Ga naar inhoud

Anon : 11 juli en 5 september 2019 : Dr. Plovier : Be-Clinic


Aanbevolen berichten

14 uur geleden, best_boobie zei:


Goed dat je terug gekomen bent, welkom terug! :) 

xx BB

Dankjewel! Ik ga nog eens bespreken met mijn man om toch een bijdrage te geven voor een jaar (desnoods als kerstcadeau :P) en moest het toch niet lukken in januari dan zorg ik dat het zo snel mogelijk gebeurt. Heb hier namelijk al veel aan gehad en zou hier toch nog wel willen blijven voor de gezelligheid, tips en om over een tijd mischien anderen te kunnen helpen met mijn ervaring of toekomstige foto's. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, Anon zei:

Dankjewel! Ik ga nog eens bespreken met mijn man om toch een bijdrage te geven voor een jaar (desnoods als kerstcadeau :P) en moest het toch niet lukken in januari dan zorg ik dat het zo snel mogelijk gebeurt. Heb hier namelijk al veel aan gehad en zou hier toch nog wel willen blijven voor de gezelligheid, tips en om over een tijd mischien anderen te kunnen helpen met mijn ervaring of toekomstige foto's. 

Echt super meid, lief!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

En je hebt een datum!!!
Ik ga je titel aanpassen en je verhuizen naar de operatieverslagen, doe jij dan nog even een update in dit topic @Anon? Misschien ook even opnieuw voorstellen aangezien je je oude account had laten verwijderen en je toch gelukkig terug gekomen bent :43: 
Mag allemaal in dit topic, dan staat alles handig bij elkaar :)

Heel veel plezier het komende half jaar met aftellen en mee'forummen' 

 

xxx BB

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel @best_boobie ;)

 

Zal mezelf indd even terug voorstellen hier;

Ik ben 20 jaar, onlangs getrouwd en ben al ettelijke jaren aan het hopen op een grote boezem (van nature uit of via plastische chirurgie).

Helaas is dit dus nooit van nature uit gekomen en ben ik dus hier terechtkomen om een goede chirurg te zoeken die mij kan helpen het resultaat te bereiken waar ik naartoe wil. 

 

Ik heb gekozen voor dokter Frank Plovier van Be Clinic in Overijse BE. 

Afgelopen maandag heb ik mijn consult gehad met hem en verteld wat mijn wensen zijn.

Zelf heb maat 70B en zou naar een 70H tot 70J willen gaan. 

Dr Plovier stelde voor om 1050cc van Motiva te nemen (gezien ik zelf Motiva wou ivm minder kans op rimpels/plooien). 

 

Mijn operatie datum staat gepland op 11 Juli 2019 :43::1bouncingboobs:

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

47 minuten geleden, Anon zei:

Dankjewel @best_boobie ;)

 

Zal mezelf indd even terug voorstellen hier;

Ik ben 20 jaar, onlangs getrouwd en ben al ettelijke jaren aan het hopen op een grote boezem (van nature uit of via plastische chirurgie).

Helaas is dit dus nooit van nature uit gekomen en ben ik dus hier terechtkomen om een goede chirurg te zoeken die mij kan helpen het resultaat te bereiken waar ik naartoe wil. 

 

Ik heb gekozen voor dokter Frank Plovier van Be Clinic in Overijse BE. 

Afgelopen maandag heb ik mijn consult gehad met hem en verteld wat mijn wensen zijn.

Zelf heb maat 70B en zou naar een 70H tot 70J willen gaan. 

Dr Plovier stelde voor om 1050cc van Motiva te nemen (gezien ik zelf Motiva wou ivm minder kans op rimpels/plooien). 

 

Mijn operatie datum staat gepland op 11 Juli 2019 :43::1bouncingboobs:

 

Hey meid! Proficiat alvast met je datum!

En wat een groot verschil zal dat zijn in een keer zoveel cc’s!

Maar top dat je doet wat je zelf in gedachte hebt!

Is de gedachte geleidelijk aan gekomen over het aantal cc of in één keer beslist? 

 

Xx liana 

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden, Liana zei:

Hey meid! Proficiat alvast met je datum!

En wat een groot verschil zal dat zijn in een keer zoveel cc’s!

Maar top dat je doet wat je zelf in gedachte hebt!

Is de gedachte geleidelijk aan gekomen over het aantal cc of in één keer beslist? 

 

Xx liana 

Dankjewel! 

 

Ja klopt, kan al niet wachten tot het zover is :lol:

 

Ik dacht eerst dat een grote D of E cup wel het maximum zou worden.

Maar des te meer foto's ik bekeek om te tonen op mijn consult vond ik een D/E cup nogal klein lijken. Ben dan uiteindelijk uitgekomen op een H-J cup en Plovier raadde 1050cc aan zodat ik kan bereiken wat ik wil.

