Ga naar inhoud

Nikka : 21 november 2018 : Dr. Bodde : Bauland Kliniek


Gast Nikka

Aanbevolen berichten

Hi dames, hier vandaag toch een minder dagje. Merk dat rechts toch echt meer zwelling heeft dan links en ook pijnlijk is. Kan dit gewoon of moet ik me zorgen maken? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 124
  • Created
  • Laatste Reactie

7 DPO en helaas toch het gevoel dat het niet helemaal goed zit in mijn rechter borst. Zo vooruitstrevend dat het ging kreeg ik 2 dagen geleden meer pijn en ook koorts vanmorgen was het nog niet minder dus vandaag toch even een extra controle (overigens heel netjes want ze plannen je ook meteen voor vandaag in!) links gaat goed maar rechts is gezwollen mijn bh staat echt in mijn lijf terwijl links niks te zien is. Vind het wel spannend nu. Zat niet helemaal in mijn hoofd dit :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden, Nikka zei:

7 DPO en helaas toch het gevoel dat het niet helemaal goed zit in mijn rechter borst. Zo vooruitstrevend dat het ging kreeg ik 2 dagen geleden meer pijn en ook koorts vanmorgen was het nog niet minder dus vandaag toch even een extra controle (overigens heel netjes want ze plannen je ook meteen voor vandaag in!) links gaat goed maar rechts is gezwollen mijn bh staat echt in mijn lijf terwijl links niks te zien is. Vind het wel spannend nu. Zat niet helemaal in mijn hoofd dit :blush:

 

Goed dat je daarmee op controle gaat, heel veel succes, hopelijk valt het allemaal mee en is het vocht wat je ziet .. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, Sjuul zei:

 

Goed dat je daarmee op controle gaat, heel veel succes, hopelijk valt het allemaal mee en is het vocht wat je ziet .. 

Ja dat hoop ik ook. 15.45 uur heb ik een afspraak hopelijk valt het mee. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Nikka zei:

Ja dat hoop ik ook. 15.45 uur heb ik een afspraak hopelijk valt het mee. 

 

De koorts hoeft niet persè iets met je borst te maken te hebben, misschien heb je een griepje of virusje onder de leden .. Je weerstand krijgt toch een opdonder van een narcose .. Ik duim voor je ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Sjuul zei:

 

De koorts hoeft niet persè iets met je borst te maken te hebben, misschien heb je een griepje of virusje onder de leden .. Je weerstand krijgt toch een opdonder van een narcose .. Ik duim voor je ..

Klopt heb ook al antibiotica voor iets anders. De koorts vind ik nog tot daaraan toe maar de pijn die zich ontwikkeld en echt de voelbare zwelling en zichtbare want ook mijn vriend ziet het maakt dat ik me zorgen maak. Lief ik plaatst straks een update. 

 

Het ging zo goed dus maakt de domper wat groter meer een eigen instelling. Komt vast goed. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden, Nikka zei:

Klopt heb ook al antibiotica voor iets anders. De koorts vind ik nog tot daaraan toe maar de pijn die zich ontwikkeld en echt de voelbare zwelling en zichtbare want ook mijn vriend ziet het maakt dat ik me zorgen maak. Lief ik plaatst straks een update. 

 

Het ging zo goed dus maakt de domper wat groter meer een eigen instelling. Komt vast goed. 

Gelukkig kannje langskomen. Vervelend zeg. Hoop dat het niks is voor je. Succes strakjes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, An1977 zei:

Gelukkig kannje langskomen. Vervelend zeg. Hoop dat het niks is voor je. Succes strakjes!!

Ja heel fijn was ok meteen doen we vandaag even. Daar wachten we niet mee en mijn behandelt PC is er ook dus dat is wel heel prettig. Bekende gezichten 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen infectie gelukkig wel duidelijk meer zwelling. Goed rusten!! Zei ze

En ze gaf aan dat omdat mijn tepels laag zitten het echt een jaar nodig heeft om goed te zakken. Waar kan ik een zak geduld kopen? :20:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Nikka zei:

Geen infectie gelukkig wel duidelijk meer zwelling. Goed rusten!! Zei ze

En ze gaf aan dat omdat mijn tepels laag zitten het echt een jaar nodig heeft om goed te zakken. Waar kan ik een zak geduld kopen? :20:

Gelukkig geen infectie!!! Maar dat is wel erg lang ja, pfff nou iig komt het goed, duurt alleen wel even...:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Yvie ja ik denk ff laten kijken toch gek als je 4 dagen geen last hebt en dan dag 6 nog geen theekopje meer kunt pakken :huh: raar lijf!! Liever 1x teveel als 1x te weinig dan. 

 

@Jenny1981 ja word echt pas kerst 2019 dat het undress to impress word :01: 

 

@An1977 ik lag al veel op de bank en bed. Wandelen was het wel. Ben zo blij dat Soof begint op Videoland dan heb ik iets om de dag door te komen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Nikka zei:

@Yvie ja ik denk ff laten kijken toch gek als je 4 dagen geen last hebt en dan dag 6 nog geen theekopje meer kunt pakken :huh: raar lijf!! Liever 1x teveel als 1x te weinig dan. 

 

@Jenny1981 ja word echt pas kerst 2019 dat het undress to impress word :01: 

 

@An1977 ik lag al veel op de bank en bed. Wandelen was het wel. Ben zo blij dat Soof begint op Videoland dan heb ik iets om de dag door te komen 

:125:  :4:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha Jenny ja werd er flauw van denk we zien de lol er maar van in..

 

Die carefix Bonnie zit steeds lekker warm opgerold tegen mijn litteken ben dit ding beu dus net 2 andere besteld de:

carefix ava omdat ik niet om de positieve verhalen hier heen kan en een Marena B09Z compressiebeha omdat deze bandjes wat normaler zijn. Nu zie je mijn bh langs ieder truitje en vest en niemand weet het dus niet handig ik houd er 1 want vind het veel geld voor 6 weekjes. Liever erna een extra setje 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb mijn account afgemeld omdat ik niet wil betalen. Denk even snel een berichtje voordat het niet meer lukt. Maar het lijkt alsof het nog wel kan om iets te plaatsen. 

 

Ik heb de carefix ava besteld en dat scheelt zoooo veel in steun dat het nu heel goed gaat weer. Ik heb geen pijn meer alleen bij onverwachte bewegingen. 

 

Nogmaals iedereen dankjewel voor alle adviezen en het delen van jullie verhalen. 

 

Voor wie nog geopereerd moet worden heel veel succes, voor de Meisen die aan het herstellen zijn wens ik een spoedig herstel! Hopelijk dalijk allemaal het gewenste resultaat 

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.