Ga naar inhoud

Patriciapatricia : 2 november 2018 : Dr. ? : Kliniek ?


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal 

 

Ik ben patricia en heb vandaag mijn explantatie gehad.  Dit is 5 weken Na mijn bv. Binnen 1,5 week na mijn bv kreeg ik enorme paniekaanvallen, psychisch ging ik kapot. Alles in mij zei:" ze moeten eruit en wel zo snel mogelijk ". Ik voelde mij niet meer mezelf. 

 

Ik ben ontzettend goed en fijn geholpen Door de kliniek, namen mij zeer serieus en 2 weken na het consult wat ging over de explantatie ben ik al geholpen. Alle lof aan hen. 

 

Ben nog maar net geholpen maar voel me opgelucht 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Patriciapatricia Gelukt zo te zien :)

 

POEH, wat een opening joh!

 

Lees ik echt voor het eerst op BF. Fijn dat je zo eerlijk erover bent en dit met ons wil delen.

Klinkt wel dat je lichaam maar vooral je hoofd er niet ready voor was! Lees wel vaker dat men niet gelijk happy is maar binnen 5 weken je bv ongedaan maken klinkt heftig. Fijn dat je nu opgelucht bent en weer tot rust ben gekomen.Lekker bijkomen nu want het klinkt alsof je uit een rollercoaster bent gestapt...

 

BrownieG XX

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, Patriciapatricia zei:

Hallo allemaal 

 

Ik ben patricia en heb vandaag mijn explantatie gehad.  Dit is 5 weken Na mijn bv. Binnen 1,5 week na mijn bv kreeg ik enorme paniekaanvallen, psychisch ging ik kapot. Alles in mij zei:" ze moeten eruit en wel zo snel mogelijk ". Ik voelde mij niet meer mezelf. 

 

Ik ben ontzettend goed en fijn geholpen Door de kliniek, namen mij zeer serieus en 2 weken na het consult wat ging over de explantatie ben ik al geholpen. Alle lof aan hen. 

 

Ben nog maar net geholpen maar voel me opgelucht 

Hoi hoi

Sluit me eigenlijk volledig aan bij BrownieG. 

Mag ik vragen welk merk implantaten je had en bij welke pc?
Misschien handig voor anderen om ook te weten als ze voor een beslissing staan :)

Neem tenminste aan dat je dezelfde pc had bij je explantatie als bij je bv?

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Patriciapatricia zei:

Dank je wel @brownieG 

 

 

Mag ik wel vragen hoe je de eerste weken heb ervaren los van het psychische gedeelte, had je pijn? Probeer te begrijpen wat de trigger bij jouw was om ze per direct eruit te halen. Heb inderdaad ook dezelfde vragen als BB want hoor je niet vaak dat een kliniek of PC ze eruit haalt binnen de herstelweken.

 

Hebben ze trouwens nog wat aan je oorspronkelijke borsten gedaan bij de verwijdering (natuurlijke correcties of lift) en vooraf gesproken over alternatieven?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, BrownieG zei:

 

Mag ik wel vragen hoe je de eerste weken heb ervaren los van het psychische gedeelte, had je pijn? Probeer te begrijpen wat de trigger bij jouw was om ze per direct eruit te halen. Heb inderdaad ook dezelfde vragen als BB want hoor je niet vaak dat een kliniek of PC ze eruit haalt binnen de herstelweken.

 

Hebben ze trouwens nog wat aan je oorspronkelijke borsten gedaan bij de verwijdering (natuurlijke correcties of lift) en vooraf gesproken over alternatieven?

xx

Ik heb 1.5 week last gehad, de eerste dagen tramadol geslikt, met 3 dagen daarmee gestopt. Lichamelijk ging het best goed hoor, na 4 weken voelde ik mij lichamelijk weer zo goed als hersteld. Ze hebben alleen verwijderd, wilde verder geen gedoe aan mijn lijf. Ga terug van ruime b naar aa,maar heb er alles voor over om weer mijzelf te worden 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, BrownieG zei:

@Patriciapatricia Gelukt zo te zien :)

 

POEH, wat een opening joh!

 

Lees ik echt voor het eerst op BF. Fijn dat je zo eerlijk erover bent en dit met ons wil delen.

