Ga naar inhoud

Denise1985 : 19 december 2018 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Hallo ladies,

ik ben Denise 33 jaar en wonend in Zuid- Limburg.

Ik wil al 8 jaar een borstvergroting, maar nu na mijn 2e kindje al helemaal er zit dus totaal geen vorm meer in mijn borsten. 

Ik ben er erg onzeker over “ ben ik niet te oud hiervoor? Wat als het mis gaat? Waar kan ik het beste gaan voor een operatie? Achter of juist voor de borstspier laten plaatsen? 

Wie heeft van jullie goede ervaringen met plastische chirurgen hiervoor? 

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 69
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik heb ze net een paar dagen en ben ook “al” 38 :) 

Ik ben zelf bij dr van der Weij geweest van kliniek boerhaave Amsterdam. Ben ik heel tevreden over. Als je voor niet te opvallend/natuurlijk wilt gaan is hij aan te raden. 

Ik zou gewoon bij verschillende klinieken op consult gaan en je laten informeren naar de mogelijkheden.

En dan ook naar je gevoel luisteren.

Suc6!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi meid!

 

nooit te oud om wat aan je onzekerheid te doen!

 

ik heb zelf dual plane laten plaatsten wat wil zeggen tussen de borstspier. Zo vallen ze natuurlijker, voelen ze natuurlijk aan en valt het iets meer druppelvormig omdat de bovenkant van de prothese wordt afgevlakt door de bovenkant van de borstspier.

 

ik heb voor ronde implantaten gekozen omdat er zo geen probleem is als de implantaat draait. Wat met een druppelvorm wel een probleem is. Er hangt veel ook af van de soort gel die erin zin en de projectie die je kiest.

 

ik ben zelf geopereerd door dr Verdonck in Diest dit is in de Belgian Beauty Clinic. Ben zeeeer tevreden over de service etc. Het resultaat is nog even afwachten ik ben namelijk vandaag 2 weken po.

 

succes met oriënteren! 

 

x Anissa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 6-10-2018 om 22:45 zei Denise1985:

Hallo ladies,

ik ben Denise 33 jaar en wonend in Zuid- Limburg.

Ik wil al 8 jaar een borstvergroting, maar nu na mijn 2e kindje al helemaal er zit dus totaal geen vorm meer in mijn borsten. 

Ik ben er erg onzeker over “ ben ik niet te oud hiervoor? Wat als het mis gaat? Waar kan ik het beste gaan voor een operatie? Achter of juist voor de borstspier laten plaatsen? 

Wie heeft van jullie goede ervaringen met plastische chirurgen hiervoor? 

 

Xxx

@Denise1985 allereerst welkom! En als tweede: je bent nooit te oud voor een borstvergroting of iets te doen voor jezelf ;) 

Ik ben zelf nog niet geopereerd (gebeurd eind november) maar hoe ik het aangepakt heb? Wel ik heb hier eerst heel veel info opgezocht over de verschillende methodes en verschillende implantaten zodat ik ook alle voor-en nadelen wist en heb dan gewoon naar heel veel foto's gekeken naar wat ik zelf mooi vind en zag daar wel een rode draad in door welke chirurgen de borsten gemaakt werden die ik het mooist vond. Dan ben ik over die chirurgen gaan opzoeken en heb dan bij 2 een consultatie gehad. 

Je zal heel veel te weten komen hier en veel informatie vinden dus surf maar lekker los! ;)  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook ik ben  43 en heb volgende week mijn eerste consult. Heb ook heel lang getwijfeld….maar nu ben ik er zeker van dat ik het wil laten doen. we geven bakken geld uit aan een vakantie van ca 14dg..... terwijl van een borstvergroting geniet je als het goed is zo ontzettend veel langer. 

Van wat ik hoor...ga je je zoveel meer vrouw voelen en dat ga je elke dag merken in hele kleine dingetjes.....

Plan gewoon een consult bij een kliniek/arts die je aanspreekt.... dan heb je meer info en weet je beetje wat je kan verwachten. Ze geven je sowieso bedenktijd....consult is vrijblijvend (in sommige klinieken kost het tussen 30-50 euro)

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Denise1985:

@MissAnissa Ik hhor indd veel over Verdonck, ga hier zeer zeker een consult plannen! Hoe voel jij je nu verder? veel last gehad? en hoelang zou je evt vrij moeten nemen van je werk? haha. Even een vragen storm. Heel veel succes met je herstel en geniet van je new boobs.:123:

Hi!

 

ik voel me momenteel heel slecht ik kom juist uit het ok ik lig in het ziekenhuis met nierstenen. 

 

Maar met de borsten gaat het echt helemaal prima! Ben hier echt al wel tevreden mee. Ik heb 2 weken vrij genomen en het op het werk gemeld. Ik denk wel dat ik met de borsten zeker had kunnen werken maar heb nu een vertekend beeld met die nieren die erbij komen. 

 

De eerste 3 dagen waren het ergst. Daarna beterde het snel! Het was het ook allemaal waard voor mij. 

