb de mentor anatomisch tall hight moderate profile.

Ik ben 1,68 en 62 kilo.

Als je wilt kun je mijn album bekijken. Dan voeg ik je toe.

Als je de borstbreedte weet, dan weet je welke implantaat zou passen aan de hand van een tabel.

Zoy je het linkje sturen: https://www.mentorwwllc.eu/products/Breast/4/93#93

Maar uiteraard krijg je een advies wat bij jou wensen past pad echt bij je pc.

Ik ben 5 weken geleden geholpen door dr van der Weij bij boerhaave.

Het zijn dus foto’s tot nu toe, het eindresultaat duurt nog even maar ik vind ze nu al mooi!

Als je vragen hebt, hoor ik het wel! Groetjes 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben zelf 160 en 50 kilo. Heb twee kinderen had hiervoor een 70A. Van der weij heeft mentor anatomisch 300cc dual plane erin gestopt. Maandag bij livera geweest en vandaag bij de hunkemoller... het is nu 70F! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, MCR zei:

Ik ben zelf 160 en 50 kilo. Heb twee kinderen had hiervoor een 70A. Van der weij heeft mentor anatomisch 300cc dual plane erin gestopt. Maandag bij livera geweest en vandaag bij de hunkemoller... het is nu 70F! 

Super :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.