Ga naar inhoud

Anon : 11 juli en 5 september 2019 : Dr. Plovier : Be-Clinic


Aanbevolen berichten

@Ellen1997 ik weet nog niet wat Plovier van plan is, daar is ook niets over gezegd aan de telefoon.

Ik vermoed dat hij de dag van de operatie wel zal zeggen wat hem de beste oplossing lijkt of dat hij het bekijkt tijdens de operatie.

Ik verwacht wel dat het in 2 keer gaat gebeuren nu. 

 

Ik zou liefst toch echt terug naar die 825cc gaan, ookal moet het dan misschien in stapjes.

Had voor de explantatie nog wat foto's gemaakt met kleding aan en daar vond ik ze écht super mooi in!

Zonder kleding had ik eigenlijk nog niet echt een mening over ze gevormd (te klein/goed/te groot) omdat ik ze maar 2x volledig naakt heb gezien (beide keren best kort) dus dan vind ik het moeilijk om te zeggen.

Plus ze waren nog best wel gespannen en hoog toen ik ze gezien heb.. Maar denk dat als de zwelling weg geweest zou zijn en ze qua hoogte goed zaten ze echt perfect zouden zijn ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Anon wat fijn dat je zo goed als geen pijn ervaart! En wat kun je alweer snel terecht...

 

Gelukkig geen maanden wachten tot het weer kan/mag... (als het moet dan moet het natuurlijk, gezondheid boven alles, maar wel fijn dat het niet hoeft!)

 

En ik snap dat je bij je arts blijft, hij heeft in mijn ogen ook zeer professioneel gehandeld... ik zou er ook mijn vertrouwen in houden hoor! 

 

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Zo, hier ben ik weer! 

 

Vandaag was mijn 2e operatie (herstel operatie) door dr. Plovier. 

Deze ochtend vroeg met mijn vader vertrokken richting be-clinic aangezien we om 7u daar moesten zijn. 

Eenmaal aangekomen even gewacht in de wachtruimte tot dr. Plovier

ons naar de kamer bracht.

Nog even wat voelen en knijpen in mijn 'borsten' en hij vroeg of ik nog vragen had (had ik niet) en dan een spontane "tot zo" met een knipoog en lachje :4:

 

Rond half negen kwam de lieve Jennifer (verpleegkundige) mij weer halen om naar de OK te gaan. 

Valerie de hoofdverpleegkundige (ook een erg lieve vrouw) was er ook bij. 

Alle voorbereidingen even doen en ze moesten nog een testje doen waardoor het wat langer duurde.

Toen ze mijn hartslag hoorden dachten ze wel dat ik zenuwen had maar dit was gelukkig niet zo, heb van mezelf een wat hogere hartslag (meestal tussen 100 en 150 in rust) en nu was ie dus ook 135 :106:

Ondertussen nog even gepraat over vanalles en weg was ik! 

 

Eenmaal terug wakker had ik direct pijn aan mijn incisies wat ik vreemd vond aangezien ik de eerste keer totaal geen pijn voelde tot savonds maar blijkbaar is dit heel normaal, het wisselt van keer tot keer. 

Ijsje gegeten en een glaasje water gedronken.

Nog wat verder gerust en dan alles nog even overlopen met Jennifer. 

Ik heb 615cc moderate profile gekregen (14.1cm breedte en 5.7cm projectie) van sebbin, dr Plovier vond dit de beste keuze. Mijn prothesen zitten trouwens terug dual plane. 

Mijn vader vroeg nog even na of ik hierna nog terug groter kan en dit was mijn eigen keuze, ze laten mij hier vrij in.

Dr. Plovier had wel gezegd tegen Jennifer (die het was gaan navragen) dat dat zeker nog niet voor nu is, eerst mooi alles laten genezen (waar ik hem volledig in volg). 

 

Ik weet nog niet of ik nog een volgende operatie ga laten uitvoeren. Ik wil alles nu even uitvoerig de tijd geven om te genezen. En wie weet vind ik deze prothesen ook wel heel mooi binnenkort, de foto die ze gemaakt hadden na de operatie was alleszins al zeer mooi. 

Plus ben de operaties momenteel wel echt moe, het begint z'n tol te vragen op lichamelijk en geestelijk vlak en wil natuurlijk geen problemen in de hand gaan werken. 

 

Zo dat was het wel weer.. Nu maar volop genezen :44:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn om dit te lezen! En weer een operatie achter de rug! 

Rustig aan doen en de tijd nemen om te herstellen. 

615 cc is bijna het dubbele van wat ik heb, ben erg benieuwd hoe dat eruit ziet??.

 

Heel veel succes met herstellen!

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@nkm ja de derde al op 8 weken ? heb het wel even gehad met al de operaties..

Ga het idd rustig aan doen, mijn lichaam heeft de afgelopen tijd toch wel wat te verduren gehad dus nu toch maar écht even rusten. 

 

Hoeveel cc heb jij? En ben je al lang geleden geopereerd?

Ik ga binnenkort een album maken met foto's van de eerste vergroting en de huidige (en wie weet de komende ?) als je wilt stuur ik je dan even een berichtje? 

 

Dankjewel!! xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Anon Wat ben ik blij om te lezen dat alles goed gegaan is en je je ook goed voelt! 

Pfoe 3 operaties in 8 weken is niet niks hoor heb zoveel bewondering voor jou hoe goed je met dit proces omgaat. Ben benieuwd naar het resultaat van nu maar eerst de tijd nemen om goed te herstellen en laat je maar lekker verwennen en goed verzorgen, hoop dat je vannacht ook goed hebt kunnen slapen ❤️

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Ellen1997 zei:

@Anon Wat ben ik blij om te lezen dat alles goed gegaan is en je je ook goed voelt! 

Pfoe 3 operaties in 8 weken is niet niks hoor heb zoveel bewondering voor jou hoe goed je met dit proces omgaat. Ben benieuwd naar het resultaat van nu maar eerst de tijd nemen om goed te herstellen en laat je maar lekker verwennen en goed verzorgen, hoop dat je vannacht ook goed hebt kunnen slapen ❤️

@Ellen1997 nou bewondering hoeft niet hoor :P kies er ergens toch ook een beetje zelf voor he.. 

Ik zal je binnenkort aan m'n album toevoegen ?

Slapen lukt eigenlijk heel goed, al vanaf dag 1.

Voel me nu hoe dat ik me bij de eerste bv pas voelde na 3/4 weken dus het is wel echt een verademing..

Enige waar ik eigenlijk 'last' van heb is af en toe zo'n reeks steekjes aan de incisies maar that's it.

En heb de indruk dat de bh die ik heb mss net wat te klein is ofzo? Hij lijkt niet onder m'n borsten aan te sluiten zoals het hoort maar eerder alsof ie op m'n incisies drukt. Heb zojuist de bandjes versteld want die konden nog wat losser dus hoop dat het nu wel wat beter word. 

 

Hoe is alles nog met jou? Ben je nu blij met je boobs en de maat enz? 

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Anon Ja je kiest zelf voor een operatie maar toch is niet gegaan zoals je voor ogen had toch, vind dan alsnog heel knap hoe je met alles omgaat ?

Dat is goed ben wel erg benieuwd hoe alles eruit ziet bij je! En dat met de incisies had ik ook bij mijn wissel dat ze wat meer pijn deden maar was echt net na de operatie toen hebben ze de bh ook wat lager getrokken omdat de band ervan er dus ook op drukte. 

Ben er heel erg blij mee en ook zeker met de maat, was eerst wel bang dat nergens mooie fijne bh’s aan zou kunnen komen maar zijn echt veel goede winkels en weet welke bh’s ik nu fijn vind dus kan ze ook gewoon bestellen en ze zijn ook nog eens mooi vind ik niet van die grote oma bh’s waarmee je kan parachute springen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ellen1997 hahaha toevallig! Bij mij hadden ze de bh ook lager getrokken toen ik zei dat ik last had van de incisies.

