Ga naar inhoud

Anon : 11 juli en 5 september 2019 : Dr. Plovier : Be-Clinic


Aanbevolen berichten

Hoi @marjon_nl alles gaat goed! ?

Heb de laatste dagen wel last van mijn incisies/hechtingen bij het rechtkomen (van liggen uit) en heb sinds afgelopen weekend een deuk in de zijkant van m'n linkerborst als ik zit of rechtsta..

Ben aan het aftellen tot donderdag, dan mag ik terug naar Plovier om de hechtingen te laten verwijderen.

Hopelijk stopt of verminderd de pijn dan wel en kan hij mij vertellen wat die deuk juist is en of hij al dan niet blijvend zal zijn..

Ben ook nog helemaal ingepakt ja ? hopelijk niet meer lang, heb het wel gehad met dit onding.. De pijn is zo goed als weg (of ik ben er al zo gewoon aan) maar het zou toch fijner zijn zonder, vooral omdat het deze week zo warm gaat worden ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden, Anon zei:

Dankjewel @Plattepannekoek ?

Ja de eerste dagen waren echt niet te doen, daarna ging het gelukkig wel met de dag iets beter.. 

Ben zelf ook wel benieuwd naar het eindresultaat, heb nog geen idee hoe het gaat zijn. 

Wanneer ben jij geopereerd? 

2 juli; vandaag precies 3 weken po. Als je op operatieverslag 2 juli Verdonck zoekt dan kun je alles vinden:) als je het leuk vindt kan ik je toevoegen aan m’n album

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Plattepannekoek opzich gaat alles goed.

Heb enkel nog last bij mijn incisies als ik moet rechtkomen.

Aan mijn rechter borst heb ik eigenlijk geen pijn meer maar mijn linker borst loopt nog steeds wat achter. Deze doet ook zo goed als continu vervelend (steken) maat vermoed dat dit gewoon mijn spier/zenuwen zijn die nog aan het aanpassen zijn..

Morgen mag ik normaal gezien een sportbh aandoen. Heb er al besteld maar vrees dat ze deze week niet meer gaan aankomen.. 

 

Hoe is het nu met jou? 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 22-7-2019 om 16:33, Anon zei:

Hoi @marjon_nl alles gaat goed! ?

Heb de laatste dagen wel last van mijn incisies/hechtingen bij het rechtkomen (van liggen uit) en heb sinds afgelopen weekend een deuk in de zijkant van m'n linkerborst als ik zit of rechtsta..

Ben aan het aftellen tot donderdag, dan mag ik terug naar Plovier om de hechtingen te laten verwijderen.

Hopelijk stopt of verminderd de pijn dan wel en kan hij mij vertellen wat die deuk juist is en of hij al dan niet blijvend zal zijn..

Ben ook nog helemaal ingepakt ja ? hopelijk niet meer lang, heb het wel gehad met dit onding.. De pijn is zo goed als weg (of ik ben er al zo gewoon aan) maar het zou toch fijner zijn zonder, vooral omdat het deze week zo warm gaat worden ?


Hey @Anon,

 

heb je reactie helemaal gemist, sorry! Je bent inmiddels bij Plovier geweest, wat zei hij erover? Is het gewoon dat je meer geduld (irritant!!!) moet hebben en dat deuk vanzelf zal verdwijnen? Heb je nog een band gekregen?

Hopelijk ben je wat minder ingepakt nu! Het meest warme weer is eerst voorbij geloof ik. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @marjon_nl

 

Geen probleem hahah, kan gebeuren ?

Ik heb Plovier zelf helaas niet gezien.

Maar er werd mij verteld dat het gewoon normaal was en het wel zou wegtrekken, afwachten dus ?

 

Borstband bedoel je? Die had ik al van met de operatie zelf.

Ben helaas nog helemaal ingepakt maar gelukkig is het nu niet meer zo warm, dus het is wel goed te doen. 

Vanaf morgen zou ik normaal gezien een sport bh mogen dragen. 

Heb er eind vorige week al besteld online maar vrees dat die deze week niet gaan aankomen al hoop ik natuurlijk van wel ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

58 minuten geleden, marjon_nl zei:

Ik let nu op hoor  ?

Goede hoop houden meid, Plovier heeft magische handjes! Hoeveel week ben je nu PO? 

Heb je een album?

Dat heeft ie zeker!! Heb er ook het volste vertrouwen in dat het goed gaat komen ?

