Guest Netteke Posted May 12, 2009 Share Posted May 12, 2009 Hallo allemaal, Ik ben Netteke en vrijdag 15 mei is het dan eindelijk zover! Ik ben 32 jaar en heb nog nooit borsten gehad. Helemaal niets. Op mijn 16e ben ik al eens naar een pc geweest die adviseerde te wachten totdat ik 18 jaar was. Die jaren erop heb ik mezelf maar wijs gemaakt dat ik het maar moest accepteren dat ik nu eenmaal zo geboren ben. Helaas was dat een te grote opgave voor mij en ik schaamde mij diep voor mijn lichaam. Het werd een groot geheim dat ik aan niemand wilde prijsgeven en verhulde alles maar. Ik kwam zo met mijzelf in de knoei dat ik 2 jaar geleden werd opgenomen wegens psychische problemen. Toen wilde ik nog steeds niet mijn geheim prijs geven mijn schaamte was zo enorm groot! Ik ben nog nooit met mijn kinderen gaan zwemmen, in de zomer bleef ik zoveel mogelijk binnen en hoopte dat de zomer snel voorbij was. Nu 2009 heb ik toch de stap genomen om actie te ondernemen en ben met mijn partner naar de pc geweest voor een consult. Ik had het geld en durfde er nu voor uit te komen. De pc onderzocht mij en kwam met de mededeling dat ik helemaal geen borstklieren in mijn lichaam heb en ik nooit op een natuurlijke manier borsten zou kunnen krijgen: aankomen in gewicht; hormonen etc. Dit wist ik niet, het bleek iets te zijn wat niet heel veel voorkomt. Hij stelde voor een aanvraag te doen bij mijn zorgverzekeraar. Ik had die hoop al opgegeven en gedacht dat ik alles zelf moest betalen. Na 2 weken kreeg ik al bericht en ik geloofde het niet: Ik krijg alles vergoed!!!! Ik ben helemaal in de 7e hemel en mijn datum kon worden geprikt!!!! 15 mei! Ik ben zo nerveus pffffffff ik krijg voor het eerst in mijn leven borsten!!! Achter de spier en ik ga van nul naar een c cup!!!!! Ik hoop dat jullie mij een beetje moed kunnen inpraten hihi ben best wel nerveus!!!! Groetjes Netteke Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ik71 Posted May 12, 2009 Share Posted May 12, 2009 Hi Netteke!Wat ontzettend fijn voor je dat je nu eindelijk je boobies krijgt! En ook dat je het vergoed krijgt, want ze vergoeden al zo weinig...Spannend hoor, voor je het weet is het 15 mei, nog 3 daagjes! Het aftellen is begonnen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Netteke Posted May 12, 2009 Share Posted May 12, 2009 Dank je wel!!!!!!! Ik kan niet wachten......... Hoop dat alles goed verloopt!!!!!!!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest suffie Posted May 12, 2009 Share Posted May 12, 2009 Netteke, wat super voor je!!! Vond al dat ik altijd zo ontzettend weinig had (zal binnenkort foto's plaatsen, ook van voor de operatie) maar als ik jouw verhaal zo lees krijg ik er een brok van in mijn keel, zo erg had ik het niet. Helemaal terecht dan dat je het vergoed krijgt!! En wat zul je blij zijn straks!!!! En de operatie valt zo ontzettend mee! Kan natuurlijk verschillen pe pesoon hoe je opknapt maar de meeste verhalen zijn zo positief!! En zo snel al, 15 mei, dat is het zo!! Ik ga je zeker volgen hier op het forum.Liefs Link to comment Share on other sites More sharing options...
lynnbeertje Posted May 12, 2009 Share Posted May 12, 2009 Hoi Netteke,Welkom hier.En wat onwijs spannend dat je zo snel aan de beurt bent joh.Echt heel gaaf dat je nu eindelijk borsten krijgt,ik had ook niet veel maar had nog wel beetje borstweefsel.maar heb je dan ook nooit borstvoeding kunnen geven,of is dti nu een hele domme vraag,ivm met klieren,daar zit toch het melk in?naja het gaat helemaal goed komen hoor.liefs van Linda Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Netteke Posted May 12, 2009 Share Posted May 12, 2009 Dank jullie wel allemaal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Ik vind het heel fijn om zo´n fijne reacties te krijgen.Het klopt idd dat ik geen borstvoeding heb kunnen geven, de verloskundige dacht dat het aan stress lag. Niet dus blijkt nu dus.In ieder geval ben ik zoooooo blij dat ik vrijdag aan de beurt ben.Ik ga jullie zeker op de hoogte houdenLiefs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Mols1234 Posted May 12, 2009 Share Posted May 12, 2009 Heel veel succes vrijdag.Wat een naar verhaal.Wat zul jij je vrouw voelen vrijdag!!Moed heb je niet nodig, want het ergst heb je al achter de rug, dit kan alleen maar meevallen.En kom een keer koffie drinken! Ik woon in Geleen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Netteke Posted May 12, 2009 Share Posted May 12, 2009 Dank je wel!!!!! Ik kijk er heel erg naar uit, het zal erg emotioneel worden denk ik, positief dan hè.Wat is het bij jou mooi geworden Mols!! WowOoh wat leuk, Geleen is niet zo ver! Kan ik zeker eens doen!Ik zal na vrijdag zo snel mogelijk mijn verslag plaatsen.Groetjes Netteke Link to comment Share on other sites More sharing options...