Klinkt wel dat je lichaam maar vooral je hoofd er niet ready voor was! Lees wel vaker dat men niet gelijk happy is maar binnen 5 weken je bv ongedaan maken klinkt heftig. Fijn dat je nu opgelucht bent en weer tot rust ben gekomen.Lekker bijkomen nu want het klinkt alsof je uit een rollercoaster bent gestapt...

 

BrownieG XX

 

Kun je mij misschien uitleggen hoe ik mijn onderwerp verander,zie dat er een fout in staat

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Patriciapatricia zei:

Kun je mij misschien uitleggen hoe ik mijn onderwerp verander,zie dat er een fout in staat

 Laten we @best_boobie doen, alleen effe je PC en kliniek doorgeven dan past ze deze aan. Kom je in de juiste kolom terecht voor anderen die er graag meer informatie over wensen. Zo helpen we elkaar met info :) 

 

Klinkt inderdaad als een gezond herstel mbt je lichaam. Was je ook tevreden over de maat of vond je deze ook te groot? Ik kan het best begrijpen als er iets in je lichaam zit wat niet rijmt met je hoofd dat dit rot kan aanvoelen namelijk. Je kan iets mooi vinden maar als het niet fijn aanvoelt heb je de juiste beslissing genomen. 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Patriciapatricia zei:

Dankje wel. Werd wakker uit de narcose en voelde me gewoon weer mijzelf (met cupje niks helaas, maar dat accepteer ik)

 

Het belangrijkste is toch dat jij je lekker voelt in je vel, met of zonder protheses. 

 

Misschien hou je nog wat extra volume over na die 2 ingrepen, ik kan me voorstellen dat er zich toch wat littekenweefsel gaat vormen waar eerst de prothese heeft gezeten?

 

Gaat het een beetje met je herstel, 2 ingrepen op 5 weken is ook niet niks?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Sjuul zei:

 

Het belangrijkste is toch dat jij je lekker voelt in je vel, met of zonder protheses. 

 

Misschien hou je nog wat extra volume over na die 2 ingrepen, ik kan me voorstellen dat er zich toch wat littekenweefsel gaat vormen waar eerst de prothese heeft gezeten?

 

Gaat het een beetje met je herstel, 2 ingrepen op 5 weken is ook niet niks?

 

 

Ik moet zeggen dat het mij tot nu toe 100% meevalt. 2 november om 16 uur kwam ik uit de narcose dus is mg geen 24 uur. Vanmorgen om 5 uur 2x500mg paracetamol gehad en nu niks meer. 

Hopelijk zet dit herstel zich zo Door

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Patriciapatricia

 

Hoi hoi,

 

Ik heb even gedeeltelijk de titel aangepast en topic in de juiste categorie geplaatst.

Als je  kunt doorgeven door welke pc en in welke kliniek je bent geholpen, dan kunnen we dat in de titel erbij zetten, en is die netjes compleet.

 

Verder kun je dit topic blijven gebruiken voor alle verdere updates.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Op ‎3‎-‎11‎-‎2018 om 10:47, Patriciapatricia zei:

Ik moet zeggen dat het mij tot nu toe 100% meevalt. 2 november om 16 uur kwam ik uit de narcose dus is mg geen 24 uur. Vanmorgen om 5 uur 2x500mg paracetamol gehad en nu niks meer. 

Hopelijk zet dit herstel zich zo Door

Hoi Hoi,

Hoe gaat het nu met je? Helemaal bij getrokken en geen nasleep meer? Weer langzaam de oude?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden, BrownieG zei:

Hoi Hoi,

Hoe gaat het nu met je? Helemaal bij getrokken en geen nasleep meer? Weer langzaam de oude?

xx

Hoi

 

Ja het gaat super met me, herstel goed. Gisteren zijn de knoopjes van de hechtingen eruit gehaald. Mijn littekens zijn wat gevoelig, moet ze nu 2x per dag masseren en insmeren. Maar goed, dit is mijn herinnering aan alles en aan het feit dat ik hierDoor mijzelf veel beter accepteer. Mag eindelijk mijn dochtertje weer tillen, ze is 3, wat was ze blij ( en mama ook)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Patriciapatricia Fijn om te horen en straks zie je niets meer van die littekens. Als alle korstjes weg zijn kun je altijd overgaan op amandelolie of kokosolie. Daar heb ik mijn littekens mee verzorgd en zijn nu hele licht streepjes op mijn huid. ( gebruik ik nog steeds dagelijks)

 

Goodluck en heel veel plezier met je dochtertje :) 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.