Ga naar inhoud

Hydrogel of siliconen - immuunziekte!


Aanbevolen berichten

https://nos.nl/nieuwsuur/artikel/2132606-inspectie-gaat-klachten-borstimplantaten-onderzoeken.html

 

Hoi Dames,

 

Ik vroeg me af of iemand ervaring heeft met hydrogel implantaten. Door bovenstaande bron (ik hoop dat jullie die kunnen openen) is naar voren gekomen dat er een verband is tussen immuunziekte en siliconen implantaten. Wat natuurlijk erg zorgwekkend is. Je kunt namelijk ASIA syndroom krijgen wat een verzamelnaam is voor vrouwen die na hun siliconen implantaten last krijgen van allerlei bijwerken zoals spierzwakte en geheugenverlies. Doordat het implantaat een 'vreemd lichaam' is, valt het immuunsysteem de siliconen aan, waardoor er minuscule deeltjes in het lichaam kunnen planten, zelfs tot in je hersenen...
Door deze informatie kwam ik tot de 'biologische implantaten' namelijk de Hydrogel versie. Wanneer deze prothesen lekken zwelt je borst op en vervolgens komt de oplossing in je lichaam wat gewoon uitgescheiden wordt. Natuurlijk is de structuur hier van anders als een siliconen.
Heeft er iemand ervaring met dit verhaal, heb je je prothese gewisseld voor hydrogel, heb je tips, foto's, doorverwijzing naar iemand die er veel van weet? Please laat het mij weten! 


Groetjes van Lins

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.