Ga naar inhoud

Zo ontevreden over vorm + enorme jeuk


Aanbevolen berichten

Hallo dames!

 

Ik ben inmiddels bijna 7 weken po maar ik ben steeds ontevredener over de vorm van mn borsten... Nou eigenlijk mijn linkerborst. De eerste keer dat ik ze zag, twee dagen na mn operatie, leek het al of hij niet rond was. Twee weken na mn operatie dit aangegeven toen mn hechting knoopjes werden losgeknipt. Ze zei toen dat dit nog zwelling was en goed zou komen. Nu, 7 weken later, lijkt het alleen maar erger te worden. Mijn rechterborst is rond, mijn linkerborst hoekig en mn tepel zakt ook steeds meer naar buiten en onder. Ik ben er zo ongelukkig over... Ik heb ze in een privé album gezet, misschien kunnen jullie meekijken?

 

Plus, ze jeuken als een malle, allebei. Ik had dit de eerste week en toen was het natuurlijk normaal voor het genezingsproces. De jeuk is weggeweest maar komt nu met 7 weken vol overgave terug. Is dit normaal?

 

Hoor graag van jullie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, KittyCat zei:

Hallo dames!

 

Ik ben inmiddels bijna 7 weken po maar ik ben steeds ontevredener over de vorm van mn borsten... Nou eigenlijk mijn linkerborst. De eerste keer dat ik ze zag, twee dagen na mn operatie, leek het al of hij niet rond was. Twee weken na mn operatie dit aangegeven toen mn hechting knoopjes werden losgeknipt. Ze zei toen dat dit nog zwelling was en goed zou komen. Nu, 7 weken later, lijkt het alleen maar erger te worden. Mijn rechterborst is rond, mijn linkerborst hoekig en mn tepel zakt ook steeds meer naar buiten en onder. Ik ben er zo ongelukkig over... Ik heb ze in een privé album gezet, misschien kunnen jullie meekijken?

 

Plus, ze jeuken als een malle, allebei. Ik had dit de eerste week en toen was het natuurlijk normaal voor het genezingsproces. De jeuk is weggeweest maar komt nu met 7 weken vol overgave terug. Is dit normaal?

 

Hoor graag van jullie!

Wat balen, mag ik even meekijken?

En je kan ook @best_boobie even vragen of ze meekijkt? En de kliniek zoiezo bellen! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, KittyCat zei:

@Jesssi ik heb je toegevoegd. Ik heb net ook een mail naar de kliniek gestuurd, ben heel benieuwd wat ze gaan zeggen...

@Iwb ik ga je ook toevoegen! Heb ook het idee dat na 7 weken het vocht weg moet zijn, aangezien je na 6 weken geen sportbh meer aan hoeft...

 

Vind het zo naar dat ie zo'n vorm heeft :(

 Net even gekeken, en ik

zie wat je bedoeld.

Ik had het erger verwacht na je beschrijving maar er zit zeker verschil in..

Maar ik hoop dat het komt omdat hij nog wat moet zakken, hij zit nog iets hoger zie ik.

Ik ben benieuwd wat de kliniek zegt, en ik zou aandringen dat je gezien wordt.

Ik hoop echt dat het snel beter gaat worden en je kan genieten.

Ik hoor het graag, dikke knuf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, KittyCat zei:

@Jesssi ik heb je toegevoegd. Ik heb net ook een mail naar de kliniek gestuurd, ben heel benieuwd wat ze gaan zeggen...

@Iwb ik ga je ook toevoegen! Heb ook het idee dat na 7 weken het vocht weg moet zijn, aangezien je na 6 weken geen sportbh meer aan hoeft...

 

Vind het zo naar dat ie zo'n vorm heeft :(

Ik heb even zitten kijken, maar ik denk dat het belangrijk is om er ook eens een foto van je voorsituatie naast te zetten.. 
Verder zitten jouw borsten nog erg strak in hun velletje, dus ik verwacht dat er echt nog iets gaat veranderen :)
Laat je me even weten als je een foto van je voorsituatie hebt?

Ik had bijvoorbeeld tepelhoogteverschil en heb dat nooit geweten totdat een pc het me zei.. Liep ik dus al 33 jaar mee rond :P 

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Isabeau-12 @f4bboobie ik heb jullie toegevoegd! 

@Jesssi en @Iwb bedankt voor jullie lieve berichtjes! Denk misschien dat ik het in mn hoofd erger maak dan het is? Ik ga er zo op letten nu, dus elke keer dat ik mn bh uittrek kijk ik meteen naar mn linkerborst en ik stoor me er gewoon heel erg aan. Dat het gewoon niet is zoals ik wil dat het is... Hoop dat ik vandaag een mail terug krijg van de kliniek, en hoop dat zij ook zien wat ik bedoel!

