Babbb Posted November 6, 2018 Share Posted November 6, 2018 Hallo dames! Ik stelde mij vorige week al even voor, ik ben babbb en ben op zoek naar dames die ongeveer dezelfde lichaamsbouw hebben zoals mij om even te kunnen vergelijken wat ik mooi vind en hoe ik mezelf zie na de operatie. Dit zou mij heel hard helpen in mijn beslissing qua volume en maat. Als jullie jezelf herkennen in dit profiel laat gerust een berichtje achter en misschien komen we samen tot een leuke kennismaking op dit forum. Ik ben 1.61m groot. (klein dus...) Gewicht: +-58kg Mvg Babbb Link to comment Share on other sites More sharing options...
beblessed Posted November 6, 2018 Share Posted November 6, 2018 Ik ben iets groter en zwaarder als jij, 1.65 en 62 kg. Vorige situatie was een 75a 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marg23 Posted November 6, 2018 Share Posted November 6, 2018 Hee @Babbb, Over welke volume/vorm/maat twijfel je, en waarom? Ik ben 1,73m en ongeveer 61kg dus niet heel erg vergelijkbaar met jou. Maar ik wil best met je meedenken Groetjes, Marg 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
nelly1703 Posted November 6, 2018 Share Posted November 6, 2018 Ik ben 1.58 en 60 kg Had een lege c over door veel te sporten ( woog met bv 53 kg)..kreeg 280 cc eurosilicone en kwam uit op een grote d cup...inmiddels iets zwaarder geworden en heb nu een 75 e.... gaat in jan voor wissel en krijg 550 cc motiva corse. Ik draag veel push up beha’s en vind dat zelf mooier,vandaar de wissel. Als je iets wilt weten hoor ik het wel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Babbb Posted November 6, 2018 Author Share Posted November 6, 2018 2 uur geleden, beblessed zei: Ik ben iets groter en zwaarder als jij, 1.65 en 62 kg. Vorige situatie was een 75a Bedankt voor je antwoord, mijn situatie is nu een lege b cup maar had ervoor een mooie volle c, na 2 zwangerschappen is mijn bovenvolume helemaal weg. Mocht je al foto's hebben staan in je album zou ik daar dan even een kijkje mogen innemen ? Groeten Babbb Link to comment Share on other sites More sharing options...
Babbb Posted November 6, 2018 Author Share Posted November 6, 2018 1 uur geleden, Marg23 zei: Hee @Babbb, Over welke volume/vorm/maat twijfel je, en waarom? Ik ben 1,73m en ongeveer 61kg dus niet heel erg vergelijkbaar met jou. Maar ik wil best met je meedenken Groetjes, Marg Bedankt voor je antwoord, mijn situatie is nu een lege b cup maar had ervoor een mooie volle c, na 2 zwangerschappen is mijn bovenvolume helemaal weg. Mocht je al foto's hebben staan in je album zou ik daar dan even een kijkje mogen innemen ? Een echte maat word vast gelegd nu donderdag 08nov maar weet helemaal niet wat ik me moet voorstellen heb hier al een aantal mooie cups voorbij zien komen maar sommigen (veel ) gaan dan uiteindelijk terug voor een grotere wissel? De chirurg zei wel dat we best de mentor implantaten nemen voor het bovenvolume groeten Groeten Babbb Link to comment Share on other sites More sharing options...
Babbb Posted November 6, 2018 Author Share Posted November 6, 2018 @Marg23 tekstje van ervoor is meegekopieerd sorry hiervoor hopelijk kan je er nog aan uit.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marg23 Posted November 6, 2018 Share Posted November 6, 2018 @Babbb Ik heb je toegevoegd aan mijn album. Welk effect zou je graag willen bereiken? Zo natuurlijk mogelijk? Of mogen mensen best zien dat er iets gedaan is? En op wat voor cupmaat hoop je ongeveer uit te komen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Babbb Posted November 6, 2018 Author Share Posted November 6, 2018 7 minuten geleden, Babbb zei: Bedankt voor je antwoord, mijn situatie is nu een lege b cup maar had ervoor een mooie volle c, zou ik even in je mapje mogen kijken? Heb ik een beter beeld.? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Babbb Posted November 6, 2018 Author Share Posted November 6, 2018 2 minuten geleden, Marg23 zei: @Babbb Ik heb je toegevoegd aan mijn album. Welk effect zou je graag willen bereiken? Zo natuurlijk mogelijk? Of mogen mensen best zien dat er iets gedaan is? En op wat voor cupmaat hoop je ongeveer uit te komen? Ik hou het liefst natuurlijk maar vind een mooie ronde volle borst wel aantrekkelijk. Vooral omdat ik die volume vanboven mis... Ik heb al wat opzoek werk gedaan een een grote d vind ik wel mooi. Maar twijfel of het bij mijn lichaam zal passen. Ik ben wel iemand met bredere heupen en ook om daar de balans in te hebben kies ik voor een grotere maat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marg23 Posted November 6, 2018 Share Posted November 6, 2018 @Babbb Haha oke dan heb je aan mijn album niet zo heel veel Is wel heel wat anders.. Maar dat klinkt inderdaad als een realistisch beeld, toch? Ben benieuwd waar je op uit gaat komen! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
<3Lianne Posted November 6, 2018 Share Posted November 6, 2018 @Babbbhi Bab, ik ben 1.61 en weeg ook iets van 57/58 kilo. Ik had een B75,2 kinderen gekregen dus ook nogal flut aan de bovenkant. Heb 400cc mentor high profile laten plaatsen dual plane, mijn album is openbaar dus neem vooral een kijkje 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
<3Lianne Posted November 6, 2018 Share Posted November 6, 2018 Overigens heb ik ook brede heupen en het is nu echt perfect in balans Link to comment Share on other sites More sharing options...