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
Op 13-12-2018 om 20:14, Anon zei:

Dankjewel @best_boobie ;)

 

Zal mezelf indd even terug voorstellen hier;

Ik ben 20 jaar, onlangs getrouwd en ben al ettelijke jaren aan het hopen op een grote boezem (van nature uit of via plastische chirurgie).

Helaas is dit dus nooit van nature uit gekomen en ben ik dus hier terechtkomen om een goede chirurg te zoeken die mij kan helpen het resultaat te bereiken waar ik naartoe wil. 

 

Ik heb gekozen voor dokter Frank Plovier van Be Clinic in Overijse BE. 

Afgelopen maandag heb ik mijn consult gehad met hem en verteld wat mijn wensen zijn.

Zelf heb maat 70B en zou naar een 70H tot 70J willen gaan. 

Dr Plovier stelde voor om 1050cc van Motiva te nemen (gezien ik zelf Motiva wou ivm minder kans op rimpels/plooien). 

 

Mijn operatie datum staat gepland op 11 Juli 2019 :43::1bouncingboobs:

 

Proficiat met je datum?,wou eens vragen of je zolang moet wachten bij hem?grts

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30-1-2019 om 23:19, Snoopy88 zei:

Proficiat met je datum?,wou eens vragen of je zolang moet wachten bij hem?grts

Danku ?

Ik heb zelf gevraagd om rond die datum geopereerd te worden. Ik had gevraagd om 15 juli geopereerd te worden ivm verlof van mijn man maar het dichtst mogelijke was 11 juli. 

Ik heb dus verder niet echt een idee van hoe snel je bij hem terecht kan.. Je kan best even bellen hiervoor ?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...
10 uur geleden, Coconut zei:

Hallo @anon, wat een fijn vooruitzicht! Ik ben benieuwd naar het verloop en het resultaat. Aftellen!

Xx

Hoi! 

Inderdaad een heel fijn vooruitzicht!! 

Ben enkel nog aan het twijfelen over de maat. Vrees dat ik niet meer voor 1050cc zal gaan. Het zal ofwel 925 of 825 worden, moet enkel nog beslissen welk van de 2 het zal worden. Gelukkig heb ik nog even ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hoi allemaal! 

Hier komt dan mijn operatie verslag (met vertraging ?).

Ik ben niet super goed in verslagen typen dus sorry als het wat slordig is maar aangezien er vrij weinig info is over grote implantaten wilde ik mijn verhaal hier toch delen, wie weet heeft iemand er toch nog ooit wat aan. 

 

11 Juli moest ik om 09.30u bij be-clinic zijn dus om half 7 uit bed en mezelf nog even gewassen met de antiseptische zeep.

Rond kwart over 7 zijn we dan vertrokken richting be-clinic. 

Eenmaal daar aangekomen nog even met m'n man en vader buiten gewacht en een beetje gepraat. 

Dan maar naar binnen met m'n man (vader bleef in de auto wachten) en mezelf gaan aanmelden.

We werden heel vriendelijk onthaald en mochten al vrij snel naar de kamer gaan. 

Daar lag een leuke badjas en pantoffels voor mij klaar, dus snel omgekleed en nog even verder gepraat met m'n man. 

Iets later kwam Dr. Plovier binnen om alles nog eens te overlopen. 

Ik had aangegeven niet voor 1050cc te willen gaan, dit zou te groot worden voor mij. 

Dus samen met Dr. Plovier nog even bekeken wat de beste optie zou zijn; 725cc, 825cc of 925cc.

Heb alles aan Plovier overgelaten omdat hij hier natuurlijk meer inzicht in heeft dan ikzelf.

Nog even wat foto's van de voorsituatie genomen en dat was het dan, over enkele minuten zou het gaan gebeuren!

Amper 2 minuten later werd ik opgehaald en mocht ik meegaan naar de overkant van de gang, de OK. 

Mocht m'n badjas uitdoen en op de operatie tafel gaan liggen.

Infuus werd geprikt en kreeg het snel erna al best warm dus wist dat ik snel 'weg' zou zijn. 

 

En dan werd ik weer wakker op de kamer.

M'n man werd ondertussen ingelicht dat ik terug wakker was. 

Ik had al even kunnen kijken naar mijn nieuwe borsten, en toen kwam er paniek en tranen. Ik vond ze te klein..

Gelukkig kwam 1 van de verpleegsters binnen en zij stelde me direct gerust.

Ze deed heel snel de thongbra en borstband los zodat ik een beter zicht had op alles. Het was toch niet zo klein als ik het mezelf inbeelde, ik zag gewoon geen decolleté door de thongbra die alles wat afvlakte. Mijn zorgen waren direct weer weg, gelukkig!

Nog even bijgekomen van alles en dan Dr. Plovier nog even gesproken. 

