Ga naar inhoud

Help wat gebeurt er met mijn borst?


Mima

Aanbevolen berichten

Mijn linker borst doet ineens best veel pijn (11 maanden po) 

 

Kijk naar de foto en je ziet een gekke 'bult'.!! 

 

Ik maak me ene beetje zorgen ineens... Gaat dit weg?! 

 

@best_boobie

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mima, hè meis....wat vervelend voor je. Ik heb er helaas niet genoeg verstand van om je te kunnen helpen. Misschien kun je @best_boobieeven een pb-tje sturen met wat foto's. Good luck.

 

Xx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Jaydee zei:

@Mima, hè meis....wat vervelend voor je. Ik heb er helaas niet genoeg verstand van om je te kunnen helpen. Misschien kun je @best_boobieeven een pb-tje sturen met wat foto's. Good luck.

 

Xx Jaydee 

Oh...... ze heeft inmiddels al gereageerd. Onze berichten hebben elkaar gekruist. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, best_boobie zei:

Hoi @Mima
Volgens mij loopt daar een plooi van de prothese.. Dus een 'rimpel' zoals ze het wel noemen... 
Daar hebben meiden over het algemeen geen last van, maar het is natuurlijk wel vervelend dat je het ziet bij jou..

heb je toevallig de laatste tijd vaker zonder bh gelopen?

xx

Oh nee, de plooi wat nu?? Dat is zeker vervelend. Nee, ik heb 9/10 mijn bh aan. Wel heb ik gisteren een massage gehad, moest play liggen op mijn buik (Thaise massage) dus mijn borsten werden platgedrukt op de tafel. Hopelijk is het dan niet!!!! :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Mima zei:

Oh nee, de plooi wat nu?? Dat is zeker vervelend. Nee, ik heb 9/10 mijn bh aan. Wel heb ik gisteren een massage gehad, moest play liggen op mijn buik (Thaise massage) dus mijn borsten werden platgedrukt op de tafel. Hopelijk is het dan niet!!!! :(

Ik kan er moeilijk een heel oordeel over vellen, alleen zeggen wat ik zie :)
Heel vervelend, maar het beste is om gewoon even contact op te nemen met je pc en eens na te vragen wat hij denkt. Dat van die massage zou ik er dan ook bij vermelden.. Geen idee of het invloed heeft gehad, maar hij weet daar hoogstwaarschijnlijk gewoon meer van :)

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, best_boobie zei:

Ik kan er moeilijk een heel oordeel over vellen, alleen zeggen wat ik zie :)
Heel vervelend, maar het beste is om gewoon even contact op te nemen met je pc en eens na te vragen wat hij denkt. Dat van die massage zou ik er dan ook bij vermelden.. Geen idee of het invloed heeft gehad, maar hij weet daar hoogstwaarschijnlijk gewoon meer van :)

 

xx

 

Ik ga contact opnemen, helaas is het weg bij Diana Gabriels... Ik geloof hun adviezen niet, zou ik een andere kliniek kunnen bellen eventueel? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Mima zei:

 

Ik ga contact opnemen, helaas is het weg bij Diana Gabriels... Ik geloof hun adviezen niet, zou ik een andere kliniek kunnen bellen eventueel? 

je kunt vragen of een andere pc je foto's beoordeeld.. Je wilt niet beoordeeld worden door een leek, maar door een pc.. Gewoon aangeven.. Zouden ze moeten inwilligen.. 
Andere kliniek zal betaald moeten worden voor consult

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, best_boobie zei:

je kunt vragen of een andere pc je foto's beoordeeld.. Je wilt niet beoordeeld worden door een leek, maar door een pc.. Gewoon aangeven.. Zouden ze moeten inwilligen.. 
Andere kliniek zal betaald moeten worden voor consult

 

Oke dan doe ik dat eerst, bedankt! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mima, ik heb toevallig deze week een topic gelezen van een prothese die verschoven of gedraaid was, als ik je foto zie moet ik meteen aan die topic denken ..

Binnen een paar dagen is die prothese ook weer terug op de plek gegaan, spontaan ..

Hopelijk stelt je dat een klein beetje gerust maar schakel in elk geval even je pc in want er kan natuurlijk altijd iets anders aan de hand zijn ..

 

Succes, 

Sjuul

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden, Sjuul zei:

@Mima, ik heb toevallig deze week een topic gelezen van een prothese die verschoven of gedraaid was, als ik je foto zie moet ik meteen aan die topic denken ..

Binnen een paar dagen is die prothese ook weer terug op de plek gegaan, spontaan ..

Hopelijk stelt je dat een klein beetje gerust maar schakel in elk geval even je pc in want er kan natuurlijk altijd iets anders aan de hand zijn ..

 

Succes, 

Sjuul

Oeh dat is niet zo best, hopelijk is het dat niet. Ik hou het in de gaten. 

 

Groetjessss

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden, An1977 zei:

Hey Mina, heb je nog last van je bult? 

Misschien @Mima ff taggen, dan heb je eerder kans op een reactie. Heb haar nu voor je getagd. 

 

Xx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.