Ga naar inhoud

Motiva Ergonomix versus Progressive Plus


Cornelius

Aanbevolen berichten

3 uur geleden, Ellen125 zei:

Hoi meiden,

 

Er zijm volgens mij al meerdere topics geopend hierover. Zou zeggen gebruik de zoekbalk eens! En kijk op de website van Motiva of hun instagram accounts. Het verschil vind ik namelijk niet goed te zien. Is namelijk ook een beetje afhankelijk hoeveel cc je neemt. 

 

Voor instagram: Motiva Australia of Motiva Switzerland

Zij posten veel foto’s en zetten vaak ook cc erbij (ondanks dat het niks zegt zonder voorsituatie) en of het ergonomix is. 

 

Succes met jullie keuzes.

 

xx

Hey Ellen125, hoe is het met je hersteloperatie gegaan?

Je hebt gelijk, op de Instagram van Motiva Switzerland staan veel foto's. Ik ben er hierdoor toch wel achter dat ik een Ergonomix meid ben. Er staat een video op van hoe die protheses meebewegen met je eigen lichaamsbeweging,... Echt mooi.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden, Cornelius zei:

Hey Ellen125, hoe is het met je hersteloperatie gegaan?

Je hebt gelijk, op de Instagram van Motiva Switzerland staan veel foto's. Ik ben er hierdoor toch wel achter dat ik een Ergonomix meid ben. Er staat een video op van hoe die protheses meebewegen met je eigen lichaamsbeweging,... Echt mooi.

Ja wel prima. Weinig pijn. Alleen als ik teveel doe denk ik. Maar mee naar de supermarkt is toch wel lekker. Hele dag binnen zitten is niet zo fijn en frisse lucht doet mij wel goed.

 

Ergonomix is heel flexibel he? Heb je dat filmpje gezien dat ze in een ergonomix knijpen en dan in de progressive plus. De normale ronde prothesen bewegen ook wel mee hoor, maar ergonomix net wat meer. En eigenlijk vallen alle ronde prothesen wel een beetje als een druppel, alleen is de samenstelling van de gel anders. 

 

Ik vind t nog steeds leuk om die accounts te volgen. Komen hele mooie borsten voorbij :rolleyes:

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, Cornelius zei:

Super!! Dus je kan terug gewoon aan het werk na 2 weken zonder dat iemand persé iets door heeft?? Goh, hopelijk mag ik hetzelfde ervaren. Alvast bedankt voor je foto's morgen.

 

Ja! Ik geef les in het lager onderwijs en ik doe dat zelf niet graag vanop een stoel.. dus ik ben elke les actief geweest, heb mee spelletjes gespeelt enzo en ik geef ook de turnlessen erbij en zelfs die gaan! Lopen doe ik liever niet maar iets voordoen zoals werpen enzo dat is geen probleem! Nee, niemand die het ziet! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12-11-2018 om 12:26, Marg23 zei:

@Cornelius Ah fijn dat je een keus hebt kunnen maken! Ik heb je toegevoegd aan mijn album aangezien ik ook ergonomix heb (ik weet niet of je daar nu écht al wat van kan zien, maar toch ;p). Ik had het in eerste instantie eigenlijk aan helemaal niemand verteld behalve mijn vriend. Toen ik (na de operatie) bij mijn ouders thuis kwam zagen ze het in eerste instantie ook niet eens. Het hóéft dus helemaal niet op te vallen, gelukkig ;) 

Weet je al wanneer je geopereerd gaat worden? 

Zou je mij misschien ook willen toevoegen aan je album aub? :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

<_<Jeetje, blij om te lezen dat ik niet alleen ben! Ik ben ook mama van 2 schattige kindjes, 35 jaar en eindelijk van plan mijn BV te laten uitvoeren. Mr ik zit dus ook met de twijfel over de natuurlijke motiva of het push-Up effect... heeft er iemand foto’s? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13-11-2018 om 08:36, Cornelius zei:

Hey Nevermind, je begrijpt me helemaal!! Ik wil een natuurlijke look, maar dr. Verdonck zei ineens dat sommige vrouwen met Ergonomix protheses achter

 

Hey Nevermind, je begrijpt me helemaal. Ik wil ook een natuurlijke look, maar dr. Verdonck zei tijdens de 1ste consultatie dat sommige vrouwen met Ergonomix prothesen ietwat spijt hadden omdat ze nadien toch nog een push up BH droegen. Nu vind ikzelf ook géén 6maanden PO foto's van dames met de Progressive protheses. En het definitieve resultaat zou toch pas te zien zijn na 6 maanden he? Op Motiva Instagram ook niet,.... Daarom dat de keuze ook zo moeilijk is!! Bij mij worden ze dual plane geplaatst, 295cc of 275cc, dat beslis ik samen met de dokter nog vlak voor de operatie. Maar voor de spier heb je minder Cc nodig voor hetzelfde effect, dus zal wel groot genoeg zijn denk ik! 