tietie Posted May 12, 2009 Share Posted May 12, 2009 Netteke, wat fijn zeg!Je hebt ze dubbel en dwars verdiend.Ik hoop voor je dat de ingreep vrijdag ook heel erg mee gaat vallen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Netteke Posted May 12, 2009 Share Posted May 12, 2009 Dank je!!!Ik hoop het ook! In ieder geval heb ik niets te verliezen hihi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Netteke Posted May 12, 2009 Share Posted May 12, 2009 Nog 3 nachtjes slapen...... en dan is het eindelijk zover. Pffff ik krijg nu toch echt wel zenuwen, niet normaal! Ik heb zelfs momenten gehad dat ik twijfelde haha maar ja dan is het gewoon angst. Ik wil dit zo graag!!!!! Ik kan eigenlijk al niet meer wachten, ben zoooo benieuwd hoe het eruit zal zien en hoe ik me voel. En of ik me voor het eerst echt vrouw ga voelen. Nog even wachten pffffffff Groetjes Netteke Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest suffie Posted May 12, 2009 Share Posted May 12, 2009 3 dagen zijn zo voorbij. Focus je maar vast op dag 4, dat hielp bij mij om minder zenuwachtig te zijn.Sterkte met het wachten! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dydy Posted May 12, 2009 Share Posted May 12, 2009 hoi nettke,heel veel succes vrijdag je hebt het verdient zoals elke vrouw hier op het forum en hou me op de hoogte. liefst dydy Link to comment Share on other sites More sharing options...
lynnbeertje Posted May 13, 2009 Share Posted May 13, 2009 Hoi Netteke,En de nog maar 2 dagen....Heb je alles al voorbereid...je kids,je huishouden enzo?hahaha heb de week voor mijn boobjob,een grote schoonmaak in mijn huis gehad,lol.Hoeveel kids heb je eigenlijk?liefs van Linda Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dydy Posted May 13, 2009 Share Posted May 13, 2009 hoi netteke,zeg hoeveel cc krijg je als ik dat mag vragen?liefst dydy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Netteke Posted May 14, 2009 Share Posted May 14, 2009 Hoi, hoi, Ik heb 4 kids ( 2,5,7 en 12 jaar). Alles geregeld. Pfff morgen is het zover, om 10.30 opname zh en om 11.30 operatie!! Heel spannend, heb er ook wel zin in haha heel dubbel! Aantal cc? pfff geen idee, aangezien ik helemaal niets had heb ik gevraagd om er gewoon iets moois van te maken, de pc vertelde mij dat ik op een grote B/ kleine C uitkom. Dussssss heel benieuwd!!!! Ik laat jullie z.s.m. iets weten. Groetjes en tot snel met mijn nieuwe boobies Link to comment Share on other sites More sharing options...
lynnbeertje Posted May 14, 2009 Share Posted May 14, 2009 Hey Netteke,Heeeeeeeel veel succes morgen he.voor je het weet heb je ze,en heb je eindelijk boobies,heeeeerlijk toch.hou je ons op de hoogteknuf van Linda Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Netteke Posted May 14, 2009 Share Posted May 14, 2009 Hey Linda,Dank je wel!!! Ik houd jullie zeker op de hoogte!!!Nu nog proberen de laatste uren een beetje door te komen hihi.Knuf Janet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dydy Posted May 14, 2009 Share Posted May 14, 2009 hoi netteke,veel succes morgen en voor je het weet heb je boebies!!!!!!good luckdydy Link to comment Share on other sites More sharing options...
tietie Posted May 14, 2009 Share Posted May 14, 2009 Hey Janet,Heel veel sterkte met het doorkomen van de laatste uurtjes, dat is vast moeilijk zat!Voor morgen een hele fijne dag gewenst, hopelijk loopt alles lekker. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest suffie Posted May 14, 2009 Share Posted May 14, 2009 Zal aan je denken morgen!!! Ik gun het je zo!!!! Niet te druk maken, komt allemaal goed en dan ben je helemaal gelukkig!!!Liefs!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Mols1234 Posted May 15, 2009 Share Posted May 15, 2009 Misschien lig je nu al wel onder het mes!Ben benieuwd hoe je het ervaart om wakker te worden met echte borsten!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest suffie Posted May 15, 2009 Share Posted May 15, 2009 Hoop dat het goed met je gaat...zou je al klaar zijn...zou je nog moeten?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dydy Posted May 16, 2009 Share Posted May 16, 2009 hoi nettekegefeliciteerd met je boebies, hopelijk is alles naar wens gegaan. liefst dydy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest suffie Posted May 16, 2009 Share Posted May 16, 2009 Laat je ons snel weten hoe het met je is? zoooo benieuwd!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts