Ga naar inhoud

Denise1985 : 19 december 2018 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

8 uur geleden, Denise1985 zei:

Hey @Mtvo

pijn? Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik heb neegens laat van alleen een klein beetje druk. Dit herstel gun ik iedereen! Net op controle geweest ik lig zelfs voor op genezing.

heb een beetje rustig aan gwdaan indd?

Hoe gaat het met jou?

 

jij ook fijne feestdagen

 

xxx

 

Thx, dat gaat helemaal goed komen met een kerstgek als ik ;). Maar wat fijn dat alles zo voorspoedig gaat met je herstel en dat de controle zo goed was! Haha, beetje rustig aangedaan.... Let wel op jezelf. Met mij gaat het prima, zin in de kerstdagen. Volgende week woensdag eindelijk DE operatie, kan bijna niet wachten, haha.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 69
  • Created
  • Laatste Reactie
21 uur geleden, Denise1985 zei:

@I.Winkelmolen Ik heb je toegevoegd!

 

spannend, wanneer word je geopereerd? Ik ben echt mega blij met deze pc en hun top team, echt waar je bent in goede handen.

 

Op de foto’s zitten ze nog eeg hoog dat moet nog wat zakken. Woensdag ben ik 7 dgn po dan plaats ik weer een nieuwe foto.

 

xxx

Ik word 29 januari geopeerd! Er word 375 en 400 klaargelegd. Ze zien er al goed uit! Hoe gaat het met je pijn? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@I.Winkelmolen

ja bij mij waren ook 2 maten besteld, 350 en 375.

 

Ik heb nog steeds geen last van pijnlijke borsten, alleen helse pijn aan mijn rug door op mijn rug te slapen.

 

Verder draag ik nu een borstband en die drukt pijn protheses naar beneden en dat voelr soms vervelend, maar geen pijn.

 

krijg jij ook ronde protheses?

Nog een klein maandje en dan ben jij aan de beurt. 

 

Hoe heb jij het geregeld qua werk en wat is jouw voorgeschiedenis?

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 24-12-2018 om 14:04, Denise1985 zei:

Hey @Mtvo

pijn? Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik heb neegens laat van alleen een klein beetje druk. Dit herstel gun ik iedereen! Net op controle geweest ik lig zelfs voor op genezing.

heb een beetje rustig aan gwdaan indd?

Hoe gaat het met jou?

 

jij ook fijne feestdagen

 

xxx

Hi @Denise1985,

 

Volgens mij heeft Frans woensdag ons een speciaal middel gegeven ofzo want ik heb dus ook gewoon geen pijn ??

Dat ik me bijna zorgen maak omdat ik niets voel behalve idd wat druk toen ze gezwollen waren en soms jeuk bij de littekens. ? maar wat super fijn dat alles er goed uit zag en je voorloopt! Voelde je iets van het verwijderen van de pleisters en knoopjes van de hechtingen?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Piek ja echt een top chirurg! 

Ik ga zo eens spieken bij jou, dan zullen we ongeveer hetzelfde zitten qua vorm denk ik, omdat we het zelfde hebben. Alleen ik dan 375 cc maar dat zou niet veel schelen. Ik voeg je ook toe.

 

3 weken dan ben je al aardig op weg! Hoe gaat het met jouw herstel? Al aan het werk geweest? En hoe verliep dat?

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Summer18

ja indd heerlijk he geen pijn. Ik maakte mij ook echt zorgen omdat ik niks voelde, assistente zei dat ik waarschijnlijk ee hoge pijngrens heb( jij dan waarschijnlijk ook. Of het ligt echt aan de handeling van de  pc, want heb het idee dat de patienten van Straten allemaal wel meevallen qua pijn)

 

Nee ik voelde niks van het verwijderen van de pleisters, vond het dood eng zo zonder bh daar te staan en ze duwde best flink om te kijken hoe het met de protheses ging en zo ( dat moet ze natuurlijk doen, maar was gewoon bang, weet ook niet waarom?)

 

Borstband is wel even wennen de eerste 2 dagen. Ik voelde weer die druk, maar het helpt de protheses en het vocht te laten zakken. En van de andere kant voelt het wel weer prettig, meer stevigheid ofzo? 