 

Fijn dat je nu tevreden bent, lekker genieten van je boobs :3:

Welke maat heb je nu? Meen me te herinneren dat je met je vorige bv een G cup had, nu een H of I? 

 

Op lace lingerie heb je ook een heel groot aanbod, moet je maar eens op kijken. 'Dure' merken maar ook goedkopere (maar weet wel niet hoe de kwaliteit dan is bij de goedkopere). 

En curvy kate (engels merk) heeft ook echt vaak super mooie collecties, vooral de scantilly :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Anon Dat klopt bestel ook veel via lace lingerie heel toevallig ! Ja klopt bij me vorige vergroting zat ik op een 75 F en soms G nu heb ik 70J aan maar heb ook een 70I maar zit net wat strakker maar vind dat fijn als een lager shirtje aan heb zitten ze net wat meer als push up, altijd dus verkeerde omvang aangehad merk dat 70 zoveel beter zit. Maar ze zijn echt wel een stuk groter nu dan dat ze toen waren sommige mensen vinden af en toe lastig om niet te kijken en een opmerking te maken maar ik voel me er goed door dus wat andere denken lig ik niet echt wakker van haha. 

Heb zelf tot nu toe iedere keer bh’s van Freya aan die zitten zo fijn en heb er een super decolleté in. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ellen1997 dat hoor je wel vaker dat er een verkeerde omvangmaat gedragen word, maar goed dat je nu de juiste maat hebt. Zal toch wel een stuk aangenamer zitten denk ik zo :4:

 

Tsja mooie vrouw, mooie boobs.. Wie kijkt dan niet :106:

En laat ze maar praten idd, belangrijkste is dat jij nu gelukkig bent met jezelf :116:

Hoe denkt je vriend er nu over? Is ie al wat bijgedraaid? 

 

Nou meid weet niet of ik je hier nog veel ga spreken aangezien alles zo goed met je gaat (wat natuurlijk enkel maar positief is) maar ik wens je iig al veel succes en geluk voor de komende jaren xxx

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Kleine update:

Heb de foto's van mijn voorsituatie, 1e vergroting en explantatie in een album geplaatst alsook een album gemaakt voor de prothesen die ik momenteel heb. Sorteer wel even op titel/bijschrift om de juiste volgorde te krijgen!! 

 

Mijn hechtingen zijn ondertussen alweer 2weken geleden verwijderd. Morgen of overmorgen ga ik de hechtpleisters er af halen en zien hoe alles eruit ziet. 

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Anon zei:

Kleine update:

Heb de foto's van mijn voorsituatie, 1e vergroting en explantatie in een album geplaatst alsook een album gemaakt voor de prothesen die ik momenteel heb. Sorteer wel even op titel/bijschrift om de juiste volgorde te krijgen!! 

 

Mijn hechtingen zijn ondertussen alweer 2weken geleden verwijderd. Morgen of overmorgen ga ik de hechtpleisters er af halen en zien hoe alles eruit ziet. 

 

Fijn om weer iets van je te lezen! Ik had net de foto’s bekeken van jouw voorsituatie en de 1e vergroting.

Ik vind jouw borsten vooraf al heel mooi?. Ik had met 825 cc echt enorme borsten verwacht, maar eigenlijk vind ik dat best meevallen.

Ik denk dat ik grote borsten ook gewoon erg mooi vind. Ben nu wel heel benieuwd hoe het er nu bij jou uit ziet. Staan die foto’s er ook bij? (Misschien niet goed gekeken)

Gaat jouw herstel nu goed?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, nkm zei:

 

Fijn om weer iets van je te lezen! Ik had net de foto’s bekeken van jouw voorsituatie en de 1e vergroting.

Ik vind jouw borsten vooraf al heel mooi?. Ik had met 825 cc echt enorme borsten verwacht, maar eigenlijk vind ik dat best meevallen.

