Mareli Posted October 31, 2018 Share Posted October 31, 2018 Hi, Ik ben 9 dagen po (dual plane) en heb daarnet mijn kind van 2j moeten tillen. Ze had een bord laten vallen in de grond en kon echt niet anders dan haar daar weg te doen want ze was op blote voetjes. Nu voel ik toch wel wat pijn in 1 borst en voel mij zoooo schuldig en bang voor de inkapseling Zou dit voor problemen kunnen zorgen aangezien in maar 9 dagen po ben? Oh jee wat ben ik stom geweest!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
jewel88 Posted October 31, 2018 Share Posted October 31, 2018 Ik zou nu even rustig gaan liggen. Mocht je toch moeten tillen in een noodsituatie dan je boven armen strak tegen je lichaam aan houden en tillen vanuit je onderarm. Dat is mij verteld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mareli Posted October 31, 2018 Author Share Posted October 31, 2018 Bedankt jewel, ik schrik toch van de pijn, nu eventjes niets doen! Hopelijk heb ik het nu niet verknald pff Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted October 31, 2018 Share Posted October 31, 2018 Hoi hoi @Mareli Weet je, in dit soort situaties moet je gewoon ff handelen. Niks aan te doen. En van 1 keer tillen per ongeluk, krijg je echt geen kapselcontractie. Dat het pijn doet, is ook omdat er toch in je spieren gesneden is en er dus grote wonden binnen in je lijf zitten. Doe even heel rustig aan, zeker 24 uur en zorg dat je echt rust krijgt nu. Voor je kapsel is het geen ramp, alleen een wond is in dit stadium nog gevoelig en die moet even de kans krijgen weer te genezen xxx BB Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mareli Posted October 31, 2018 Author Share Posted October 31, 2018 Hoi, bedankt om mij wat gerust te stellen. Ik wil soms veel te veel doen, met 2 kleine kindjes in huis natuurlijk geen ideaal herstel. Nu even wat rustig aan gedaan en pijn lijkt weg te zijn. Bedankt voor de info @best_boobie Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted October 31, 2018 Share Posted October 31, 2018 4 minuten geleden, Mareli zei: Hoi, bedankt om mij wat gerust te stellen. Ik wil soms veel te veel doen, met 2 kleine kindjes in huis natuurlijk geen ideaal herstel. Nu even wat rustig aan gedaan en pijn lijkt weg te zijn. Bedankt voor de info @best_boobie Dan wel rustig aan hè meid. Je herstelt maar 1 keer, als je het goed doet xxx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts