Ga naar inhoud

Nikka : 21 november 2018 : Dr. Bodde : Bauland Kliniek


Gast Nikka

Aanbevolen berichten

1 uur terug, Nikka zei:

Die situatie heb ik ook nog gehad met visite maar staan niet heel dichtbij dat scheelt. 

 

Hier hetzelfde ik doe het ook voor mezelf. Van hem hoeft het niet dus herken ik wel. Voor hun is het meer orginatorisch. Van welke cup kom je en wat hoop je? Ik heb denk ik nu een B? Als ik dat nog haal. Sinds de borstvoeding zijn het theezakjes :25: heb geen vulling bovenin. 

 

Denk dat dat wel fijn is dan kun je er met iemand over hebben die het al ervaren heeft. 

Ik ben van de 78 kilo naar 63 gegaan en toen waren mijn volle borsten weg heb nu een cup c maar ook geen volume, dus wil dat graag opvullen, en voor mijn man is het idd eerder rekening houden met het plannen van dingen enzo, gelukkig komt mijn broer 1 weekje logeren daar heb ik een hele goede band mee, en is meer het verzorgende type,hahaha mijn man mag Mooi wel mijn haartjes wassen onder de douche en mij uit bed helpen... ik heb alleen nog voor foto’s in mijn album.. kan niet wachten om daar mijn nieuwe borsten te showen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 124
  • Created
  • Laatste Reactie
2 minuten geleden, Jenny1981 zei:

Ik ben van de 78 kilo naar 63 gegaan en toen waren mijn volle borsten weg heb nu een cup c maar ook geen volume, dus wil dat graag opvullen, en voor mijn man is het idd eerder rekening houden met het plannen van dingen enzo, gelukkig komt mijn broer 1 weekje logeren daar heb ik een hele goede band mee, en is meer het verzorgende type,hahaha mijn man mag Mooi wel mijn haartjes wassen onder de douche en mij uit bed helpen... ik heb alleen nog voor foto’s in mijn album.. kan niet wachten om daar mijn nieuwe borsten te showen...

Knap zeg zoveel kilo eraf!! Respect! Wel balen dat het altijd van de verkeerde plaatsen afgaat. Ik heb wel foto’s van voor gemaakt maar niet hier op het forum. Vind dat wel heel heftig om te doen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, Nikka zei:

Knap zeg zoveel kilo eraf!! Respect! Wel balen dat het altijd van de verkeerde plaatsen afgaat. Ik heb wel foto’s van voor gemaakt maar niet hier op het forum. Vind dat wel heel heftig om te doen 

Ja snap ik, ik heb mijn gezicht er ook niet op staan...

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, Jenny1981 zei:

Ja snap ik, ik heb mijn gezicht er ook niet op staan...

Ik kan niet bij jou kijken ik ben een gast en jij hebt betaald. Maar nee dat zou ik ook nooit doen met gezicht. Dat vind ik in deze tijd Met al het social media geen goed idee :84:

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, Jenny1981 zei:

Ik ga alvast lekker in mijn bedje liggen, heel veel succes morgen! En spreek je snel! Xx

Ik ga ook zo, jij ook heel veel succes!! We houden elkaar op de hoogte :35: xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Ladies, 

 

Ik word 12 december geopereerd door dr.  Fresow bij Bauland. 

Nog 3 weekjes wachten en dan is het eindelijk zover. 

Nikka heel veel succes morgen! 

 

Gr. L**

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, L** zei:

Hoi Ladies, 

 

Ik word 12 december geopereerd door dr.  Fresow bij Bauland. 

Nog 3 weekjes wachten en dan is het eindelijk zover. 

Nikka heel veel succes morgen! 

