Ga naar inhoud

Anon : 11 juli en 5 september 2019 : Dr. Plovier : Be-Clinic


Aanbevolen berichten

1 minuut geleden, Chaim zei:

@Anon

 

Ik ben een tijdje een stille lezer geweest, maar toen ik je berichtje las van gisteren wil ik je wel een spoedig herstel wensen!! 

 

Had je de voorbije weken zelf het gevoel dat het wondje niet goed dichtte of was dit echt plotseling ineens? 

 

❤️

@Chaim dankjewel! 

 

Nee het is echt plotseling gekomen.

Op 2 weken PO had ik de hechtingen laten verwijderen in de kliniek en toen zag alles er goed uit, wel nog niet 100% genezen maar er was niets abnormaal of gek te zien.

 

Gisteren had ik mezelf wel even verlegd in bed (wat ik geregeld doe zonder problemen) en voelde wel héél kort even iets trekken/steken maar had er verder niet bij nagedacht want ja, je voelt zo veel de eerste tijd en je gaat er niet vanuit dat je incisie ineens open is gegaan.

Buiten dat is er niets voorgevallen waar ik het eventueel aan zou kunnen linken. 

Ik denk dus dat het is gekomen door mezelf te verleggen, maar zeker kan ik dit natuurlijk ook niet zeggen.

 

Ik ben nochtans wel heel voorzichtig met alles van in het begin; niet voorover buigen, geen zware dingen tillen (hooguit een glas of klein bord en 1x een fles van 1L 2 weken geleden), heb de eerste 3 weken hulp gehad met rechtkomen zodat ik geen druk ofzo op de littekens zou uitoefenen.

Maar helaas is het ondanks alles dus toch ergens misgelopen.. 

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Anon zei:

@Chaim dankjewel! 

 

Nee het is echt plotseling gekomen.

Op 2 weken PO had ik de hechtingen laten verwijderen in de kliniek en toen zag alles er goed uit, wel nog niet 100% genezen maar er was niets abnormaal of gek te zien.

 

Gisteren had ik mezelf wel even verlegd in bed (wat ik geregeld doe zonder problemen) en voelde wel héél kort even iets trekken/steken maar had er verder niet bij nagedacht want ja, je voelt zo veel de eerste tijd en je gaat er niet vanuit dat je incisie ineens open is gegaan.

Buiten dat is er niets voorgevallen waar ik het eventueel aan zou kunnen linken. 

Ik denk dus dat het is gekomen door mezelf te verleggen, maar zeker kan ik dit natuurlijk ook niet zeggen.

 

Ik ben nochtans wel heel voorzichtig met alles van in het begin; niet voorover buigen, geen zware dingen tillen (hooguit een glas of klein bord en 1x een fles van 1L 2 weken geleden), heb de eerste 3 weken hulp gehad met rechtkomen zodat ik geen druk ofzo op de littekens zou uitoefenen.

Maar helaas is het ondanks alles dus toch ergens misgelopen.. 

 

xxx

 

Ik denk dat je jezelf ook niet moet gek maken met wat er juist gebeurd zou kunnen zijn.. Anders maak je alleen maar uw hoofdje gek ! 

 

❤️

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook steeds met je meegelezen. Heb een paar weken getwijfeld of ik niet meer cc had moeten nemen. Toen las ik jouw verhaal en gaf mij nog meer twijfels of ik dit resultaat wel had gewild...

 

Ik wil je heel veel sterkte wensen!

We weten allemaal dat dit een complicatie is die bij iedereen kan gebeuren en waar we bang voor zijn. Nu is het bij jou gebeurd?.

Als ik zo lees ben je erg sterk en dat vind ik super knap!!

 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden. 

 

De operatie is achter de rug. 

Toen ik op de recovery lag is de chirurg al even langs geweest. 

Helaas zijn beide implantaten verwijderd. Er zat sowieso een infectie in mijn linker borst. Rechts hadden ze de pleister afgehaald en deze was ook open, dus waarschijnlijk ook geïnfecteerd.

 

Dankjewel voor je lief berichtje @MissyJoy ??

 

Dankjewel voor je berichtje @nkm ben nog een beetje groggy dus kan niet supr veel typen. Maar ik ga je straks of morgen even een pb sturen ❤️

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update: ik denk dat ik met m'n groggy hoofdje iets verkeerd heb opgevangen toen ik de chirurg gezien heb.

Assistenten van tijdens de operatie zijn zojuist nog eens langs geweest: er zou geen infectie zijn in beide borsten, HOERA!

Wel is het zo dat mijn implantaten te groot waren voor mij en mijn incisies daardoor dus zijn open gegaan.

Hier raadde ze dus maar 400 of maximum 500cc aan.

Maar dat is denk ik ook maar gewoon omdat dit een ziekenhuis is en zij sowieso altijd safe spelen. 

 

Ben door mijn kliniek gisteren en zojuist ook nog gebeld om te vragen hoe het met me gaat, echt super lief natuurlijk! Dr Plovier (mijn eigen arts) zou me ook nog gaan bellen om een afspraak te maken voor een gesprek/controle.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Anon

 

Ben blij dat de operatie goed is verlopen !! En geen infectie !! ?? 

 

Zou het dan toch niet kunnen zijn dat de implantaten WEL te groot zijn voor je  & ze niet enkel safe spelen ?  Aangezien het aan de andere kant ook open was? 

