Ga naar inhoud

Wanneer fluffen, ploppen, ploffen? Werden ze bij jou nog groter?


Aanbevolen berichten

Hoi meiden,  

 

vraagje, ik ben nu 9 weken po. Waar ik ze eerst steeds voller vond worden vind ik ze nu toch ineens slinken ofzo, kan dat?? Sinds deze week vind ik ze echt kleiner.  Minder vol... ik hoorde dat het ploppen, ploffen, fluffen of hoe het ook heet vaak tussen de 8-12 weken gebeurt. Wie van jullie heeft dit echt gemerkt en zo ja wanneer?

 

ik hooo dat ze echt bog weer ietsje voller worden. Heb met 6 weken 1 bh gekocht omdat je vaak hoort dat ze daarna nog groter worden en niet meer passen maar ik denk eerder dat ik straks een kleinere maat moet gaan haln:wacko:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook wel benieuwd. Ben 2 weken po. Vandaag controle gehad en volgens de arts zouden ze nog haan slinken :25: eerlijk gezegd wilde ik dat niet horen. En kon me alleen maar vertellen dat de maat de eerste 3 maten nog kan schommelen. Dus jet kan groter of kleiner worden :84:

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, Theezakje34 zei:

Haha we volgen allemaal maar weten nog niks ;) ik ben 9 weken po dus jullie kunnen mijn verloop tot nu toe wel zien als je wil. Ik vond ze na twee weken nog wel groter worden leek het maar nu dus juist kleiner grrr

Meis komt dat niet ook omdat je gewoon gewend raakt aan de grootte? Of slinken ze daadwerkelijk? Heb je je borsten met meetlint gemeten? Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.