 

Gr. L**

Ahh dat is ook al heel snel!! Dankjewel komt goed. Ik hou jullie op de hoogte

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo dames het zit erop. Ben net thuis. Was een lang dagje stiekem. De operatie is goed gegaan. Wel heel erg het idee dat ze tegen mijn kin zitten i.p.v. waar ze horen. Maar dat was normaal. Het ziet er ook echt niet uit nog maar dat komt goed heb ik bij @Marg23 gezien. 

 

Pijn vind ik heel goed te doen. Had vele malen erger verwacht. 

 

Ik ben wel enorm duf. @Jenny1981 leuk je even te zien!! Hebben we een gezicht bij elkaar. Jij was al wel echt helder. Ik nu nog niet. Zal morgen wel komen. Hoe voel jij je? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Nikka Fijn dat je weer thuis bent en dat je niet veel pijn hebt! :D En fijn dat alles goed gegaan is natuurlijk. Haha in het begin zit alles strak en bol inderdaad, maar dat is gelukkig maar een kwestie van tijd. 

 

Je lekker laten verwennen de komende dagen en rustig aan doen. Dan genezen je boobies het snelst :) Heel veel sterkte en hou ons op de hoogte! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Nikka zei:

Zo dames het zit erop. Ben net thuis. Was een lang dagje stiekem. De operatie is goed gegaan. Wel heel erg het idee dat ze tegen mijn kin zitten i.p.v. waar ze horen. Maar dat was normaal. Het ziet er ook echt niet uit nog maar dat komt goed heb ik bij @Marg23 gezien. 

 

Pijn vind ik heel goed te doen. Had vele malen erger verwacht. 

 

Ik ben wel enorm duf. @Jenny1981 leuk je even te zien!! Hebben we een gezicht bij elkaar. Jij was al wel echt helder. Ik nu nog niet. Zal morgen wel komen. Hoe voel jij je? 

Ja zeker fijn om elkaar even te zien! Wat vervelend dat je er zoveel last van had, ik had ook verwacht dat je al weg zou zijn, de een reageert er toch anders op dan de ander. Ik heb echt heel weinig last van alles alleen een beetje druk op de borst... ben benieuwd hoe het morgen gaat denk dat ik er dan meer van voel...:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

55 minuten geleden, Jenny1981 zei:

Ja zeker fijn om elkaar even te zien! Wat vervelend dat je er zoveel last van had, ik had ook verwacht dat je al weg zou zijn, de een reageert er toch anders op dan de ander. Ik heb echt heel weinig last van alles alleen een beetje druk op de borst... ben benieuwd hoe het morgen gaat denk dat ik er dan meer van voel...:53:

Ja ik had ook gedacht veel eerder weg te zijn maar ik had idd veel last van alle medicatie en ik kan op een cracker niet ‘aansterken’ dus vond het best kwalijk dat ik niet gewoon kon lunchen want je ligt daar half gedrogeerd en dan moet je onverhoopt ook nog langer blijven. En ze hebben eigenlijk niks te eten. Dat hielp me niet in het beter voelen. Daarom vroeg ik ook van alles en iedereen om me heen is veel  meer helder ik voelde me ook echt nog een stuk afwezig. In mijn praten alsof ik nog op slowmotion stond ofzo. 

 

Fijn dat je zo weinig last hebt!! Dat is wel heel lekker. 

 

Ik kan niet op je profiel denk kijk even of ik je een privé berichtje kan doen maar ?? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden, Nikka zei:

Ja ik had ook gedacht veel eerder weg te zijn maar ik had idd veel last van alle medicatie en ik kan op een cracker niet ‘aansterken’ dus vond het best kwalijk dat ik niet gewoon kon lunchen want je ligt daar half gedrogeerd en dan moet je onverhoopt ook nog langer blijven. En ze hebben eigenlijk niks te eten. Dat hielp me niet in het beter voelen. Daarom vroeg ik ook van alles en iedereen om me heen is veel  meer helder ik voelde me ook echt nog een stuk afwezig. In mijn praten alsof ik nog op slowmotion stond ofzo. 

 

Fijn dat je zo weinig last hebt!! Dat is wel heel lekker. 