De operatie was goed verlopen, het is 825cc motiva ergonomix corsé geworden, het absolute maximum voor mijn lichaam (daardoor zit ik nu dus met die thongbra). 

Dan zijn we terug richting huis vertrokken. Helaas verliep dit niet zo soepel (problemen met de auto). 

 

Eenmaal terug thuis nog wat met m'n vader en man gepraat. Medicatie ingenomen en wat op de bank gelegen. 

Helaas kon ik de oxynorm niet verdragen en moest ik overgeven. Niet bepaald leuk zo vlak na een operatie aan je boobies...

 

Qua pijn aan mijn borsten waren de eerste 2-3 dagen het ergste. Het voelde echt alsof m'n huid zou open scheuren. 

Maar op 1 of andere manier heb ik meer pijn gehad van de thongbra dan van mijn borsten.

Ze hadden mij niet al te goed ingepakt waardoor de thongbra m'n rug heeft open gesneden en kleine wondjes gemaakt heeft. De lijnen stonden echt in m'n rug gedrukt.

M'n man heeft me zo goed als ieder half uur/uur wel moeten helpen herleggen of anders gaan zitten omdat ik gewoon niet meer kon van de pijn. 

Sinds gisteravond hebben we alles wat beter ingepakt (mocht van de kliniek) en nu is mijn pijn véél minder. 

Heb afgelopen nacht voor het eerst normaal kunnen slapen zonder ook maar 1 keer te moeten verplaatsen ofzo!

Ook neem ik sinds gister geen pijnmedicatie meer (of de pijn moet ineens terug heel erg gaan worden). 

Af en toe spant mijn borst wel aan wat wel erg veel pijn doet, lachen is ook een ware hell dus dat probeer ik niet te doen ookal lukt dit soms niet. 

 

Maar ik ben in ieder geval al erg blij met mijn nieuwe boobs, al raad ik het niemand aan om in 1 keer zo groot te gaan, zeker niet als je niet goed tegen pijn kan.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je boobies! 

Minder fijn om te lezen dat je zoveel pijn hebt, hier nog iemand die zieke word door zwaardere pijnmedicatie helaas. Hoe gaat het nu met je? En met de pijn van de bh? 

Ben zelf 9 juli door Nio geopereerd heb eurosilicone 750cc gekregen is volgens mij ongeveer gelijk aan de motiva 825cc die jij hebt.

Wat was je maat voor je bv?

Nog een heel goed herstel en laat je maar goed verwennen door je man ?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

45 minuten geleden, Ellen1997 zei:

Gefeliciteerd met je boobies! 

Minder fijn om te lezen dat je zoveel pijn hebt, hier nog iemand die zieke word door zwaardere pijnmedicatie helaas. Hoe gaat het nu met je? En met de pijn van de bh? 

Ben zelf 9 juli door Nio geopereerd heb eurosilicone 750cc gekregen is volgens mij ongeveer gelijk aan de motiva 825cc die jij hebt.

Wat was je maat voor je bv?

Nog een heel goed herstel en laat je maar goed verwennen door je man ?

Dankjewel! 

Momenteel gaat alles goed.

Opzich heb ik niet echt pijn meer, behalve wanneer mijn spier af en toe opspant uit het niets of wanneer ik moet lachen.

De pijn van de bh is er wel nog maar het is wel draaglijk, enkel is het soms vervelend om een goede positie te vinden om zitten..

 

Jij ook gefeliciteerd met je boobies!! :1bouncingboobs:

 

Mijne zijn 14cm breed en 7.2cm projectie, weet niet hoeveel dit bij jou is? Denk dat ze inderdaad wel gelijkaardig zijn. 

Mijn maat voor de operatie was 70b. 

Is dit ook je eerste bv of ben je voor een wissel gegaan? 

Wens jou ook nog een goed herstel ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Anon mijne zijn 13 en een beetje breed volgens mij en 7,4 projectie, had eerst mentor 425cc kwam echt van een AA cupje af bijna plat droeg altijd super push up en zelfs daar nog ooit kipfiletjes in. 

Fijn dat het nu een stuk beter gaat is altijd vervelend om ook nog eens ziek te worden als alles al zo straks en pijnlijk is..

Een thongbra heb je las ik? Is dat hetzelfde als een string zijnde maar dan tussen je borsten?? Lijkt me best een apart gevoel om die aan te hebben.

Scheelt dat voor mij een wissel was heb weinig tot geen last gehad gelukkig. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ellen1997 heb zojuist even op je profiel gekeken, Ik herinner me jou foto's nog van je vorige bv.

Ik vond ze wel erg mooi trouwens! Maar je moet er zelf ook blij mee zijn natuurlijk.

Weet je al welke maat je nu gaat uitkomen? En welke maat had je na je eerste bv?

