Ga naar inhoud

Prothesewissel nodig door scheur in natrelleprothese


Aanbevolen berichten

Alweer 5 jaar geleden dat ik op het forum actief was en dus ook geen idee of ik mijn vraag op de goede plaats wegzet... Ik heb vandaag te horen gekregen dat er een scheur in mijn prothese zit. ( natrelle 310 Anatomisch). En dus eruit moet. Nu wilde ik het liefst weer anatomische maar mijn plastisch chirurg adviseert ronde omdat als hij het kapsel weghaalt er kans bestaat dat hij gaat draaien. Nu wil ik niet te ronde borsten. Ik ben erg tenger en vond ze nu al erg bol aan de bovenkant. ( heb destijds voor high profile gekozen). Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben of tips hebben? 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

54 minuten geleden zei Happy:

Alweer 5 jaar geleden dat ik op het forum actief was en dus ook geen idee of ik mijn vraag op de goede plaats wegzet... Ik heb vandaag te horen gekregen dat er een scheur in mijn prothese zit. ( natrelle 310 Anatomisch). En dus eruit moet. Nu wilde ik het liefst weer anatomische maar mijn plastisch chirurg adviseert ronde omdat als hij het kapsel weghaalt er kans bestaat dat hij gaat draaien. Nu wil ik niet te ronde borsten. Ik ben erg tenger en vond ze nu al erg bol aan de bovenkant. ( heb destijds voor high profile gekozen). Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben of tips hebben? 

Groetjes

Hoi hoi

Hier ben je! Ik dacht dat je pb ging sturen haha, maar is geen probleem :)

Toch wel gek hoor, de meeste verhalen over scheuren in implantaten, zijn voor mijn gevoel in de Natrelle implantaten.. Tenminste, zo komt het hier op me over, op het forum.. Zie zelden een ander merk met een scheur...

Wat betreft de draaikans als je ook nu weer een anatomisch implantaat zou gaan gebruiken, in een bestaande pocket, terwijl er overmatig kapsel weggehaald moet worden, daar heeft je pc wel een punt, zover ik dat kan beoordelen...
Normaal wordt een pocket voor een anatomisch implantaat zeer precies op maat gemaakt.. Door het verwijderen van kapsel kan er meer ruimte vrij komen en dus is er een grotere draaikans, zeker als dezelfde maat prothese erin gaat...

Mag ik vragen wat je pc nu geadviseerd heeft qua ronde prothese? Ook weer Natrelle? En welk aantal cc? Welk profile? Misschien kan ik dan eens met je mee denken :)
Voor mij zou dat liever in pb gaan, aangezien ik dan alles op een rijtje heb staan, mooi onder elkaar. Hoef ik niet steeds naar een topic toe :P 

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei best_boobie:

Toch wel gek hoor, de meeste verhalen over scheuren in implantaten, zijn voor mijn gevoel in de Natrelle implantaten.. Tenminste, zo komt het hier op me over, op het forum.. Zie zelden een ander merk met een scheur...
 

Ik deel dat gevoel want dit merk komt inderdaad vaak naar voren. 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik deel mee had na een jaar een scheur in me natrelle prothese. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

O, wat erg voor je @Happy!! Dat is niet wat je wil weer een operatie..

Misschien zijn ronde protheses met een lager profiel een optie voor je? Ik denk dat je pc je daarover wel goed kan informeren als je zegt dat je liever niet te veel bolling wil hebben.. Zijn de implantaten destijds bij jou voor de borstspier geplaatst of dual plane? En door wie?

Dan nog een vraagje; Natrelle is toch de nieuwe naam voor McGhan?

Heb zelf een consult staan bij De Meyere in Gent; hij werkt met McGhan protheses,  maar als deze meer kans op scheuren hebben, dan zie ik het niet zo zitten... :huh:.....??

@best_boobie hoe denk jij hierover?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook een natrelle prothese en voelt nog goed, want de prikkels die ik nu zo af en toe voel vallen denk ik bij mij nog steeds onder herstel.

5 december ga ik weer op jaar controle ben zeer tevreden over deze prothese en voelt heel natuurlijk aan :33:

Link naar reactie
Delen op andere sites

50 minuten geleden zei Happy:

Dank je@e.e.f. Moet ik zeker doen maar heb er zo weinig verstand van. Zou zo graag willen zien hoe t eruit komt te zien met ronde protheses

 

Zou je in mijn album willen kijken ? Ik heb Natrelle Rond achter de spier 

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden, Zee-Bra77 zei:

 

Zou je in mijn album willen kijken ? Ik heb Natrelle Rond achter de spier 

 

1 uur terug, e.e.f. zei:

@Happy ik snap je heel goed hoor. Ik heb zelf anatomische dual plane en vraag me nu nog vaak af hoe het eruit had gezien met ronde dual plane. Misschien kan BB hier bij helpen?

 

Lieve gr Eef...

Geen idee hoe ik in jouw album kan komen. Ben nog even aan het uitvogelen hoe het hier allemaal werkt 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, Robijntje02 zei:

 

Dan nog een vraagje; Natrelle is toch de nieuwe naam voor McGhan?

Heb zelf een consult staan bij De Meyere in Gent; hij werkt met McGhan protheses,  maar als deze meer kans op scheuren hebben, dan zie ik het niet zo zitten... :huh:.....??

 

Er is ooit een productiefout geweest in deze protheses Natrelle (Mc Ghan) en nu komt het wat vaker naar voren bij dit merk. Wil niet zeggen dat ze NU niet goed zijn. Maar als je toen deze serie heb gehad is dat vervelend als het je overkomt.

Je kunt de zoekbalk erop naslaan. Er zijn wat topics hierover geweest van een paar dames. ( zoek op: scheur Mc Ghan)

xx

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Happy zei:

Dank je@e.e.f. Moet ik zeker doen maar heb er zo weinig verstand van. Zou zo graag willen zien hoe t eruit komt te zien met ronde protheses

Zal je toevoegen en ben ook niet de dikste :P  Heb wel de high profile ,eurosilicone 85% gevuld, zijn ronde protheses 500cc. Je ziet geen sterke bovenrand maar loopt geleidelijk af richting tepel. Voelen ook zacht aan want veel had ik niet van mezelf ;)

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, Robijntje02 zei:

O, wat erg voor je @Happy!! Dat is niet wat je wil weer een operatie..

Misschien zijn ronde protheses met een lager profiel een optie voor je? Ik denk dat je pc je daarover wel goed kan informeren als je zegt dat je liever niet te veel bolling wil hebben.. Zijn de implantaten destijds bij jou voor de borstspier geplaatst of dual plane? En door wie?

Dan nog een vraagje; Natrelle is toch de nieuwe naam voor McGhan?

Heb zelf een consult staan bij De Meyere in Gent; hij werkt met McGhan protheses,  maar als deze meer kans op scheuren hebben, dan zie ik het niet zo zitten... :huh:.....??

@best_boobie hoe denk jij hierover?

Dr. de Meyere werkt met Mentor prothesen, en als je de anatomische met dunne bovenkant nodig hebt (wat bij jou waarschijnlijk niet het geval is) dan ben je aangewezen op de Natrelle idd.. Maar anders krijg je bij hem standaard Mentor.

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.