 

Juj mag morgen he, ben benieuwd! Je bent er trouwend nog geen 10 min. Binnen he, dus stel je er niet teveel van voor.

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, Denise1985 zei:

@Summer18

ja indd heerlijk he geen pijn. Ik maakte mij ook echt zorgen omdat ik niks voelde, assistente zei dat ik waarschijnlijk ee hoge pijngrens heb( jij dan waarschijnlijk ook. Of het ligt echt aan de handeling van de  pc, want heb het idee dat de patienten van Straten allemaal wel meevallen qua pijn)

 

Nee ik voelde niks van het verwijderen van de pleisters, vond het dood eng zo zonder bh daar te staan en ze duwde best flink om te kijken hoe het met de protheses ging en zo ( dat moet ze natuurlijk doen, maar was gewoon bang, weet ook niet waarom?)

 

Borstband is wel even wennen de eerste 2 dagen. Ik voelde weer die druk, maar het helpt de protheses en het vocht te laten zakken. En van de andere kant voelt het wel weer prettig, meer stevigheid ofzo? 

 

Juj mag morgen he, ben benieuwd! Je bent er trouwend nog geen 10 min. Binnen he, dus stel je er niet teveel van voor.

 

xxx

 

Ja het zal dan ook ongetwijfeld aan de techniek van Straten liggen, heel fijn! En wat goed om te horen dat het verwijderen van de pleisters geen pijn deed, toch best spannend! Hopelijk valt die borstband mij ook mee ?

Pff nou dan gaan we daar nog maar even koffie drinken ofzo aangezien we 2 uur heen en 2 uur terug moeten rijden ?

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Denise1985 zei:

@Piek ja echt een top chirurg! 

Ik ga zo eens spieken bij jou, dan zullen we ongeveer hetzelfde zitten qua vorm denk ik, omdat we het zelfde hebben. Alleen ik dan 375 cc maar dat zou niet veel schelen. Ik voeg je ook toe.

 

3 weken dan ben je al aardig op weg! Hoe gaat het met jouw herstel? Al aan het werk geweest? En hoe verliep dat?

 

xxx

Mijn herstel gaat nu wel

goed, wel gevoelige borsten enzo

korstjes litteken beginnen langzaam los te laten. Ik ben nog niet aan het werk. Ik begin rustig op 14 januari weer.

ik begin langzaamaan al op de zij te slapen, maar vind het nog steeds eng, slaap nog met een voedingskussen en dat is echt ideaal vind ik. 

Alleen heb ik nog 2 kids en de jongste tillen hou ik heel beperkt. Gelukkig heeft mijn man ook vakantie nu.

De controle stelt idd niks voor, ze kijken de littekens en borstband om en luistert naar je vragen als je die hebt. Je went erg snel aan de borstband, vind hem eigenlijk nog niet zo irritant geeft wat meer steun ook bij alles wat je doet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Denise1985 zei:

@Piek

 

14 januari weer aan het werk? Wat een luxe. Ik moet 7 januari weer beginnen ( 2,5 wkn na po) nu is het wel zo als het die week niet mogelijk is dat ikvtoch nog vrij kan nemen. Ik hen ook nog een zoontje van 15 mnd. Mijn man moet 3 januari weer beginnen, dus daarna ook even kijken hoe ik dat ga aanpakken, want tillen mag echt nog niet?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Piek Til jij je kindje al op? Tegen mij hebben ze echt gezegd dat ik echt 6 wkn niet meer dan 5 kg mag tillen. Dit ivm kapselvorming en evt verzakkingen.

 

Ja die kinderen vragen veel aandach en vragen vaak om opgepakt te worden, maar heb het idee dat mijn zoontje het begrijpt, want als er iets is waar hij bij opgetild moet worden rent hij naar papa.

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Denise1985 zei:

@Piek Til jij je kindje al op? Tegen mij hebben ze echt gezegd dat ik echt 6 wkn niet meer dan 5 kg mag tillen. Dit ivm kapselvorming en evt verzakkingen.

 

Ja die kinderen vragen veel aandach en vragen vaak om opgepakt te worden, maar heb het idee dat mijn zoontje het begrijpt, want als er iets is waar hij bij opgetild moet worden rent hij naar papa.