@best_boobie jij ook bedankt voor het meekijken! Het stelt me wel een beetje gerust! Het stomme is dat ik zelf geen foto van mijn voorsituatie heb... Zo mooi vond ik ze nou voor mn operatie haha... Ik zal de foto eens opvragen bij de kliniek!

 

In ieder geval bedankt dames. Hoop dat de kliniek me vandaag terug gaat mailen, ik hou jullie op de hoogte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meid, 

 

Ik moest eerst goed kijken om te zien wat je bedoelde. Maar nu zie ik wat je bedoeld, je ziet wel wat verschil.. Maar moet je wel goed kijken hoor. Vind het wel rot voor je dat je er zo mee zit. Maar zoals ik al zei kan het nog maanden duren voordat ze mooi op hun plek zitten.. Mss heeft het bij jou gewoon wat langer de tijd nodig! Ben benieuwd wat de kliniek zegt. 

Liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lisanne015 @e.e.f. @Pipo1 @rtx @vitalia ik heb jullie toegevoegd!

 

Ik hoop echt dat het nog goed gaat komen, ik heb er alleen zo weinig vertrouwen in omdat ik dit na 2 dagen al zag en het alleen maar erger wordt lijkt wel...

 

@Isabeau-12 ze zeggen inderdaad dat ze na 6 maanden hun definitieve vorm hebben en misschien ben ik dan te ongeduldig maar ik zie gewoon niet echt voor me hoe dit goed komt.

 

Nog geen bericht van de kliniek...

Link naar reactie
Delen op andere sites

@KittyCat, wat vervelend meis, dat je niet helemaal tevreden bent over je boobs. Maar weet wel dat bijna niemand twee dezelfde en symmetrische borsten heeft hè? Bij mij is mijn rechterborst echt een halve cupmaat kleiner dan de linker. Ik vond het eerst vervelend, maar als je ziet waar ik vandaan kom(van een giga double bubble), dan ben ik dik tevreden over hoe ze er nu uitzien. Ik ben er ook langzaam aan gewend geraakt dat ze niet precies hetzelfde zijn en dat maakt ze misschien in mijn ogen ook wel meer natuurlijk :blush:.

Zou ik eens bij je me mogen kijken? Ben wel benieuwd geworden door je verhaal. 

 

Xx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis.. wat vervelend om te lezen dat je zo ontevreden bent. Het is wel zoals je zegt misschien nog te vroeg om het echt te kunnen beoordelen. Waren je natuurlijke borsten wel helemaal gelijk? Mag ik eens bij je kijken? Hoe dan ook hoop ik oprecht dat je er op termijn een beter gevoel bij krijgt. 

 

Ik heb het natuurlijk nog niet gezien,  maar misschien helpt het om te kijken naar wat je wel mooi vindt aan je borsten. 

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Vogeltje @Jaydee @Chouchou ik heb jullie toegevoegd!

 

@Jaydee @Odys ik weet dus niet zo goed meer hoe mijn natuurlijke borsten eruit zagen (gek hoe snel je dat vergeet!). Weet alleen dat er qua grootte een heel klein verschil in zat, want dit zei mijn pc bij het opmeten. Zelf had ik dit nooit gezien. Qua vorm weet ik het dus niet of er verschil in zat. 

 

@Lisanne015 ik heb het idee dat het er in het echt juist erger uitziet, maar het kan ook dat ik me er te veel op focus ofzo... 

 

Ik heb een mailtje terug gekregen van mijn pc waarin ze zegt dat ze het aan de hand van mijn foto's niet echt kan zien wat ik bedoel. Ik mag altijd een tussenconsult inplannen bij dr, maar aan het einde van dr mailtje zei ze nog: 'Maar alvast ter geruststelling; ik krijg vaak deze vraag op dit termijn en bij de controle na 6 maanden hoor ik het nooit meer terug..;-)!'

Dus op zich stelt me dit ook wel gerust, dat ze zit vaker hoort en dat het altijd goed komt :)! Ik denk dat ik het dus gewoon nog afwacht tot en met maart, dan heb ik mn laatste controle. Veel meer zouden ze er nu ook niet aan kunnen doen denk ik!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@KittyCat, ik vind persoonlijk het verschil reuze meevallen hoor. Ze zijn prachtig, meis. En wat passen ze mooi bij je slanke figuurtje. 

Het is inderdaad wel wat ze zeggen; als je van nature al een verschil in borsten hebt, dan wordt dit bij een bv nog extra uitvergroot. 

En ik denk dat je pc gelijk heeft.....in het begin vond ik het verschil in mijn boobs ook best storend...... nu hoort het gewoon bij mij. En nogmaals: bijna niemand heeft twee gelijke borsten. 

En daarbij ben jij nog maar zo kort po......wel tot een jaar po blijven je boobs veranderen. Dus het komt vast helemaal goed met jou. Probeer er maar lekker van te genieten. 

 

Veel liefs, Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.