Ga naar inhoud
Borsten Forum
admin

Kosten verbonden aan forum per 1 december 2018

Kosten  

657 leden hebben gestemd

1. 1. Zou je mee helpen het forum te behouden ?

• JA
      228
    • NEEN
      425

Aanbevolen berichten

57 minuten geleden, Desert-Rose zei:

@Mtvo

hoi meis, dank je wel voor je hulp, super dat je blijft.

Je kunt een bedrag overmaken via Paypal, maar je kunt ook BB een pb sturen, dan krijg je van haar de Iban gegevens van Admin.

x

Samen sta je sterk, dus vind ik een kleine moeite :) 

Ik ga BB (best boobie, toch?) een pb sturen voor de Iban-gegevens 

x

• Like 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
54 minuten geleden, best_boobie zei:

En voor volgend jaar komt er een andere manier. Daarover komt nog meer informatie, heb ik begrepen van admin :)

Als je echter dit jaar nog een donatie doet op de manier die desert rose zegt, dan wordt daar rekening mee gehouden voor de betaling van volgend jaar :35:

xxx

Ik stuur jou zo een pb voor een donatie :)

xx

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
2 uur geleden, Mtvo zei:

Samen sta je sterk, dus vind ik een kleine moeite :) 

Ik ga BB (best boobie, toch?) een pb sturen voor de Iban-gegevens 

x

Done :) 

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik ben ontzettend geholpen met deze site. Heel erg dankbaar voor alle verhalen en Best_boobie die altijd voor iedereen klaarstaat en zo ontzettend veel weet en tijd steekt in dit forum om iedereen van het beste advies te voorzien. Ontzettend goed initiatief om eindelijk geld te vragen voor deze geweldige site!

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur terug, Gaby zei:

Ik ben ontzettend geholpen met deze site. Heel erg dankbaar voor alle verhalen en Best_boobie die altijd voor iedereen klaarstaat en zo ontzettend veel weet en tijd steekt in dit forum om iedereen van het beste advies te voorzien. Ontzettend goed initiatief om eindelijk geld te vragen voor deze geweldige site!

Keilief :wub:

xxxx

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik zag op het forum nu al een stukje staan over de nieuwe abonnementen. Mijn dat er meer keuzes zijn en de opmerkingen zijm doorgenomen en daardoor wat veranderd zijn! Naar mijn idee meer opties voor iedereen. Zelf voor €5 of €10 nu ook een album zal voor meer meiden (hopelijk) makkelijker zijn om te blijven. 

Ik zie dat mijn donatie weer een jaar geleden is dus dat zal ik weer eens gaan doen.

Krijgen wij een melding als de abonnementen ingaan? Dan kan ik nog even denken voor welke ik zal gaan ;) 

xx

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur geleden, Ellen125 zei:

Ik zag op het forum nu al een stukje staan over de nieuwe abonnementen. Mijn dat er meer keuzes zijn en de opmerkingen zijm doorgenomen en daardoor wat veranderd zijn! Naar mijn idee meer opties voor iedereen. Zelf voor €5 of €10 nu ook een album zal voor meer meiden (hopelijk) makkelijker zijn om te blijven. 

Ik zie dat mijn donatie weer een jaar geleden is dus dat zal ik weer eens gaan doen.

Krijgen wij een melding als de abonnementen ingaan? Dan kan ik nog even denken voor welke ik zal gaan ;) 

xx

Sowieso per 1 januari, maar volgens mij zei @admin dat ze ze al eerder actief zou zetten, toch?
Was dat 1 december admin?
Niet dat ik het verkeerd communiceer hier... :) 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Normaal actief vanaf 1 december 'als' alles goed gaat, maar de abonnementen zouden nu ook al werken :)

Visa, IDEAL, bancontact en andere zijn beschikbaar.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
2 minuten geleden, admin zei:

Normaal actief vanaf 1 december 'als' alles goed gaat, maar de abonnementen zouden nu ook al werken :)

Visa, IDEAL, bancontact en andere zijn beschikbaar.

Thanks admin! 
@Ellen125 tadaaa, je mag al ;) 
Iemand moet de eerste zijn :38:  :125:

xxx BB

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Premium Theme Designed By IBTheme.com