Ga naar inhoud

Zo ontevreden over vorm + enorme jeuk


Aanbevolen berichten

12 uur geleden, Jaydee zei:

@KittyCat, ik vind persoonlijk het verschil reuze meevallen hoor. Ze zijn prachtig, meis. En wat passen ze mooi bij je slanke figuurtje. 

Het is inderdaad wel wat ze zeggen; als je van nature al een verschil in borsten hebt, dan wordt dit bij een bv nog extra uitvergroot. 

En ik denk dat je pc gelijk heeft.....in het begin vond ik het verschil in mijn boobs ook best storend...... nu hoort het gewoon bij mij. En nogmaals: bijna niemand heeft twee gelijke borsten. 

En daarbij ben jij nog maar zo kort po......wel tot een jaar po blijven je boobs veranderen. Dus het komt vast helemaal goed met jou. Probeer er maar lekker van te genieten. 

 

Veel liefs, Jaydee

@KittyCat naast het feit dat ik ze niet gezien heb en je dus geen complimenten kan geven sluit ik me verder helemaal aan bij Jaydee.

probeer te genieten en te kijken naar wat je wel mooi vindt aan je borsten. Dan valt het anders veel minder op. Komt echt wel goed! Liefs..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.