 

xxx

Alleen uit nood, ma heb een fijne buurvrouw die hem in bed legt en uit bed haalt, kan gelukkig nu net lopen. Maar soms moet je gewoon wel.. bukken kan ik inmiddels ook goed

Link naar reactie
Delen op andere sites

@piek

dat is wel fijn dat je buurvrouw meehelpt, opzicht heb ik ook fijne buren maar als ik ze vertel over mijn borstvergroting dan weet meteen heel het dorp het ben ik bang. Dus dat bed in en uitkrijgen in de middagen moet ik nog iets op vinden.

 

ja het is ook wat met die kleintjes, met dat optillen he. Ik hoor op het chat forum dat je pas na 6 wkn po mag stofzuigen en dweilen ....oeps gisteren al gedaan 1 week po?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 26-12-2018 om 00:06, Denise1985 zei:

@I.Winkelmolen

ja bij mij waren ook 2 maten besteld, 350 en 375.

 

Ik heb nog steeds geen last van pijnlijke borsten, alleen helse pijn aan mijn rug door op mijn rug te slapen.

 

Verder draag ik nu een borstband en die drukt pijn protheses naar beneden en dat voelr soms vervelend, maar geen pijn.

 

krijg jij ook ronde protheses?

Nog een klein maandje en dan ben jij aan de beurt. 

 

Hoe heb jij het geregeld qua werk en wat is jouw voorgeschiedenis?

 

xxx

Dan valt het allemaal wel mee zo te lezen, hopelijk ga ik dat ook zo ervaren! Ik ben kapster en heb 3 weken vakantie en dan de 3 weken erna worden er vooral kleuringen bij mij ingepland ivm op schouderhoogte werken. 

 

En ik heb 70B nu, wat was jou voorsituatie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb net heel je verslag gelezen, wat fijn dat alles zo goed en snel gaat! Zou ik mogen meekijken in je album? Hoe gebruiken jullie zo’n voedingskussen met slapen?

 

Ik word op 20 februari geopeerd door Straten, ook een verschil in de borsten. Daar ben ik het meest bang voor, ik wil zo graag dat ze symmetrisch worden! 

 

Heel veel succes nog met het herstel :) 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden, I.Winkelmolen zei:

Dan valt het allemaal wel mee zo te lezen, hopelijk ga ik dat ook zo ervaren! Ik ben kapster en heb 3 weken vakantie en dan de 3 weken erna worden er vooral kleuringen bij mij ingepland ivm op schouderhoogte werken. 

 

En ik heb 70B nu, wat was jou voorsituatie?

Ik had een lege 75c maar droeg altijd 80C ( als iets verschrikkelijk vindt zijn het bh banden zichtbaar in een t shirt) na 2 kinderen.

 

Ik ben in het verleden ook kapster geweest. Wat fijn dat je dan mag gaan kleuren, want fohnen is wel heftig, vooral slag fohnen! 

 

Ik ben nu preventieassistente, dus ik doe gebitsreiniging in een tandarts praktijk, dus moet even aankijken hoe dat werkt.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

59 minuten geleden, boobstories zei:

Ik heb net heel je verslag gelezen, wat fijn dat alles zo goed en snel gaat! Zou ik mogen meekijken in je album? Hoe gebruiken jullie zo’n voedingskussen met slapen?

 

Ik word op 20 februari geopeerd door Straten, ook een verschil in de borsten. Daar ben ik het meest bang voor, ik wil zo graag dat ze symmetrisch worden! 

 

Heel veel succes nog met het herstel :) 

 

Ik had jou al toegevoegd, dus als het goed is kun je mijn album zien.

 

Ik heb zelf geen voedingskussen, helaas. Denk dat ik vooralsnog eentje ga halen, want mijn nachten zijn hell en dan alleen icm mijn rug, ben namelijk een echte buikslaper. 

 

Voedingskussen biedt steun voor je rug het ziet eruit als een U zeg maar. Vind het moeilijk uit te leggen hoe je deze gebruikt, maar ik geef je het advies.... koop er een! Of leen eentje, zijn vokgens mij ook bij de hema online te krijgen.

 

En qua verschil, laat dat echt maar aan Straten over, die bespreekt nog alles voordat je de ok in gaat en geef het dan nog eens even aan en ik weet zeker dat dat goed gaat komen. Hij is echt een topper!

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.