Ga naar inhoud
Mededeling voor iedereen! Lees meer... ×
Borsten Forum

admin

Kosten verbonden aan forum per 1 december 2018

Kosten  

688 leden hebben gestemd

1. 1. Zou je mee helpen het forum te behouden ?

• JA
      244
    • NEEN
      440

Aanbevolen berichten

Beste leden

Omwille van de aanhoudende uitbreiding (wat natuurlijk leuk is !) en de daarbij horende oplopende kosten is het voor mij niet meer mogelijk om deze site optimaal te laten werken zonder zelf maandelijks persoonlijk te moeten opdraaien voor de kosten van het onderhoud, updates, licenties en dergelijke meer…

Een andere goedkopere hosting is helaas geen optie voor deze site omwille van de grote en de zware belasting door de vele gebruikers.

Daar het voor ieder van ons natuurlijk ontzettend belangrijk is om een zo goed mogelijk resultaat met bijhorende behandeling te krijgen zou ik het zeer jammer vinden mocht deze site genoodzaakt zijn om te moeten ophouden met bestaan.

Daarom zouden we onderstaande keuzeopties voorstellen, op deze manier kan de site optimaal blijven draaien zoals nu het geval is, dit zou van start gaan op 1 januari 2019.

We willen iedereen die ons het afgelopen jaar al gesteund heeft hierbij ontzettend hard bedanken en bij de overschakeling naar onderstaande regeling zal er natuurlijk ook met deze bijdrage rekening worden gehouden en eveneens in vermindering van het totale bedrag worden gebracht.

Ook even melden dat een account welke niet gebruikt word geen extra kosten met zich meebrengt.

Dus wil je even een sabbatjaar hier op het forum dan kan dat, er komen geen incasso toestanden aan te pas :80: wil je ons echter terug bezoeken en actief meewerken dan kan dat terug vanaf 5€, dus weglopen hoeft echt niet .... je kan de d;raad zo terug opnemen.

Indien je je account echt echt echt zelf wil verwijderen, dan kan dat HIER :102:

Hopend op jullie begrip,

Vele groetjes,

Admintje

Lezen berichten

Schrijven / berichten

Chat

Albums

Eventuele toekomstige uitbreidingen

Reclame

GRATIS

5

NEEN

NEEN

NEEN

NEEN

JA

5€ / jaar

ONGELIMITEERD

ONGELIMITEERD

NEEN

JA (beperkt)

NEEN

JA

10€ / jaar

ONGELIMITEERD

ONGELIMITEERD

JA

JA (beperkt)

NEEN

JA

20€ / jaar

ONGELIMITEERD

ONGELIMITEERD

JA

JA

NEEN

JA

35€ / jaar

ONGELIMITEERD

ONGELIMITEERD

JA

JA

JA

NEEN

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast

Nee dank u ik doe er nt aan mee, veel plezier verder hier op de borsten forum..... 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast

Mijn account mag verwijderd worden, hoe doe ik dat? Staat geen optie bij account. Graag even doen voor mij...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast

Goedemorgen,

Ik maak geen gebruik van deze site, dus u kunt mij verwijderen. Veel succes verder!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast

Voor mij houd het hier helaas dan ook op .

Heb  jaren geleden veel aan het forum gehad , maar kom er nu nauwelijks meer .

Mijn account kan ook verwijderd worden .

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast

Mij mag je ook verwijderen ga niet betalen,sorry

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast

Beste,

U mag mij ook verwijderen aangezien ik de site al lang niet meer heb genuttigd. Alleszins nog veel geluk met de site!!

Mvg!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast

Ik heb heel veel aan jullie site gehad ten tijde van mijn borstvergroting in 2014, dank daarvoor! Heel nuttig allemaal. Ook heb ik met mijn verhaal weer anderen kunnen helpen. Maar ik ben nu niet meer actief dus mijn account kan worden verwijderd wat mij betreft. Succes met het forum verder! Groet, Susan

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast

Bij mij idd hetzelfde verhaal. Super veel aan gehad toen maar na de operatie eigenlijk niet meer ingelogd oid. Omdat ik nergens kon vinden waar en hoe ik mijzelf kon afmelden /verwijderen ben ik dus nog lid. U mag mijn account ook verwijderen. 

Heel veel succes verder. Misschien als de site op deze manier uitgedund is kan t allemaal weer gratis voor wie t nodig heeft! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast

Ik wil ook graag uitgeschreven worden.

Al jaren niet meer op het forum geweest.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast

Ook ik sluit me aan bij mijn voorgangers....Lang geleden heel veel aan dit forum gehad, maar maak er nu geen gebruik meer van dus ook mijn account mag verwijderd worden. Heel veel succes verder! Gr

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik gebruik het ook niet veel meer. Zou het leuk vinden om af en toe eens te komen kijken maar vind het allemaal flinke bedragen voor een site waar ik amper kom. Succes verder! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Aankondigingen

Premium Theme Designed By IBTheme.com