Ik denk dat ik grote borsten ook gewoon erg mooi vind. Ben nu wel heel benieuwd hoe het er nu bij jou uit ziet. Staan die foto’s er ook bij? (Misschien niet goed gekeken)

Gaat jouw herstel nu goed?

xxx

Ja ben een tijdje niet zo actief geweest in mijn eigen topic omdat alles gewoon goed gaat dus heb ook weinig tot niets te vertellen ?

Mijn borsten vooraf vond ik zelf echt niet mooi, geen vulling vanboven en gewoon veel te klein naar mijn persoonlijke smaak. Werd er echt niet blij van als ik ze zag. 

 

Ja het valt wel mee he die 825cc?

Heb natuurlijk ook maar een kleine omtrek dus word sowieso nooit heel overdreven. Had met de 825cc een sport bh gepast maat 70G en die zat eigenlijk nog net te krap dus had waarschijnlijk 70H nodig gehad op dat moment. Maar aangezien ze nog een hoop zouden veranderen moesten ze erin gebleven zijn denk ik wel dat ze een I cup hadden kunnen worden.

 

Ja heb ook een ander album met de foto's van nu ? via mijn profiel kan je op die zwarte balk met wit symbool in  onder m'n naam klikken en dan even op die 3 streepjes klikken waar inhoudstype staat dan kun je beneden klikken op albums dan staan ze er allebei ?

Mijn herstel gaat tot nu toe goed dus hoop dat dit ook zo blijft.

Kan al niet wachten om terug naar de 825cc te gaan, mis de grootte en zachtheid van die prothesen toch wel echt heel erg.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb net naar je foto's gekeken, en jeetje wat ben je er even goed lekker positief in gebleven. Heftig ook om die open wond te zien.

Je had toch ook al een redelijk mooie vorm in je ' vroegere'  borsten moet ik zeggen. 

 

Fijn dat je herstel goed verloopt, dat is nu vooral het voornaamste! Kun je later hopelijk toch nog naar je gewenste maat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Imker zei:

Ik heb net naar je foto's gekeken, en jeetje wat ben je er even goed lekker positief in gebleven. Heftig ook om die open wond te zien.

Je had toch ook al een redelijk mooie vorm in je ' vroegere'  borsten moet ik zeggen. 

 

Fijn dat je herstel goed verloopt, dat is nu vooral het voornaamste! Kun je later hopelijk toch nog naar je gewenste maat!

Tja positief blijven is denk ik het enige wat echt helpt. Jezelf gek gaan maken heeft toch geen zin :)

Maar het was idd wel heftig die open wond.

Ja ik vond ze gewoon niet gevuld vanboven en veel te klein maar de vorm viel opzich nog wel mee.

 

Hoop toch snel weer naar de oude 825cc te kunnen gaan, vooral voor de grootte maar ook voor de zachtheid.

Vind mijn huidige prothesen echt hard voelen ten opzichte van de 825cc die ik had. En dan zijn mijn borsten nu al relaxter dan toen met de 825cc dus dat belooft niet veel goeds denk ik..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Zo even een update.. 

Vandaag ben ik 6weken PO. 

Heb ook nieuwe foto's toegevoegd aan mijn album.

 

Met de boobs gaat alles goed, al mogen ze écht wel wat meer gaan zakken en mooier gaan vormen nu.. 

Ze worden al wel zachter, vooral aan de onderkant dan. De bovenkant en decolleté blijven zo hard als steen.

Tot nu toe ervaar ik nog steeds geen ongemakken zoals steken oid. 

Wel voelt de onderkant van mijn borsten en mijn tepels nog steeds verdoofd, of dit gaat blijven valt natuurlijk af te wachten. 

 

Tot nu toe blijf ik hopen snel weer naar 825cc motiva te kunnen gaan.

Vind deze prothesen écht te plat tov wat mijn wensen waren/zijn.

Vind ze ook echt niet groot langs opzij, langs voor eigenlijk ook niet maar daar lijkt het groter dan het is (qua projectie) omdat ze zo dicht bij elkaar staan.

Ik hoop dus zo snel mogelijk terug naar 825cc te kunnen gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.