 

Khoop dat je u snel weer beter voelt ❤️❤️❤️❤️

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden, Chaim zei:

@Anon

 

Ben blij dat de operatie goed is verlopen !! En geen infectie !! ?? 

 

Zou het dan toch niet kunnen zijn dat de implantaten WEL te groot zijn voor je  & ze niet enkel safe spelen ?  Aangezien het aan de andere kant ook open was? 

 

Khoop dat je u snel weer beter voelt ❤️❤️❤️❤️

Ja ik ontken ook niet dat ze te groot zijn geweest, dat geloof ik wel hoor. 

Ik geloof alleen niet dat 400 of 500 het maximum geweest zou zijn. Ik denk eerder 600 of desnoods die 500. Zeker geen 400cc

 

Maarja, we zien wel ?

 

Dankjewel ???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Anon

 

Fijn dat het ergste nu achter de rug is en super om te horen dat er géén infectie te vinden is in je borsten... 

 

Hopelijk heb je snel meer duidelijkheid van je eigen arts...

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb even alles terug gelezen.  

Jeetje wat een verhaal..

Hoop ook dat je snel duidelijkheid krijgt van je arts.

Veel sterkte?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Plattepannekoek dankjewel ?

Klopt, ik ben al héél blij dat er geen infectie is. Daar had ik toch wel echt bang voor, als je de wonde gezien had zou je het wel begrijpen. Een geluk bij een ongeluk zeker? :59:

 

Ja ik denk ook wel dat er nu sneller terug prothesen geplaatst kunnen worden. Ik meen me te herinneren dat Plovier sprak over een 3 tal weken? Maar we zullen wel zien wat het wordt. Liever wat langer zonder dan de dingen te gaan overhaasten :)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, Coconut zei:

Hallo @Anon  

Wat vind ik jou een dappere, koele dame zeg! Ook ik lees al een tijdje in stilte mee, (Heb maandag as bij dr Plovier een afspraak voor de wissel). 

Vind het heel erg voor je dat je dit mee moet maken maar petje af hoe je ermee omgaat! 

 

Genees rustig en goed, liefs Coconut 

@Coconut aah dankjewel, echt lief! 

 

Krijg je as maandag een wissel of ga je op consult voor een wissel? 

Je zit zeker goed bij hem hoor! Ben ondanks alles nog steeds heel blij met mijn keuze om bij Dr. Plovier te gaan voor mijn bv, denk niet dat ik ergens anders een betere arts en team had kunnen vinden.

Laat je ook niet afschrikken door mijn verhaal, de kans dat iets zoals dit gebeurd is echt minuscuul! 

 

Ik wens je alvast heel veel succes met je wissel, maar dat gaat vast helemaal goed komen met Plovier en zijn gouden handjes ?

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe is het vannacht gegaan? Hoop dat je binnenkort duidelijkheid krijgt. 

 

Maandag heb ik alleen een consult. Je verhaal schrikt me niet af maar ik neem het wel mee.. Ik ben niet tevreden met mijn huidige dames. En, net zo belangrijk, mijn man ook niet. 

 

Genoeg over mij, dit is jouw topic. Ik open binnenkort mijn update. 

Ondanks alles wens ik je een fijne dag. 

Liefs Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Coconut de nacht is goed verlopen. Heb eigenlijk niet zo veel last van het hele gebeuren. Voel natuurlijk wel dat ik terug gehecht ben aan beide "borsten" en dat irriteert soms wel een beetje. Maar van pijn is er eigenlijk geen sprake dus dat is wel fijn ?

 

Ja ik hoop het ook, ga een paar dagen afwachten om te kijken of Dr. Plovier of de kliniek mij belt en anders bel ik zelf even naar de kliniek.

Heb namelijk van die zelfoplossende hechtingen gekregen en over 2 weken zouden de knoopjes eraf mogen bij de huisarts of bij Plovier maar ik ga hiervoor liever naar Plovier, is toch altijd beter en veiliger naar mijn mening..

 

Jammer dat jullie beiden ontevreden zijn :( heb je al een topic ivm je wissel? Dan volg ik je daar even in. Ben wel benieuwd hoe alles bij jou gaat worden/verlopen :)

 

Ook nog een fijne dag voor jou xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Anon Waauww heb net eens heel je verhaal zitten lezen en wat ben jij een topper zeg! Zo rustig en positief ondanks alles, vind heel rot om te lezen dat het zo gegaan is. Maar belangrijkste is je gezondheid en dat alles goed is. Hoe voel je je nu en heb je nog pijn? Word je ook weer opnieuw geopereerd door plovier? 

Hoop dat je je snel beter kunt voelen en weer kunt genieten ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel @Ellen1997 ?

Ik voel me goed! Heb eigenlijk nergens echt last van dus dat is toch wel weer mooi meegenomen ?

 

Volgende week mag ik terug naar de kliniek voor mijn hechtingen en 5 september (over 2 weken) is mijn heringreep al! 

Ik ga inderdaad terug naar dr. Plovier voor de operatie. Ik vertrouw hem nog steeds en hij is altijd wel zo'n beetje mijn eerste keuze geweest qua chirurg owv verschillende redenen dus lijkt me dit de meest logische beslissing ?

 

Hoe is het nog met jou? Gaat het goed met jou en je boobs? Hoe valt het terug aan het werk zijn je mee?? 

Liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.