Ga naar inhoud

Deshi: 12 juli 2011: Dr Heintz: St Lucas: Gent


Aanbevolen berichten

hey iedereen :48:

Ik ben Deshi, 21 jaar en heb een 75F (hihi precies de AA :152: )

Het idee om een BVK te laten doen spookt al een hele tijd door mijn hoofd, maar toen ik de laatste keer bikini's ging gaan passen heb ik het definitief beslist.

Ze hadden mijn maat weer niet, die moest besteld worden blablabla pffff :67:

Maar dit was 1 van de weinige keren dat ik mijn tranen niet probeerde te bedwingen wanneer ik uit een lingeriezaak kom, mijn beslissing stond namelijk vast.

Er gaat geen dag voorbij waarbij ik niet aan die joekels denk, ik sta ermee op en ga ermee slapen. Ik ben heel erg slank, van taille heb ik maatje 34 en als er dan zo'n boobies boven plakken, bah!

Als ik over straat loop heb ik het gevoel dat iedereen er naar staat te kijken, als ik toe kom in de les ga ik zo snel mogelijk zitten zodat ik ze een beetje kan wegmoffelen. Vroeger ging ik in de zomer bijna elke dag zwemmen met mijn broer, nu zeg ik al 3 jaar elke zomer dat ik niet kan.

Mijn broer is dan ook de eerste (buiten mijn vriend) aan wie ik mijn plannen verteld heb. Ik wist niet welke reactie ik kon verwachten, maar ik kreeg alweer bevestigd dat ik een superlieve broer heb: "echt, zusie? da is goed voor u! ge moet wel ne goede dokter pakken ez! en als je nie genoeg centjes hebt moet je het maar zeggen ez "

Ook mijn papa reageerde positief, die zei dat ik dat zeker moest doen als ik ermee zat, dat ik er niet te lang mee moet wachten en het niet koud laten worden. Elke dag belde hij mij om te vragen of ik al iets had ondernomen! En mijn vriendje, die steunt me natuurlijk door dik en dun, zoals ik hem nu al meer dan 4 jaar ken. "ik zie u graag om wie je bent, of je nu grote of kleine borsten hebt, jij bent mijn zoetje en ik wil voor altijd bij u zijn'

Dan heb ik een afspraak gemaakt bij dr Heintz in AZ Sint-Lucas. Het begon al goed want ik was me vergeten aanmelden in het ZH haha

Maar toen ik binnenkwam; wat een supervriendelijke man! Ik voelde me direct op mijn gemak!Hij keek effe een halve minuut naar mijn borsten en ik mocht me terug aankleden! toen ik vroeg naar welke maat zou ik kunnen gaan zei hij: C. Ik was echt opgelucht, dat is de maat die ik wil, een normale maat!

Deze morgen heeft mijn papa de brief binnengebracht in het ziekenfonds, afwachten maar!

Oei, sorry voor de lange uitleg trouwens! hihi

Nog een fijne dag allemaal en ik hoop dat we leuke tijden zullen beleven hier op het forum :141:

groetjes, Deshi

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 59
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey deshi,

welkom hier op het forum.

Ja , je kan lang doen voor u beslist.

Maar eens het dichterbij komt , afspraak met de pc .

De goedkeuring van ziekenfonds, zal het zijn zoals iedereen

Het zal niet rap genoeg kunnen gaan.

Van mij is dit juist hetzelfde hoor; Ik heb mijn BVK op 8april

en het kan niet Rap genoeg al April zijn.

Ik ben het namelijk ook moe , altijd die pijn en die boobies die in de weg zitten

Het grote voordeel is dat mijn man en kinderen me ook steunen in alles.

Als je vragen hebt , vuur het hier maar op los.

Je krijgt zo wie zo een antwoord als dat lukt.

grt Prutseke.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Deshi,

Welkom! :D

Heel leuk geschreven je verslagje! Dat van die AA was wel een doordenkertje hihi, dacht eerst nl aan de Bh-maat haha :4: ! Fijn dat je voor jezelf de beslissing hebt genomen! Hoop dat je spoedig je goedkeuring krijgt en een afspraak voor je bvk kunt vastleggen! Je hebt in ieder geval een superdokter uitgekozen, heb al veel goede berichten over hem gelezen!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

dank u voor de antwoordjes! Ik zal jullie zeker op de hoogte houden!En Sanka,het is door jou dat ik dit forum ontdekt heb,toen ik op zoek was naar info over dr Heintz. Ik heb jouw topic dus al helemaal uitgepluisd! :lol: Hoe gaat het nu met jou? Geneest het al goed?

Link naar reactie
Delen op andere sites

dank u voor de antwoordjes! Ik zal jullie zeker op de hoogte houden!En Sanka,het is door jou dat ik dit forum ontdekt heb,toen ik op zoek was naar info over dr Heintz. Ik heb jouw topic dus al helemaal uitgepluisd! :lol: Hoe gaat het nu met jou? Geneest het al goed?