Babbb Posted November 6, 2018 Author Share Posted November 6, 2018 1 minuut geleden, <3Lianne zei: Overigens heb ik ook brede heupen en het is nu echt perfect in balans Heb je even een album waarin in kan kijken? En welke maat heb je nu Bedankt voor je antwoord alvast Link to comment Share on other sites More sharing options...
Babbb Posted November 6, 2018 Author Share Posted November 6, 2018 @Marg23 alvast bedankt voor je interesse en info ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
<3Lianne Posted November 6, 2018 Share Posted November 6, 2018 @Babbb als je naar mn profiel gaat kan je vanuit daar in mn album kijken, weet niet hoe ik die hier man benoemen. Welke maat ik nu heb geen idee, mag pas over 3 weken n normale BH aan. Ben nu 3 weken PO. Ik denk dat op t oog het een grote D is, als je t vergelijkt met 'echte' borsten maar dat t bh maat E zal worden. Nep borsten hebben bijna altijd n grotere maat dan echte borsten. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Babbb Posted November 6, 2018 Author Share Posted November 6, 2018 @<3Lianne ik heb het even doorbladert en je staat er goed voor! Zou je nog veel succes wensen. En alvast bedankt voor al de nuttige info Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Buttercup2.0 Posted November 6, 2018 Share Posted November 6, 2018 @Babbb, ik volg deze even mee. We zijn hetzelfde type (1m60, 57kg, brede heupen en brede schouders) mijn voorsituatie is een lege b/c. Onderin heb ik nog wel volume maar aan de bovenkant niet meer. Mijn operatie staat pas gepland op 22 januari, dus aan foto's van het resultaat ga ik je nog niet kunnen helpen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jesssi Posted November 6, 2018 Share Posted November 6, 2018 Hoi ik heb de mentor anatomisch tall hight moderate profile. Ik ben 1,68 en 62 kilo. Als je wilt kun je mijn album bekijken. Dan voeg ik je toe. Als je de borstbreedte weet, dan weet je welke implantaat zou passen aan de hand van een tabel. Zoy je het linkje sturen: https://www.mentorwwllc.eu/products/Breast/4/93#93 Maar uiteraard krijg je een advies wat bij jou wensen past pad echt bij je pc. Ik ben 5 weken geleden geholpen door dr van der Weij bij boerhaave. Het zijn dus foto’s tot nu toe, het eindresultaat duurt nog even maar ik vind ze nu al mooi! Als je vragen hebt, hoor ik het wel! Groetjes 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jesssi Posted November 7, 2018 Share Posted November 7, 2018 Ps 340 cc 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jesssi Posted November 7, 2018 Share Posted November 7, 2018 @Babbb heb je toegevoegd. Als je hieronder op volgen drukt, krijg je een melding als iemand op je bericht reageerd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Babbb Posted November 7, 2018 Author Share Posted November 7, 2018 2 uur geleden, Jesssi zei: @Babbb @Jesssi bedankt voor je info. Mooie cupmaat inderdaad kan ik zelf mijn borstbreedte meten of niet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
MCR Posted November 7, 2018 Share Posted November 7, 2018 Ik ben zelf 160 en 50 kilo. Heb twee kinderen had hiervoor een 70A. Van der weij heeft mentor anatomisch 300cc dual plane erin gestopt. Maandag bij livera geweest en vandaag bij de hunkemoller... het is nu 70F! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jesssi Posted November 7, 2018 Share Posted November 7, 2018 2 uur geleden, Babbb zei: @Jesssi bedankt voor je info. Mooie cupmaat inderdaad kan ik zelf mijn borstbreedte meten of niet? Ik denk globaal maar niet precies. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jesssi Posted November 7, 2018 Share Posted November 7, 2018 2 uur geleden, MCR zei: Ik ben zelf 160 en 50 kilo. Heb twee kinderen had hiervoor een 70A. Van der weij heeft mentor anatomisch 300cc dual plane erin gestopt. Maandag bij livera geweest en vandaag bij de hunkemoller... het is nu 70F! Super Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts