Ga naar inhoud

Even voorstellen!


Luckystar

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal, ik ben Luckystar en inmiddels is dag 5 na mijn bv. Ik heb voor en na mijn operatie al veel gebruik gemaakt van dit forum om antwoorden op vragen te krijgen én om nuttige info te verzamelen. Ik ben nu ook officieel lid geworden zodat ik wat actiever mee kan ‘praten’. Want ik vind het allemaal nogal wat hoor die bv! Zag er best wel tegenop, omdat ik niet persé veel groter borsten wilde maat wel een 2.0 versie van m’n huidige borsten zeg maar. Maw: nooit echt met nn kleine borsten gezeten maar de zwaartekracht had inmiddels goed z’n werk gedaan zeg maar

was erg bang voor het resultaat (te groot, te nep). Nu een paar dgn na m’n operatie kan ik zeggen dat het me qua pijn ed. allemaal reuze meevalt, alleen: wat zijn ze hard! En wat zitten ze nog hoog! En wat staan ze strak! Heb gelukkig al diverse malen kunnen lezen en gehoord dat dat normaal is de eerste tijd en datbik vooral veel GEDULD moet opbrengen. Maar wilde tóch nog even vragen: herkent iemand zich hierin en zo ja, wat zijn jullie ervaringen nu? (Vlak na en een paar wkn/mndn na de operatie?) Klopt het dat ik geduld moet hebben en de boel écht nog wel gaat zakken???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey welkom hier :) 

Wat goed dat de pijn zo goed is meegevallen! 

 

Bij sommige vrouwen lees ik dat ze hun borsten na 2 weken al zacht vonden, dat was bij mij zeker niet het geval. Mss de eerste 2cm bovenaan maar dat was het ook :) 

Het is vaak vooral je huid die wat tijd nodig heeft om zich aan te passen aan je nieuwe borsten. Zolang die nog heel strak staat kan het lijken dat je borsten in een te kleine verpakking geduwd zijn :D

Dit zal waarschijnlijk niet bij iedereen het geval zijn, afhankelijk van je voorsituatie, aantal cc’s, huidkwaliteit...

 

Ik keek in het begin er erg naar uit om zo’n dun calvin klein topje aan te doen, maar het zag er echt niet uit in het begin! Men borsten stonden fier en mooi vol naar voren maar zo’n topje kreeg ze niet tegen elkaar geduwd dus zag er nogal gek uit :D enkele maanden later lukt dat zonder probleem en wat een verschil! 

Ben nu 1 jaar po en ze worden echt nog steeds zachter. Ik heb nog 1 plekje (langs de onderkant aan 1 borst) waar ik de prothese voel als ik erin por, maar voor de rest voel ik ze echt nergens zitten. 

 

Geduld is écht het codewoord hier!

Wens je nog een goed herstel, geniet van je nieuwe boobs :) 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Eecc15il zei:

Hey welkom hier :) 

Wat goed dat de pijn zo goed is meegevallen! 

 

Bij sommige vrouwen lees ik dat ze hun borsten na 2 weken al zacht vonden, dat was bij mij zeker niet het geval. Mss de eerste 2cm bovenaan maar dat was het ook :) 

Het is vaak vooral je huid die wat tijd nodig heeft om zich aan te passen aan je nieuwe borsten. Zolang die nog heel strak staat kan het lijken dat je borsten in een te kleine verpakking geduwd zijn :D

Dit zal waarschijnlijk niet bij iedereen het geval zijn, afhankelijk van je voorsituatie, aantal cc’s, huidkwaliteit...

 

Ik keek in het begin er erg naar uit om zo’n dun calvin klein topje aan te doen, maar het zag er echt niet uit in het begin! Men borsten stonden fier en mooi vol naar voren maar zo’n topje kreeg ze niet tegen elkaar geduwd dus zag er nogal gek uit :D enkele maanden later lukt dat zonder probleem en wat een verschil! 

Ben nu 1 jaar po en ze worden echt nog steeds zachter. Ik heb nog 1 plekje (langs de onderkant aan 1 borst) waar ik de prothese voel als ik erin por, maar voor de rest voel ik ze echt nergens zitten. 

 

Geduld is écht het codewoord hier!

Wens je nog een goed herstel, geniet van je nieuwe boobs :) 

 

Hey wat superfijn en lief dat je even op m’n (wanhopige?) berichtje wilde reageren! Ben weer iets meer gerustgesteld nu, dank! 

Ik zal dus écht gewoon geduld moeten opbrengen en er vertrouwen in hebben dat alles goed (op z’n plaats) komt. 

Had dag 2 al gebeld met de kliniek of ik niet naast de bh ok zo’n sportband moest gaan dragen. Ik had nl gelezen dat die de boel naar beneden drukt. Maar ze zeiden dat als de chirurg dat nodig had gevonden dat ie dat dan wel geadviseerd had. Vertrouw er dus maar op tijd en geduld the ‘keywords’ zijn!

 

grt Luckystar 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel logisch hoor! Ik had ook niet verwacht dat ze zo hard en strak zouden zijn. 

Maar heb toevallig vandaag een nieuwe foto geplaatst. Daarin zie je het verloop. Ze veranderen echt nog wel. 

En nu kan ik ze ook weer wat naar mekaar toeduwen enzo. En ze zijn al een heel stukkie zachter. Maar nog niet zoals het hoort denk ik. Denk ook dat ze nog wat moeten zakken/ontspannen. Maar goed werk heeft tijd nodig! Kan soms wel een paar maanden duren wil het ongeveer zo zijn zoals ze blijven/horen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is weer fijne info waar ik iets mee kan, dank je wel!

Ik maak(te?) me vooral best druk om de dikte/zwelling aan de bovenkant. Die ploept echt ineens uit m’n borstkas zeg maar. Hoop dat dat iig een ‘vlakker’ (skischans) wordt want dat vind ik dus echt lelijk zo. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.