 

Ik kan niet op je profiel denk kijk even of ik je een privé berichtje kan doen maar ?? 

Gek hè, ik had helemaal geen honger en moest nou juist een cracker eten, voel me ook licht suf en heb moeite met de juiste woorden te kiezen dus zeker wel wat onder invloed geweest en nog.... maar we doen gewoon rustig aan de pijn zal morgen en overmorgen nog wel erger worden, voel nu al wat meer mijn rug opspelen, ik heb al aangegeven aan best boobie Dat mijn profiel het niet doet, dus word aan gewerkt:35: heel veel beterschap gewenst en succes met het herstel! Ik spreek je snel! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Jenny1981 zei:

Gek hè, ik had helemaal geen honger en moest nou juist een cracker eten, voel me ook licht suf en heb moeite met de juiste woorden te kiezen dus zeker wel wat onder invloed geweest en nog.... maar we doen gewoon rustig aan de pijn zal morgen en overmorgen nog wel erger worden, voel nu al wat meer mijn rug opspelen, ik heb al aangegeven aan best boobie Dat mijn profiel het niet doet, dus word aan gewerkt:35: heel veel beterschap gewenst en succes met het herstel! Ik spreek je snel! Xx

Ja zo zie je maar dat iedereen anders reageert op alles. Ik heb al een ijspack erbij gehad dat was wel heel fijn. Heb al flinke zwelling. Jij ook succes!! Tot snel

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Jenny1981 zei:

Ja erg gek, dat dat wel kan, ik ben er ook blij mee precies de goede maat voor mij!!

Ja vind ik ook hoor. Mocht kijken met de spiegel ik denk mmmm geduld hebben... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Nikka zei:

Ja vind ik ook hoor. Mocht kijken met de spiegel ik denk mmmm geduld hebben... 

Nou ik heb bijna niet geslapen vannacht niet vanwege de pijn maar klaarwakker, denk ook dat de stand van het bed te hoog was... dan maar overdag een paar uurtjes proberen te slapen, hoe was jou nacht?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ahh wat balen zeg! Idd maar overdag wat uurtjes pakken. Ik heb van 11-2 geslapen en toen was ik ook wakker. 2-4 heb ik voor me uit zitten kijken en bh’s zitten kijken voor erbij :P en toen nog 2 uurtjes geslapen. 

 

Ik word wakker omdat ik mijn draai niet kan vinden. Maar je kunt niet opdraaien dus buikspieren omhoog uit bed en weer hoger instappen. :rolleyes: Heb enorme spierpijn gevoel in mijn borstspieren en aan de zijkant bij mijn ribben. Kan mijn handen nauwelijks nog uitsteken. Net de medicijnen weer genomen en zit alweer lekker met een ijspack. Is de zwelling bovenin bij jou ook minder? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, DoubleD zei:

Gefeliciteerd dames met jullie boobies en een goed herstel gewenst!

Dankjewel!! Jij sterkte met je nek. Hopelijk trekt het snel weg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik ben al in de douche geweest. Wat heerlijk zeg. Op een stoeltje en manlief me gewassen, ging heel goed. Water wel op lauw. De bh ff aan het wassen want werd gek van de jeuk. Sieraden weer aan en om. Voel me weer een beetje mens. Hoe is het bij jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je aanwinsten! Ja douchen is even eng he! Ik zit op 7 dagen po (donderdag) en heb dinsdag pas mn haar gewassen. Ook op een stoeltje met mn vriend. Washandjes erop voor de zekerheid ookal mocht de shampoo over de wondjes heen. Slapen in de nacht zijn de rotste momenten ...  maar dat komt wel goed na verloop van tijd!

 

Oh ja maak fototjes per dag! Al hou je ze voor jezelf zoals ik doe. Dan zie je zooveel verschil dag na dag wat je op t blote oog niet zou zien. Heel bizar!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.