 

Zeker doen het is een topdokter! Hij belde me net nog op om te vragen hoe het gaat met mij, heel fijn!

 

succes met je keuze!

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Denise1985:

@MissAnissa Ik hhor indd veel over Verdonck, ga hier zeer zeker een consult plannen! Hoe voel jij je nu verder? veel last gehad? en hoelang zou je evt vrij moeten nemen van je werk? haha. Even een vragen storm. Heel veel succes met je herstel en geniet van je new boobs.:123:

Hoi hoi

Zoals ik ook al tegen je vriendin zei, is Verdonck misschien niet helemaal de juiste pc voor jou... Afhankelijk van je situatie...
Als je hier (evt in pb) iets specifieker over kunt zijn, dan kan ik even beter met je meedenken :) 

xx BB  

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hallo ladies,

 

Deze week op intake geweest bij Linda Visser en ben heel erg gescharmeerd van deze monobloc hydrogel protheses, ze adviseerde mij rond en 370cc 

Volgende week intake bij Straten die met Mentor werkt. 

 

Moet er wel bij vertellen dat ik 2 zwangerschappen achter de rug heb en dus de bekende uitgezakte theezakjes heb.:102:

 

Welke keuze hebben jullie gemaakt en waarom voor deze?

tips zijn welkom.

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi Denise, 

 

Ik heb gekozen voor Motiva, nog een ander merk ;) Dit is, net als mentor, een siliconen prothese maar dan met iets nieuwere technologie. Ik heb bewust voor dit merk gekozen, juist door die nieuwe technologie. Leek mij simpelweg de beste optie. 

 

Ik heb aan mijn PC (dr. Bauland) ook gevraagd naar de monobloc hydrogel. Hij was daar zelf niet zo'n fan van omdat je daarmee relatief meer rimpelingen kan zien. Dat is minder erg als je van jezelf genoeg weefsel hebt om de protheses mee te bedekken, maar dat had ik zeer zeker niet (0 vet en 0 borstweefsel) dus voor mij zou dat sowieso geen optie zijn. Voordeel is dat er dus geen siliconen IN de prothese zitten, maar volgens mij zitten in de buitenkant (shell) ook siliconen verwerkt maar dat weet ik niet 100% zeker. 

Ohja, en hij zei ook nog dat heel soms na verloop van tijd de samenstelling van die protheses veranderd waardoor het meer waterig wordt en je ze kan horen/voelen 'klotsen'. Ook niet heel prettig lijkt me. 

 

Weet jij al of je voor een plaatsing voor de spier of Dual Plane zou gaan? 

 

Groetjes, 

Marg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Marg,

 

Ik heb een besluit genomen. Ben woensdag 19 december aan de beurt. Ga voor Mentor rond en de pc adviseerde Dual Plane. Ben zeer benieuwd.

 

Had ook al gelezen over de nadelen van Monobloq hydrogel, maar ja iedere prothese heeft voor en nadelen het zal altijd een risico zijn die je moet nemen.

 

Hoe is zijn bij jou de dagen na de operatie verlopen?

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Denise1985 Spannend! Nog maar ongeveer anderhalve maand en dan is het zo ver :D

Bij mij gaat het heel goed! Ik ben de 30e geopereerd en nu dus 6 dagen PO. Ik heb eigenlijk nauwelijks pijn gehad en ik ben echt suuuuuuper blij met mn nieuwe boobs! Kan niet wachten tot ze lekker zacht worden haha. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

46 minuten geleden, Denise1985 zei:

Hi Marg,

 

Ik heb een besluit genomen. Ben woensdag 19 december aan de beurt. Ga voor Mentor rond en de pc adviseerde Dual Plane. Ben zeer benieuwd.

 

Had ook al gelezen over de nadelen van Monobloq hydrogel, maar ja iedere prothese heeft voor en nadelen het zal altijd een risico zijn die je moet nemen.

 

Hoe is zijn bij jou de dagen na de operatie verlopen?

 

xxx

 

Hey @Denise1985

Wat spannend, mijn operatie staat ook op 19 december gepland bij dokter Straten! Wat is jou voorsituatie nu en hoeveel cc zal er geplaatst worden? 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Denise1985

 

Hoi hoi, 

 

Ik zie dat je een datum hebt, daarom heb ik gelijk de titel aangepast, je topics samengevoegd, en verplaatst naar operatie verslagen. Dit topic kun je nu blijven gebruiken voor alle verdere updates en ook voor je verslag, zo heb je dan alles netjes bij elkaar staan.

 

Veel plezier met aftellen.

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Denise1985 zei:

@Summer18 Ik heb een hangende borsten na 2 kinderen te hebben en 10 kg afgevallen, maar wil al 8 jaar borstvergroting, nooit tevreden geweest!

Bij mij wordt Mentor rond ( omdat ik volume boven moet hebben) 350 cc of 375cc Dual plane geplaatst.

 

Het ius al over bijna 6 wkn spannend!

 

Spannend hor, we kunnen samen gaan aftellen! :63:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.