Jump to content

nicky bvk:17-07-'09:slotervaartziekenhuis

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Ik ben nicky ik ben 20jaar oud ik heb ander half jaar geleden een borstverkleining gehad in het slotervaart ziekenhuis amsterdam

ik ben 1.61 en ik weeg 54 en ik had 75F dus het was wel nodig, ik ben slecht geinformeerd en het werd zo verteld dat er niks mis kon gaan.. in het begin was ik heel blij met het resultaat ik was alleen maar blij dat ze kleiner waren, na een half jaartje ongeveer waren ze zo veranderd van boven waren ze helemaal plat geen decolote meer zelfs niet in een push up bh en de onderkant van mn borst was niet rond en liep schuin af hierdoor zaten mijn bhs nooit goed en gleden over mijn borst heen, mn tepels zaten ook nog eens te hoog en mn liteken zat niet in mn plooi van mn borst, dus terug gegaan naar het ziekenhuis toen kreeg ik te horen dat de chirurg die mij had geopereerd een vervanger was (wat ik dus niet wist) en dat er wel wat meerdere klachten over hem waren gemeld, de chirurg die ik nou had werkt vast in het ziekenhuis en ze zei dat het zeker neit de lelijkste borsten waren maar dat het een stuk mooier had gekunt, vooral omdat mijn borsten voor de operatie toch heel mooi rond en vol waren, en ik er eigenlijk op achteruit ben gegaan.. ze vertelde mij dat dit met een kleine ingreep makkelijker hersteld kon worden, afgelope woensdag ben ik weer geopereerd en ik kan niet meer in de spiegel kijken zonder tranen.. ik vind het resultaat verschrikkelijk nog erger dan voor deze operatie.. ik weet dat ik moet afwachten na 6 weken kun je pas echt het resultaat bekijken maar ik heb nu 2 compleet verschillende borsten kwa vorm ik zie het zelfs door mn kleding heen de een staat recht naar voren en de ander wijst naar buiten het trekt altijd wel wat bij maar dit is zo een enorm verschil dit zal niet zomaar bijtrekken ik ben woedend en zo verdrietig ik zit er zo erg mee en ik wou graag mn verhaal kwijt en kijken of er ook andere zijn die zoiets hebben meegemaakt dus ik heb dit forum opgezocht ik ben benieuwd naar andere hun verhalen alvast bedankt :rolleyes: en sorry ik weet niet of ik dit bij mn voorstellen moet plaatsen of bij een ander topic dit is allemaal nieuw voor me ik zit nooit op forums :69:

Hey Nicky,

Welkom hier, jammer dat je onder zulke omstandigheden hier je toevlucht moet komen zoeken! :147:

Ik schrik echt van je verhaal, wat naar zeg! Zoiets verwacht je helemaal niet en al zeker niet dat het dan de tweede keer nog minder mooi is geworden! Vind dit echt heel erg voor je en hoop dat het na enkele weken toch nog wat zal bijtrekken.

Wens je in ieder geval veel sterkte toe, en hoop dat het toch nog goed zal komen, misschien moet je eens een tweede opinie bij een andere chirurg vragen om te zien of je nog verbetering kunt verwachten en of het nog beter kan gemaakt worden eventueel met een nieuwe correctie?

Veel liefs, :54:

Bedankt voor je reactie ! ik zit er echt heel erg mee en plstische chirurgie doe je toch om er beter van te worden :22: ik kijk het nog even aan over 2 weken moet ik op controle maar misschien dat ik wel eeder ga bellen want het is echt een enorm verschil :( ik wil gewoon dat die ene borst zowiezo opnieuw gedaan moet worden en het enge is dit is al de 2e chirurg een andere die het toch niet echt mooi gedaan heeft ! ik ben bang dat het niet het juiste ziekenhuis voor mij is :70:

Hoi niiCkyy, ik vind het heel erg naar wat jou is overkomen en zoiets wens je echt niemand toe. Ik hoop echt dat het op een gegeven moment bij gaat trekken. Mijn borsten zijn ook niet helemaal rond maar ik denk dat het bij jou er minder uit ziet dan bij mij. Maar mocht het dan nog niet mooi zijn kan je dan weer een operatie laten doen? Ik weet niet zo goed hoe dat allemaal werkt namelijk.

Hallo allemaal !

Ik ben nieuw op het forum ik heb ook al een topic geopend bij het voorsteltopic, ik moet nog even kijken hoe alles werkt en wat ik waar moet plaatsen enzo :69: dus alvast mijn excuus als ik iets verkeerds plaats !

Ik heb 17 juli een borstverkleining gehad ik was net 19 en ben doorverwezen door mn huisarts naar het slotervaart ziekenhuis, ik kwam bij Dr van wingerden en hij vond het echt nodig aangezien ik 54 weeg en 1.61 ben en een cup maat 75F had. Hij praatte er heel makkelijker over alsof er niks mis kon gaan en dat t enigste nadeel de litekens zijn, ik had de goedkeuring gekregen en binnen een maand werd ik geopereerd. Hij twijfelde wel of ik uitgegroeid zou zijn omdat ik nog maar net 19 was, maar hij zei meestal ben je uitgegroeid op je 17e/18e ongeveer en we zouden er mee kunnen wachten maar ik had er nu last van. in het begin had ik mooie ronde volle borsten na ongeveer een half jaar begonnen ze slap te worden en waren ze uitgezakt van boven zat er niks meer zelfs met een push up bh niet. ook zaten mijn tepels te hoog en zat mijn liteken ook te hoog die in de plooi vanmijn borst hoorde te zitten, ik was terug gegaan naar het ziekenhuis en kwam bij Dr van loenen, toen hoorde ik dat dr wingerder een vervanger was (wat ik niet van te voren wist) dr van loenen vertelde dat ik zeker niet de lelijkste borsten had maar dat het zeker wel een stuk beter had gekunt, ze had namelijk de fotos gezien van voor mij bvk en zag hoe ik er op achteruit was gegaan en ze vertelde mij dat het met een kleine ingreep opgelost kon worden, dit kreeg ik niet van mijn verzekering maar van het ziekenhuis zelf. Ik kan niet meer in de spiegel kijken zonder een traan te laten, ik weet dat elke borst altijd wel verschil heeft kwa grootte, maar ik heb nu 2 verschillende vormen borsten de rechter is wel mooi maar de linker heeft een rare ovale vorm en steekt links helemaal uit van mn lichaam plus er nog eens een groote deuk aan de onderkant zit maar dit kan natuurlijk nog bijtrekken. ik heb nu spijt dat ik de correctie heb gedaan en misschien zelfs een beetje spijt dat ik de bvk heb gedaan, ik had mooie ronde volle borsten en met de verkleining werden ze slapper en lelijk.. terwijl het juist andersom hoort te zijn. ik ben erg verdrietig met dit resultaat over 2 weken heb ik een controle afspraak en zal ik het er over hebben. ik ben erg nieuwschierig en benieuwd wat jullie ervan vinden ik heb fotos van voor mn bvk, na mn bvk, jaar naar mn bvk, en na de correctie jullie mogen eerlijk zijn graag zelfs! de fotos staan in de galerij,ik ben ook benieuwd of er andere mensen geweest zijn in het slotervaart ziekenhuis of bij een van deze chirurgen, ik vond het ziekenhuis en de verpleging ook erg slecht ik ben ontzettend slecht geinformeerd. alvast bedankt ! :67:

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.