Ben morgen 3 weken po dus heb nog een heel eind te gaan ?

 

Ik heb nog geen album maar die gaat er binnenkort waarschijnlijk wel komen. Als je wilt voeg ik je er dan ook aan toe? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Anon zei:

Hoi @Plattepannekoek opzich gaat alles goed.

Heb enkel nog last bij mijn incisies als ik moet rechtkomen.

Aan mijn rechter borst heb ik eigenlijk geen pijn meer maar mijn linker borst loopt nog steeds wat achter. Deze doet ook zo goed als continu vervelend (steken) maat vermoed dat dit gewoon mijn spier/zenuwen zijn die nog aan het aanpassen zijn..

Morgen mag ik normaal gezien een sportbh aandoen. Heb er al besteld maar vrees dat ze deze week niet meer gaan aankomen.. 

 

Hoe is het nu met jou? 

Xx

Ik vond de overgang van verband naar een sportbh echt een verademing?. Hopelijk gaat het snel beter. Ik heb ook een poos steeds steken gehad aan een borst, heb dat nu al een poos niet meer.

 

hier gaat het goed. Ik kan alles weer doen en heb geen pijn meer. Kan eindelijk ook weer op m’n zij slapen zonder dat ik pijn he b. Met autorijden voel ik het nog wel, maar het zij zo. Moet morgen weer beginnen met werken, 5 weken vakantie is voorbij☺️

 

Hoop voor je dat je je bh op tijd krijgt zodat je verband eraf mag?

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden, Plattepannekoek zei:

Ik vond de overgang van verband naar een sportbh echt een verademing?. Hopelijk gaat het snel beter. Ik heb ook een poos steeds steken gehad aan een borst, heb dat nu al een poos niet meer.

 

hier gaat het goed. Ik kan alles weer doen en heb geen pijn meer. Kan eindelijk ook weer op m’n zij slapen zonder dat ik pijn he b. Met autorijden voel ik het nog wel, maar het zij zo. Moet morgen weer beginnen met werken, 5 weken vakantie is voorbij☺️

 

Hoop voor je dat je je bh op tijd krijgt zodat je verband eraf mag?

Dat geloof ik haha ?

Ja zal wel beter worden, zo'n dingen vragen tijd he. Alleen jammer dat we niet op voorhand weten hoe lang alles precies gaat duren ?

 

Fijn dat alles goed met je gaat! ?

Hoe snel mocht jij terug op je zij slapen? En heb je lang pijn gehad voor het terug normaal lukte? 

 

Mijn bh's zijn zojuist aangekomen ?

Straks of morgen dus maar even passen welke maat het best gaat zitten en de andere terugsturen

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden, Anon zei:

Dat heeft ie zeker!! Heb er ook het volste vertrouwen in dat het goed gaat komen ?

Ben morgen 3 weken po dus heb nog een heel eind te gaan ?

 

Ik heb nog geen album maar die gaat er binnenkort waarschijnlijk wel komen. Als je wilt voeg ik je er dan ook aan toe? 

 

Ohw dan mag je nog even, maar elke dag is er één! 
Ja graag, ben wel nieuwsgierig wat voor kunstwerk Plovier er bij jou van heeft weten te maken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi @marjon_nl

 

Helaas gaat het niet zo goed.

Ben ondertussen 1 maand/4.5week PO. 

Tot vandaag liep alles goed.

Links had wel nog steeds een achterstand tov rechts maar niets ernstig. 

Maar nu kwam mijn man daarstraks thuis van zijn werk en terwijl we aan het praten waren merkte hij op dat er bloed op mijn linker pleister zat. 

Hij had een foto gemaakt ervan en het was echt 1 grote zwarte vlek.

Ik dacht al direct aan een bacterie of mijn incisie die geopend was. 

 

Pleister er af gedaan en ja hoor, heel mijn incisie staat open en de prothese is zichtbaar. 

Was helemaal in paniek en heb direct mijn man een foto naar Dr. Plovier laten sturen en hem laten bellen. 

Dr Plovier nam niet direct op dus hebben we naar de kliniek gebeld om alles uit te leggen en hun de foto doorgestuurd. 

We moesten de wond ontsmetten en afplakken en dokter Plovier zou mij zsm terug bellen.

Kort erna belde Dr Plovier mij al terug. 

