Ga naar inhoud

Denise1985 : 19 december 2018 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

  • Reacties 69
  • Created
  • Laatste Reactie
5 uur geleden, Denise1985 zei:

@Summer18 Ik heb een hangende borsten na 2 kinderen te hebben en 10 kg afgevallen, maar wil al 8 jaar borstvergroting, nooit tevreden geweest!

Bij mij wordt Mentor rond ( omdat ik volume boven moet hebben) 350 cc of 375cc Dual plane geplaatst.

 

Het ius al over bijna 6 wkn spannend!

Spannend! Ik word 5dec geopereerd bij straten. Ook dezelfde situatie als jou, 10 kilo afgevallen en 1 zwangerchap gehad waardoor er behoorlijk wat volume weg is. 

Dat gaan Frans Straten nu helemaal mooi maken hahaha 

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden, Denise1985 zei:

Indd! Wat ga jij doen? Hoeveel cc enzo?

 

Er zal een borstlift gedaan worden met 225 cc rond voor de spier. Bij mij is er na 2 zwangerschappen en 7 kilo afgevallen ook wat minder van over maar toch nog een 75d/e cup. Het is eigenlijk vooral bovenin wat leeg dus vandaar een kleine, ronde prothese om ze weer wat op te vullen.

 

@Linsjeeee1991 spannend, jij bent 2 weken eerder! Wat ga jij laten doen?

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Summer18 zei:

 

Er zal een borstlift gedaan worden met 225 cc rond voor de spier. Bij mij is er na 2 zwangerschappen en 7 kilo afgevallen ook wat minder van over maar toch nog een 75d/e cup. Het is eigenlijk vooral bovenin wat leeg dus vandaar een kleine, ronde prothese om ze weer wat op te vullen.

 

@Linsjeeee1991 spannend, jij bent 2 weken eerder! Wat ga jij laten doen?

 

Xx

“Opvullen” / vergroten. 

Ik krijg 500 cc dual plane profile plus. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Denise1985 zei:

@Liss27 oh super meis hoe voel je je? Gaat alles goed? Wat was je voorgeschiedenis? ( wat een vragen he)

 

jaaaa ik heb ook voor Straten gekozen. 

Xxx

Leuk! Top team, goede keus :35:

Ik voel me... mwah hahaha heb nog steeds erg last van steken/erge spierpijn bij elke beweging die ik maak.

Hoop dat dat vanaf nu elke dag stukje beter gaat.

Ik had door mijn zwangerschap een vrij lege C/D cup. 

Nu 400cc en 450cc rond HP dual plane.

Had van nature al een verschil in mijn borsten. 

Ben er blij mee, maar wel nog erg wennen en ik ben benieuwd hoe mijn borsten zich gaan herstellen/ontwikkelen :3:

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Liss27 Ik hoor veel goeds over zijn operaties. Heb ook een intake gehad bij een pc die met monobloc hydrogel werkt, maar was meer te spreken over de techniek van pc Straten, al moet ik zeggen dat ik nu wel twijfel qua prothese keuze( ik ben zo n muts die overal iets achter zoekt) ook krijg ik veel commentaar van mijn familie, waarom ik zo iets onnatuurlijks laat doen, dus dat maakt mij weer heel onzeker, ben nu al blij als het allemaal achter de rug is:45:

 

Ze zeggen dat het resultaat pas na 3 tot 6 mnd is te zien, dus denk dat er veel geduld nodig is, hopelijk ben je snel pijn vrij, vervelend dat het nog zo’n pijn doet. Ik heb vorig jaar een keizersnede gehad en daar was ik toch wel een weekje zoet mee qua pijn, dus hier ga ik ook vanuit na mijn borstoperatie.

 

Ik ga wel vitamine c slikken 2 wkn voor en 2 wkn na de operatie, dat zou goed zijn voor de wondgenezing( baadt het niet schaadt het niet.. toch?)

 

Heb je foto’s waar ik kan spieken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden, Denise1985 zei:

@Liss27 Ik hoor veel goeds over zijn operaties. Heb ook een intake gehad bij een pc die met monobloc hydrogel werkt, maar was meer te spreken over de techniek van pc Straten, al moet ik zeggen dat ik nu wel twijfel qua prothese keuze( ik ben zo n muts die overal iets achter zoekt) ook krijg ik veel commentaar van mijn familie, waarom ik zo iets onnatuurlijks laat doen, dus dat maakt mij weer heel onzeker, ben nu al blij als het allemaal achter de rug is:45:

 

Ze zeggen dat het resultaat pas na 3 tot 6 mnd is te zien, dus denk dat er veel geduld nodig is, hopelijk ben je snel pijn vrij, vervelend dat het nog zo’n pijn doet. Ik heb vorig jaar een keizersnede gehad en daar was ik toch wel een weekje zoet mee qua pijn, dus hier ga ik ook vanuit na mijn borstoperatie.

 

Ik ga wel vitamine c slikken 2 wkn voor en 2 wkn na de operatie, dat zou goed zijn voor de wondgenezing( baadt het niet schaadt het niet.. toch?)

 

Heb je foto’s waar ik kan spieken?

Je hebt een privé bericht :7:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hello ladies!

 

gisteren was het dan eindelijk zo ver. Om 12:45 uur moest ik in kliniek Rozendaal zijn ( OK kliniek Frans Straten) best lang nuchter moeten blijven. 

Om 13:30 uur werd ik met mijn man naar binnen geroepen, werd alles uitgelegd, gegevens gecontroleerd en dan afscheid nemen van man lief. 

 

Eenmaal in de kamer kreeg ik antibiotica toegediend en werd alles aangesloten aan het hart apperatuur. Toen werd ik even heel emotioneel, omdat het dan eindelijk ging gebeuren en alle spanningen uiteraard. Wat waren de verplegers en assistent anesthesist betrokken en lief voor mij. Ze stelde me erg gerust.

 

Even later kwam straten zelf om alle gegevens nog eens te controleren en om 14:00 uur reden ze mij de OK binnen, nog wat grapjes gemaakt en daarna was ik weg. 

Rond 15:00 uur was ik wakker en 15 min later mocht mijn man ook komen. Samen het resultaat bekeken... Jezus wat zijn ze groot, maar ik weet dat dit de zwellingen zijn en helemaal goed gaat komen. 

 

Om 16:30 uur mocht ik naar huis.

Vannacht niet heel goed geslapen maar meer door druk op mijn borstbeen, heb niet echt pijn het is meer ongemakken dat ik ervaar, hopelijk blijft het zo.

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi denise,

 

Ik kom uit Venlo,

Ik ben in Veldhoven geweest bij kliniek veldhoven. Nu bijna 3 weken geleden. Daar werken ze met mentor protheses. Deze heb ik nu dus ook . De nieuwe mentor xtra ronde prothese onder het spierweefsel geplaatst (niet onder de spier) maar wel zo dat het mooi natuurlijk is.  Ben er super blij mee. En top prijs kwaliteit verhouding .ook  Super lieve mensen daar. Ze plaatsen ook enkel protheses die bij je lichaamsverhouding passen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.