 

Volgens mij heb ik dit bericht over het hoofd gezien ^_^

Omdat ik ze voor de spier krijg, moet ik goed rekening houden met de rimpeling aan de bovenkant. Dit kan met de ergonomix wat sneller zichtbaar zijn dan met de gewone motiva begreep ik van de pc. Ik denk dat ik het daar vooral van laat afhangen. Zolang het maar geen ronde bollen worden die er als het ware opgeplakt zitten!

Ik dacht trouwens dat je beter geen push-up bh's meer kon dragen na een bv. Maar misschien heb ik het mis, hopelijk zelfs want ik zou best nog af en toe hier voor willen kiezen denk ik. Maar ja, ik kan me nog moeilijk voorstellen dat ik geen push-up meer nodig zal hebben ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden, Boomer zei:

<_<Jeetje, blij om te lezen dat ik niet alleen ben! Ik ben ook mama van 2 schattige kindjes, 35 jaar en eindelijk van plan mijn BV te laten uitvoeren. Mr ik zit dus ook met de twijfel over de natuurlijke motiva of het push-Up effect... heeft er iemand foto’s? 

 

Hoi!

nog iemand in hetzelfde schuitje, hihi..

Als het goed is kun je zoeken op afbeeldingen van Motiva. Dan zie je zowel de gewone als de ergonomix. Het nadeel is dat de meeste afbeeldingen van in de eerste weken na de ingreep zijn en weinig van echte eindresultaten.

Weet je al waar en wanneer je je bv laat doen?  

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, Slien zei:

@Nevermind @Boomer ik ben 8 januari aan de beurt bij dr. Verdonck. Ik ga 29/11 nogmaals op consult. Zelf ben ik ook nog enorm aan het twijfelen over welke protheses. 

 

@Marg23 zou ik ook mee mogen kijken?? 

Hey, dat is dezelfde dag als mij, had het mis, is de dinsdag 8/01, ik ga normaal niet meer op consult, ik moet eerlijk zijn dr Verdonck was al mijn vierde arts die ik zag en weet wel dat het 300 Cc wordt mr mijn enige twijfel is nu push-Up of niet... ik heb totaal geen ervaring met forums, mr vind het super dat dit bestaat! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Nevermind zei:

spannend. Mijn is gepland op 10 jan.

We hebben nog eventjes om eruit te komen dan he :D

Ga je in de tussentijd nog eens op consultatie?

Ik ga 12 dec nog langs om wat vragen te stellen over de verschillende protheses..

Ik ga dus niet meer op consult, mss toch maar beter nog eentje maken? ....

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Marg23 super dankjewel. Bij mijn eerste consult kwamen we al snel uit op 325cc maar toen wilde ik eigenlijk voor Sebbin of mentor gaan.. ik ben zelf 1,75 en weeg ongeveer 65 kg. Heb van mezelf een A cup. Na al wat flink gelezen te hebben hier op het forum, denk ik dat de Sebbin te smal gaat zijn voor mijn postuur.. mentor vind ik wat min in projectie in verhouding met diameter.. dus vond het echt moeilijk. Nu ik me ook wat meer in Motiva ben gaan orienteren, zie ik echt super mooie resultaten. Eigenlijk ook zoals ik het zelf zou willen! Weet niet of er bij het consult dan andere protheses gepast hadden moeten worden als ik voor Motiva ga?? 29 november ga ik sowieso nog eens terug om te passen. Op sommige fotos vind ik de 315 cc mooi en genoeg en bij andere lijkt het weer min... dus is goed dat ik nog een keertje terug ga en me ook wat meer laat informeren over Motiva.

 

@Boomer ohhhh echt wat toevallig! Kan nu al niet meer wachten. Ik ga je alvast volgen hahah 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Slien Ah ja moeilijk allemaal zeg! Mijn grootste tip is dat je je vooral niet blind moet staren op cc's. Dat wist ik van tevoren eigenlijk ook niet zo goed, en had gewild dat ik dat wel had geweten. Je kunt veel beter goed letten op de diameter van de protheses, want die bepaalt hoe breed je borst wordt. En als je dan de diameter hebt gekozen, kun je kiezen voor hoeveel projectie je wilt (welk profiel). Die twee samen bepalen dan het aantal cc's. 