De prothese moet verwijderd worden, wat ik al wel dacht gezien de grootte van de wond en de prothese die blootgesteld is.

Helaas zitten dr. Plovier en zijn anesthesist in het buitenland dus kan hij mij niet opereren.

Hij zei ook dat als hij zijn anesthesist had hij gewoon zou terug vliegen en mij morgen zou opereren maar zonder anesthesist gaat dat dus niet.

Hij beloofde mij wat telefoontjes te doen om te kijken of ik in het ziekenhuis van Leuven terecht zou kunnen morgen en anders zou ik naar de spoedgevallendienst van het ziekenhuis in mijn buurt moeten om de prothese te laten verwijderen.

Hij stelde me wel heel gerust dat alles goed zou komen en dat we uiteindelijk wel mijn gewenste resultaat zullen bereiken.

 

Morgen moet ik naar het ziekenhuis van Leuven en word mijn linker prothese verwijderd.

Waarschijnlijk word er geen prothese terug geplaatst morgen dus zal ik een tijd met 1 platte/lege borst zitten. 

Dan zou ik na 2 weken terug naar Plovier moeten gaan en zullen we bekijken hoe we het verder gaan aanpakken en wanneer er terug een prothese kan geplaatst worden en welke grote dit dan zal worden.

Het kan namelijk zijn dat er eerst een kleinere prothese wordt terug geplaatst en daarna pas een grotere.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, Anon zei:

Hoi @marjon_nl

 

Helaas gaat het niet zo goed.

Ben ondertussen 1 maand/4.5week PO. 

Tot vandaag liep alles goed.

Links had wel nog steeds een achterstand tov rechts maar niets ernstig. 

Maar nu kwam mijn man daarstraks thuis van zijn werk en terwijl we aan het praten waren merkte hij op dat er bloed op mijn linker pleister zat. 

Hij had een foto gemaakt ervan en het was echt 1 grote zwarte vlek.

Ik dacht al direct aan een bacterie of mijn incisie die geopend was. 

 

Pleister er af gedaan en ja hoor, heel mijn incisie staat open en de prothese is zichtbaar. 

Was helemaal in paniek en heb direct mijn man een foto naar Dr. Plovier laten sturen en hem laten bellen. 

Dr Plovier nam niet direct op dus hebben we naar de kliniek gebeld om alles uit te leggen en hun de foto doorgestuurd. 

We moesten de wond ontsmetten en afplakken en dokter Plovier zou mij zsm terug bellen.

Kort erna belde Dr Plovier mij al terug. 

De prothese moet verwijderd worden, wat ik al wel dacht gezien de grootte van de wond en de prothese die blootgesteld is.

Helaas zitten dr. Plovier en zijn anesthesist in het buitenland dus kan hij mij niet opereren.

Hij zei ook dat als hij zijn anesthesist had hij gewoon zou terug vliegen en mij morgen zou opereren maar zonder anesthesist gaat dat dus niet.

Hij beloofde mij wat telefoontjes te doen om te kijken of ik in het ziekenhuis van Leuven terecht zou kunnen morgen en anders zou ik naar de spoedgevallendienst van het ziekenhuis in mijn buurt moeten om de prothese te laten verwijderen.

Hij stelde me wel heel gerust dat alles goed zou komen en dat we uiteindelijk wel mijn gewenste resultaat zullen bereiken.

 

Morgen moet ik naar het ziekenhuis van Leuven en word mijn linker prothese verwijderd.

Waarschijnlijk word er geen prothese terug geplaatst morgen dus zal ik een tijd met 1 platte/lege borst zitten. 

Dan zou ik na 2 weken terug naar Plovier moeten gaan en zullen we bekijken hoe we het verder gaan aanpakken en wanneer er terug een prothese kan geplaatst worden en welke grote dit dan zal worden.

Het kan namelijk zijn dat er eerst een kleinere prothese wordt terug geplaatst en daarna pas een grotere.

 

 

Oooh @Anon

 

Wat een verschrikkelijk nieuws.... dan denk je dat je al een heel eind op weg bent en dan gebeurd dit ??

 

Ik kan niets anders uitbrengen dan dat ik je héél erg veel sterkte wil wensen...

 

???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel @MissyJoy ?

 

Inderdaad niet zo leuk, maarja het kan nu eenmaal gebeuren. Je verwacht alleen gewoon niet dat het bij jou gebeurd.. 

