KittyCat

Zo ontevreden over vorm + enorme jeuk

Recommended Posts

Hallo dames!

Ik ben inmiddels bijna 7 weken po maar ik ben steeds ontevredener over de vorm van mn borsten... Nou eigenlijk mijn linkerborst. De eerste keer dat ik ze zag, twee dagen na mn operatie, leek het al of hij niet rond was. Twee weken na mn operatie dit aangegeven toen mn hechting knoopjes werden losgeknipt. Ze zei toen dat dit nog zwelling was en goed zou komen. Nu, 7 weken later, lijkt het alleen maar erger te worden. Mijn rechterborst is rond, mijn linkerborst hoekig en mn tepel zakt ook steeds meer naar buiten en onder. Ik ben er zo ongelukkig over... Ik heb ze in een privé album gezet, misschien kunnen jullie meekijken?

Plus, ze jeuken als een malle, allebei. Ik had dit de eerste week en toen was het natuurlijk normaal voor het genezingsproces. De jeuk is weggeweest maar komt nu met 7 weken vol overgave terug. Is dit normaal?

Hoor graag van jullie!

Oh bah zeg! Das balen! 

Mag ik eens bij je foto’s kijken? 

In eerste instantie lijkt vocht idd heel normaal maar met 7 weken zal dat toch wel weg zijn denk ik...

Wat balen, mag ik even meekijken?

En je kan ook @best_boobie even vragen of ze meekijkt? En de kliniek zoiezo bellen! X

@Jesssi ik heb je toegevoegd. Ik heb net ook een mail naar de kliniek gestuurd, ben heel benieuwd wat ze gaan zeggen...

@Iwb ik ga je ook toevoegen! Heb ook het idee dat na 7 weken het vocht weg moet zijn, aangezien je na 6 weken geen sportbh meer aan hoeft...

Vind het zo naar dat ie zo'n vorm heeft :(

Net even gekeken, en ik

zie wat je bedoeld.

Ik had het erger verwacht na je beschrijving maar er zit zeker verschil in..

Maar ik hoop dat het komt omdat hij nog wat moet zakken, hij zit nog iets hoger zie ik.

Ik ben benieuwd wat de kliniek zegt, en ik zou aandringen dat je gezien wordt.

Ik hoop echt dat het snel beter gaat worden en je kan genieten.

Ik hoor het graag, dikke knuf.

Het herstel kan geloof ik maanden duren.. Hopelijk is het niks ernstigs en duurt het bij jou gewoon wat langer.. Wel vervelend voor je meid :(

Mag ik ook eens meekijken? 

Ik heb even zitten kijken, maar ik denk dat het belangrijk is om er ook eens een foto van je voorsituatie naast te zetten.. 
Verder zitten jouw borsten nog erg strak in hun velletje, dus ik verwacht dat er echt nog iets gaat veranderen :)
Laat je me even weten als je een foto van je voorsituatie hebt?

Ik had bijvoorbeeld tepelhoogteverschil en heb dat nooit geweten totdat een pc het me zei.. Liep ik dus al 33 jaar mee rond :P 

xxx BB

Toen ik in eerste instantie je foto zag dacht ik meteen, oh mooi! Ik moest wel even goed kijken voor je klacht. 

Ik snap wat je bedoelt, maar hier eigenlijk precies hetzelfde als wat jesssi zegt. 

@Isabeau-12 @f4bboobie ik heb jullie toegevoegd! 

@Jesssi en @Iwb bedankt voor jullie lieve berichtjes! Denk misschien dat ik het in mn hoofd erger maak dan het is? Ik ga er zo op letten nu, dus elke keer dat ik mn bh uittrek kijk ik meteen naar mn linkerborst en ik stoor me er gewoon heel erg aan. Dat het gewoon niet is zoals ik wil dat het is... Hoop dat ik vandaag een mail terug krijg van de kliniek, en hoop dat zij ook zien wat ik bedoel!

@best_boobie jij ook bedankt voor het meekijken! Het stelt me wel een beetje gerust! Het stomme is dat ik zelf geen foto van mijn voorsituatie heb... Zo mooi vond ik ze nou voor mn operatie haha... Ik zal de foto eens opvragen bij de kliniek!

In ieder geval bedankt dames. Hoop dat de kliniek me vandaag terug gaat mailen, ik hou jullie op de hoogte!

• Like 1

Hoi @KittyCat

Het gaat vast nog veranderen meid! En net als bestboobie zegt je voorsituatie speelt ook een rol mee he. Ik heb ook lang met ongelijke vorm gelopen hoor. Het heeft tijd nodig. 

Mag ik meekijken om een beeld te krijgen? Ben best benieuwd.

Lieve  gr Eef...

Hallo!

Ik snap je teleurstelling. Zelfs al is het een klein detail, als jij je eraan stoort dan kun je niet meer anders kijken en genieten..

Zou ik mogen meekijken?

@KittyCat wat vervelend dat je er na 7 weken nog niet blij mee bent. Ze kunnen tot 3-6 maanden na volgens mij nog wel veel veranderen, weet niet of dat een kleine troost is. Zou ik ook in je album mogen kijken?

Guest vitalia

Hi Kitti,

mag ik je album zien? heb je inmiddels antwoord van de kliniek?