Alles geneest goed en doet eigenlijk geen pijn meer... Enkel de sportbh die tegen de sondes drukt doet soms pijn. Is afhankelijk van welke positie is lig. Ik ben de ene dag dolblij met het resultaat, de andere dag vraag ik mij af wat ik gedaan heb... Denk dat deze gevoelens wel normaal zijn, is de gewenning die op gang is... Ik kan niet wachten tot ik nieuwe lingerie kan kopen... Ik ben blij dat ik je inspiratie was ... Als je de volgende keer dr heintz ziet vraag dan even of ik een procentje krijg... Hahahaha

Gr. Sanka

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha zal ik zeker doen! :lol:

maar wat ik mij eiglijk afvraag, hebben jullie nieuwe boobs eigenlijk een normale vorm? want ik heb al foto's opgezocht, en bij sommigen lijken ze een normale vorm te hebben en bij anderen zo eerder vierkant ofzo onderaan? (rare uitleg I know)

en Sanka, ik weet zeker dat die gemengde gevoelens weg zullen zijn als je binnen een tijdje de lingeriezaak buitenkomt met 100 zakken bh's :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Deshi,

ik kan me helemaal vinden in jou verhaal, net zoals zovelen onder ons big-boob girls :P

Ik heb maandag mijn eerste consult met dr. Heintz, ik zie er al naar uit :)

Hopelijk heb je snel een datum waar je kan naar uitkijken!

Het is ook door Sanka dat ik dit forum ontdekt heb :59:

Eneuh, @Sanka, een procentje?? Ben je van plan om ze terug te laten vergroten, of mss nog een beetje te verkleinen? :4: lol

hou ons zeker op de hoogte Deshi, ik kijk al uit naar je verhaal!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben vandaag terug naar dr Heintz geweest. Ik belde om half 9 en mocht direct om halt 11 al komen omdat iemand afgebeld had. Had op een paar plaatsen aan mijn naden wat pijn, bloedverlies en etter. Blijkbaar waren een aantal inwendige verteerbare draadjes naar buiten gekomen... Hij heeft ze met een glimlach verwijderd en weer in een heel sympathieke bui...

Nee ik laat aan mijn borsten niks meer doen want ze zijn perfect maatje weetnooit dat ik hier of daarin de toekomst nog iets laat veranderen hè.... Misschien binnen 20 jaar een facelift ofzo hahahaha

Gr. Sanka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sanka, ik kan blijkbaar je foto's niet meer zien! Ik kan enkel nog een album zien 'van toen tot nu' en nog een ander, die van jou staan er bij mij niet meer bij! Vreemd want ik heb het nog gezien toen je eerste foto's erop stonden... :84:

Tracy: veel succes met je consultatie maandag! Je zal je direct op je gemak voelen bij hem denk ik!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ahaaaaaaaaa nu kan ik ze weer zien! vreemd hé!

ik vind inderdaad dat jouw boobs een normale vorm hebben!Das raar dat dat zo verschilt van persoon tot persoon hé... Of zou het eerder door het verschil van de chirurg zijn? hmmm... :unsure:

ik ben al benieuwd naar je nieuwe foto's!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou het niet weten aan wat dat ligt, ben al blij dat mijne er normaal uit zien want uiteindelijk is zo een operatie iets dat je maar 1 keer doet in je leven hè... Ale, ik toch.... Nu volop wachten op je goedkeuring zeker? Ik ben onverwacht afgelopen donderdag nog bij hem geweest, er waren draadjes ontstoken... Ik kon direct dezelfde dag komen... Nu heb ik mijn laatste controle op maandag de 21 ste...

Gr.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is inderdaad nieuws!!! Ik heb nl de goedkeuring van de mutualiteit binnen!!!! joepieeeeeeeeeeee :43:

ik ga nu een mail sturen naar dokter heinz om te vragen wat de volgende stap is...

Patricia, ik heb inderdaad je foto's al bekeken hé, ik had je daarvoor een pm gestuurd... En mijn reactie erop ook :125:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben ook van plan me door dr Heinz te laten opereren. Lijkt me een goeie kerel. Was eerst bij andere chirurg geweest, maar de uitleg van dr Heinz was veel meer gefocused op mijn borsten ipv borsten in het algemeen. Andere aanpak ook. En wat raar is: om tot hetzelfde resultaat te komen, zou Heinz zowat het dubbele aan gewicht weghalen van die andere. In elk geval: van het ogenblik dat mijn goedkeuring van de mutualiteit binnen is, maar ik ook een afspraak bij dr Heinz voor een operatie in de zomer. Tja, ik sta in het onderwijs, en naar mijn leerlingen (en hun opmerkingen) toe lijkt dat me het beste.

Groetjes en ik duim!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Deshi,

Wat fijn zeg, je goed keuring!

Nu nog een paar maandjes tot dat tuig dat je probeert te scholen vrij is!!!

Geintje, je leerlingen zijn vast lief. Toch verstandig het ze niet onder de neus te wrijven!

Groetjes suzan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.