Hoop alleen dat alles uiteindelijk goed komt, maar dat zal vast wel.

Zie er alleen tegen op even met 1 lege borst te zitten maar het kan nu eenmaal niet anders. 

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kleine update:

 

De explantatie is uitgesteld naar morgen omdat er geen operatiekamer vrij was vandaag.

Heb ook nagevraagd of er een monster zal genomen worden om te controleren op bacteriën enzv en dat zal morgen dus ook gebeuren. 

 

Afwachten dus ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Anon

 

Oooh nog een dag langer in spanning... (zou ik tenminste wel zijn)

Wel heel goed dat je aangegeven hebt dat je wilt dat ze een monster nemen om te kijken of er wat zit... stelt toch meer gerust dan he! 

 

Veel sterkte ???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, MissyJoy zei:

@Anon

 

Oooh nog een dag langer in spanning... (zou ik tenminste wel zijn)

Wel heel goed dat je aangegeven hebt dat je wilt dat ze een monster nemen om te kijken of er wat zit... stelt toch meer gerust dan he! 

 

Veel sterkte ???

Ja het is erg spannend allemaal.. Maar probeer mezelf er niet al te druk in te maken, dat helpt toch niet ?

Ja het zou echt gewoon zonde zijn om binnenkort evt een prothese terug te plaatsen terwijl er vanbinnen mischien iets niet goed zit. Dan zouden we enkel maar verder van huis raken.. 

 

Dankjewel ❤️❤️

Hoe is het nog met jou? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Anon ja juist! Alles voor de zekerheid even goed lagen checken! Weet je al hoe lang je zonder moet? Of word dat ook morgen allemaal pas besproken? En heb je wel je eigen arts? (Was toch in het buitenland of haal ik nu dingen door elkaar?) ?

 

Hier alles goed, gisteren bh's geshopt. Uiteindelijk de goede maat gevonden... want was er wel klaar mee na 35 bh's en een dame die er NIKS van snapte...

75F past perfect, maar daar hadden ze niet veel van, dus kwam ze met 80E aan... bij normale borsten kan dat inderdaad, maar mijn neppers wilde echt NIET in die E ??? dus uiteindelijk zelf maar opgestapt en 2 bh's gepakt en gegaan (zelfde als die wel paste alleen in andere kleur) 

Dus dat is het enige "leed" wat ik heb... en dat is NIKS in vergelijkingen jou, dus ga je er ook niet teveel mee vermoeien ???

 

Ik duim hier mee voor je dat alles voorspoedig mag verlopen... en er géén gekke dingen uit de monsters komen! 

Weet je ook al hoe laat je morgen kan komen? Dan steek ik een kaarsje aan voor je ?

 

???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laten ipv lagen... sorry ? medicatie begint te werken, dus zullen waarschijnlijk (nog wel meer) spelfouten in staan... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MissyJoy nee mijn eigen arts is idd in het buitenland ?

Maar dat was in principe geen probleem want hij wou wel terug vliegen om mij te opereren. Enkel was de anesthesist ook met vakantie en ja zonder anesthesist kan je niet opereren ?

Maar mijn arts heeft het heel goed opgelost door mij te verwijzen naar een arts in het ziekenhuis van Leuven.

Ik weet nog niet wanneer er terug een prothese geplaatst zal worden, dat zal denk ik ook afhankelijk zijn van of er een bacterie ofzo gevonden gaat worden. 

Moest iig 2 weken na de explantatie naar Plovier (mijn arts) gaan om te bekijken hoe alles verder gaat verlopen en om te bekijken wanneer er terug een prothese geplaatst kan worden en hoeveel cc dit dan zal zijn. 

Ik moet morgen om 09.30u in Leuven zijn en zou dan doorheen de dag ergens geopereerd worden.

Hoe laat dit zal zijn konden ze mij niet vertellen aangezien ze mij er echt tussen moeten proppen. 

 

Ooh leuk bh's shoppen!! Laat je maar helemaal gaan ? en een zeer mooie maat, toch? :1big_boobs:

Nu kan je mischien wel wat bh's online bestellen aangezien je je maat weet? Zalando heeft een heel groot aanbod ?

Ach, jij kan er ook niets aan doen dat het bij mij fout is gelopen. 

En je vermoeid mij zeker niet hoor, vind het fijn om te horen/lezen dat alles goed met je gaat ?

 

??

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.