Heb inderdaad een thongbra, en daar kun je het wel ongeveer mee vergelijken ja ? als je wil kan ik je wel een foto sturen via pb. 

Vreemd voelt het niet persé, wel is het irritant omdat het druk uitoefent op je sternum maarja liever dit nu eventjes dan dat ik symmastia (uniboob) krijg..

 

Wel fijn dat je er weinig/geen last van ondervind. Staan ze bij jou ook zo hoog nu of is dit ook minder omdat het een wissel is? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Anon Zal je zo even een prive bericht sturen!

Met de 425cc had ik een 75F heeeeel soms een g maar was echt alleen als bh’s kleiner vielen. 

Heb geen idee op welke cup nu uit zal komen maar vind ze in iedergeval veeeel mooier dan dat ze waren staan ook heel mooi dicht tegen elkaar aan nu. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ellen1997 je hebt een pb terug ?

Het belangrijkste is dat jij nu tevreden bent, dan doet de maat er opzich zelfs niet toe, toch?

Qua maat heb ikzelf ook geen idee wat het gaat worden. Best_boobie had ingeschat dat ik met 1050cc op een 70i zou uitkomen, dus ik vermoed een 70g met de 825cc. Maar zo groot lijken ze voor mij echt niet, denk dat het toch kleiner zal worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Anon Alles staat nu nog strak en hoog dus als ze dalijk gaan zakken gaan ze er heel anders uit zien en van andere kant een maat is maar een maat als je voor hoe het eruit ziet blij bent maakt de maat niet uit. Had zelf ook altijd een beeld en maat in mijn hoofd hoe het voor mij moest zijn maar nu denk ik als het er goed uit vind zien maakt dat allemaal niet uit. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

WhoopWhoop! :43:

@Anon

 

Gefeliciteerd met je nieuwe meiden!

Vind je wel een bikkel hoor om meteen "zo groot" te gaan! Heb daar respect voor als meiden echt meteen zeggen dit wil ik en niets anders! Zeker omdat het me vrij pijnlijk lijkt om ineens zo groot te gaan. Wat naar dat je gewoon snijwonden had van de thongbra ?? dat is wel héél venijnig en zeker op je rug! Daar moet je toch op liggen.

 

Hoe lang moet je die bh nu dragen? Ook 6 weken? (Zo verschillend die verhalen die je allemaal leest, dat iedere pc toch zijn eigen werkwijze en handelen heeft nadien)

 

Maar vind die cc's altijd iets waarvan iedereen denk WOW ? terwijl als ik bij @Ellen1997 kijk, dan denk ik... néé! Dit past perfect bij haar lichaam! (Ben dus stiekem ook wel benieuwd hoe het er bij jou uit ziet/gaat zien ??)

 

Laat je lekker verwennen door je man (en de omgeving) en op naar een top herstel en prachtige meiden die je voor ogen had!

 

???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel @MissyJoy ?

 

Ja ik wou gewoon echt tevreden zijn van de 1e keer, niet dat ik er een hoop geld tegen gooi en dan nog niet tevreden ben. Zou gewoon zonde zijn van het geld dan naar mijn mening. Plus 2x op korte tijd (binnen een jaar ofzo) pijn hebben zag ik ookal niet zo zitten ?

 

Normaal gezien zou ik de bh 3 weken moeten dragen. Nu dus nog 2 weken ??

Heb online echter wel gelezen dat dit vaak langer moet dus ik hoop echt dat het bij die 3 weken blijft. Al hoop ik natuurlijk dat hij al eerder uit mag ? maar dat zal waarschijnlijk wel niet gebeuren.. 

Adviezen verschillen inderdaad enorm van chirurg tot chirurg!

Maar ik denk dat we best gewoon vertrouwen dat zij weten wat het beste is ☺️

 

In het begin vond ik alles ook zo groot klinken qua cc's maar als je het dan op foto's ziet valt het allemaal echt wel mee.

Ellen1997 heeft inderdaad ook veel cc's maar het past gewoon perfect bij haar lichaam, niet te groot en niet te klein. Gewoon perfect! 

Als je wilt kan ik je via pb wel een foto sturen van hoe het nu is, maar je ziet niet alles omdat het zo fel is ingepakt ? 

 

Xx

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Anon

 

Ik volg je topic gewoon en als je meiden uitgepakt zijn dan zie ik graag een foto van je... ben namelijk wel héél benieuwd hoe ze eruit zien...

 

Ja die cc's zeggen echt in die zin weinig in mijn ogen...

 

En groot gelijk hoor! Je betaald er genoeg voor, dus mag het ook zeker naar je zin zijn... en er is er maar 1 die bepaald wat jij wilt en mooi vind ??

 

Hopelijk gaat het elke dag een beetje beter en ben je snel van die bh verlost!

 

Ik blijf je zeker volgen ?

 

???

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.