 

Ik had zelf in mijn hoofd zitten dat bijvoorbeeld 300cc mijn absolute max was. Maar achteraf had ik misschien nog best een ietsjes bredere prothese gewild. Dan was ik bijvoorbeeld uitgekomen op 320 cc, maar slechts 1 mm projectie meer. Het aantal cc's zie je niet echt, maar de breedte was dan wel iets van een halve cm per prothese meer geweest. 

 

Daarnaast hangt het eindresultaat natuurlijk ook af van je eigen voorsituatie. Iemand die van zichzelf al een B heeft, heeft natuurlijk een heel ander resultaat met 315cc dan iemand die een klein A-cupje heeft. 

 

Anyway, ik ben super blij met hoe ze er uit zien! Ze zijn inderdaad vooral de eerste week al heel erg veel veranderd (gelukkig, haha). 

 

En over je keuze tussen verschillende merken: ik ken eigenlijk alleen maar motiva en mentor, en ik heb echt heel bewust voor motiva gekozen omdat zij de ergonomix hebben en ik een heel natuurlijk resultaat wilde. Bij mentor vond ik dat wat minder. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minutes ago, Slien said:

@Marg23 jaa klopt indd met die cc’s. Als ik het goed zei verdonck dat mijn borst 12 cm is. Als ik dan kijk naar diameter, is 11,5/11,75 cm denk ik perfect denk ik he? Of niet. 

 

Bij mentor vind ik vaak de protheses zo hoog en veel vulling bovenaan. Motiva valt veel mooier.. 

Ja, dat denk ik inderdaad wel :) Krijg je waarschijnlijk een mooi decolleté van!

 

Ik vond sowieso de protheses van motiva fijner aanvoelen, zachter en 'stabieler' zegmaar, mentor vond ik meer een zakje met spul erin, kan het niet echt goed uitleggen. 

Daarbij was voor mij ook een heel belangrijke factor dat motiva veel vernieuwender is. Mentor is wel al super lang op de markt en uitgebreid getest enzo, maar ze zijn technologisch gezien niet veel veranderd in die lange tijd en motiva doet dat wel! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Nevermind zei:

 

Als je vragen hebt, zou ik zeker nog even langsgaan. Wellicht kan hij je nog wat meer info geven m.b.t. deze keuze.

Het is niet niks allemaal he.. 

Nee inderdaad, daarom dat de twijfel toeslaat mr heb foto’s gezien en voel me nu al meer zeker... ja teveel twijfelen is ook niet goed denk ik :85:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Slien zei:

Weet niet of er bij het consult dan andere protheses gepast hadden moeten worden als ik voor Motiva ga?? 29 november ga ik sowieso nog eens terug om te passen. Op sommige fotos vind ik de 315 cc mooi en genoeg en bij andere lijkt het weer min... dus is goed dat ik nog een keertje terug ga en me ook wat meer laat informeren over Motiva.

Verdonck heeft maar 1 soort pasprothese (tenminste dat was bij in 2017 weet niet of dat intussen is veranderd).

Hij gaf bij mij aan welke opties ik dan had. 

Als je de foto's van 315 kijkt dan moet je ook in gedachten houden wat iemand daarvoor voor cupmaat had en ook de anatomie, gewicht en lengte van die persoon ;) Als je weer teruggaat zou ik proberen om ook wat groter te passen. Dan weet je zeker of je dat echt te groot vind of dat het meer een idee in je hoofd is. Die twijfels kunnen je soms zo gek maken. Het verschil bij Motiva met 1 maat groter of kleiner is doorgaans 20cc verschil en dat is haast niet de moeite om over te twijfelen ;) (ik ben ook zo'n twijfelkont geweest dus ik kan het weten hihi)

 

1 uur terug, Slien zei:

Als ik het goed zei verdonck dat mijn borst 12 cm is. Als ik dan kijk naar diameter, is 11,5/11,75 cm denk ik perfect denk ik he? Of niet. 

Je kunt dat zelf eigenlijk niet berekenen. Het hangt van meerdere factoren af. Sommige pc's houden een marge aan binnen de breedte van je borst en sommige pc's die durven wat makkelijker een bredere prothese te plaatsen. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.