Ga naar inhoud

Zwarte lijst


Linsje94

Aanbevolen berichten

Hoi Dames

Sinds vandaag ben ik nieuw op dit forum, hier een kleine introductie:

Al 8 jaar droom ik over een borstvergroting. De drang om dit uit te zoeken bleef aanwezig. Ik ben uiteindelijk op consult geweest naar Diana Gabriels. De consulente heeft mij doorverwezen naar Dr. A. Damen. Hij is werkzaam in de Janssen kliniek in Oisterwijk. Hele aardige man, kan niets negatiefs vinden online over hem totdat ik de praktijk waarin hij werkzaam is op google ben gaan zoeken. Ik kwam uit bij het nieuwsplatform medische fouten/de zwarte lijst. Dr. Martin Janssen staat hier op de zwarte lijst voor tucht en waarschuwingen. Er is zelfs een patiënte in 2006 gestorven tijdens een bodyliftoperatie.

Mijn vraag hierbij is: wat weten jullie over Dr. A Damen? En over deze Janssen kliniek. Natuurlijk heb ik erg wat argwaan gekregen, als Dr Damen werkzaam is in een kliniek die niet goed zijn werk doet. Mijn operatie staat gepland op 17 december, ik heb de operatie nog niet betaald en kan dus elk moment cancelen. 
Ik ben 167cm, weeg 48kg, 24 jaar en slank van postuur. Mogelijks hebben jullie andere tips voor chirurgen waar ik een second opinion kan doen.

Alvast enorm bedankt om mijn bericht te lezen, ik kijk uit naar jullie reacties!!!!

veel liefs van Linsje

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Linsje94:

Hoi Dames

Sinds vandaag ben ik nieuw op dit forum, hier een kleine introductie:

Al 8 jaar droom ik over een borstvergroting. De drang om dit uit te zoeken bleef aanwezig. Ik ben uiteindelijk op consult geweest naar Diana Gabriels. De consulente heeft mij doorverwezen naar Dr. A. Damen. Hij is werkzaam in de Janssen kliniek in Oisterwijk. Hele aardige man, kan niets negatiefs vinden online over hem totdat ik de praktijk waarin hij werkzaam is op google ben gaan zoeken. Ik kwam uit bij het nieuwsplatform medische fouten/de zwarte lijst. Dr. Martin Janssen staat hier op de zwarte lijst voor tucht en waarschuwingen. Er is zelfs een patiënte in 2006 gestorven tijdens een bodyliftoperatie.

Mijn vraag hierbij is: wat weten jullie over Dr. A Damen? En over deze Janssen kliniek. Natuurlijk heb ik erg wat argwaan gekregen, als Dr Damen werkzaam is in een kliniek die niet goed zijn werk doet. Mijn operatie staat gepland op 17 december, ik heb de operatie nog niet betaald en kan dus elk moment cancelen. 
Ik ben 167cm, weeg 48kg, 24 jaar en slank van postuur. Mogelijks hebben jullie andere tips voor chirurgen waar ik een second opinion kan doen.

Alvast enorm bedankt om mijn bericht te lezen, ik kijk uit naar jullie reacties!!!!

veel liefs van Linsje

Hey! Welkom! 

Ik snap dat als je zoiets leest, je wat begint te twijfelen. Natuurlijk is het zo dat elke operatie een risico inhoudt en er af en toe eens iets mis kan gaan, dat is volgens mij zo bij elke chirurg, maar ik stel voor dat je je goed inleest hier op het forum. Je zal hier een schat aan informatie vinden!! Je kan de naam van de chirurg ingeven in de zoekmachine. Misschien vind je al wat mensen met ervaringen bij jouw chirurg? Ik ben zelf ook van dokter veranderd na geen enkele ervaring of foto te vinden van mijn chirurg. Door dit forum heb ik heel wat goede info gevonden en daarop heb ik mijn beslissing genomen. 27 december wordt ik door dokter vd Weij geopereerd in Boerhaave. Welke dokter je kiest, hangt ook af van wat je juist wilt. Als je graag hele grote, ronde borsten hebt, kan je bijvoorbeeld beter niet in zee gaan met die van mij, vermits die prat gaat op natuurlijk en anatomisch (druppelvorm) en vaak kleiner adviseert dan andere chirurgen. Maar alles hangt dus af van jouw voorkeur. Ik heb trouwens helemaal jouw bouw; zelfde kg en lengte. Veel succes en hoop dat je je twijfel weg kan lezen hier op het forum! Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Als je bij dr. Damen geopereerd zal worden, is er niks aan de hand :)
Gabriels huurt enkel operatieruimte in de Janssenkliniek. Dr. Janssen doet ook wel operaties voor Gabriels, maar als jij geopereerd wordt door Dr. Damen, dan komt Janssen daar niet aan te pas..

De rest over hoe alles werkt bij Gabriels, daar is vaker over geschreven hier op het forum.. Dat is iets waar je zelf een keuze in moet maken. Rechtsboven is een zoekbalk mocht je meer info willen zoeken :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op ‎25‎-‎10‎-‎2018 om 23:52, Kim2018 zei:

Hey! Welkom! 

Ik snap dat als je zoiets leest, je wat begint te twijfelen. Natuurlijk is het zo dat elke operatie een risico inhoudt en er af en toe eens iets mis kan gaan, dat is volgens mij zo bij elke chirurg, maar ik stel voor dat je je goed inleest hier op het forum. Je zal hier een schat aan informatie vinden!! Je kan de naam van de chirurg ingeven in de zoekmachine. Misschien vind je al wat mensen met ervaringen bij jouw chirurg? Ik ben zelf ook van dokter veranderd na geen enkele ervaring of foto te vinden van mijn chirurg. Door dit forum heb ik heel wat goede info gevonden en daarop heb ik mijn beslissing genomen. 27 december wordt ik door dokter vd Weij geopereerd in Boerhaave. Welke dokter je kiest, hangt ook af van wat je juist wilt. Als je graag hele grote, ronde borsten hebt, kan je bijvoorbeeld beter niet in zee gaan met die van mij, vermits die prat gaat op natuurlijk en anatomisch (druppelvorm) en vaak kleiner adviseert dan andere chirurgen. Maar alles hangt dus af van jouw voorkeur. Ik heb trouwens helemaal jouw bouw; zelfde kg en lengte. Veel succes en hoop dat je je twijfel weg kan lezen hier op het forum! Groetjes

Hoi Kim!

Dankjewel voor je berichtje. Ik heb al heel wat uurtjes op de zoekbalk doorgebracht, bedankt voor deze tip. Ik ben er inmiddels achter dat de Janssen praktijk alleen ingehuurd wordt voor ruimtes voor consult en operatie. Wel een opluchting! Dr Damen is nergens negatief naar boven gekomen, wat heel fijn is. Geruststellend.
Jouw dokter past denk ik niet goed bij mij, ik wil wel heel natuurlijk gaan maar ik ben geen fan van de anatomische vorm. Bij mij is 275cc medium plus geadviseerd. Ik denk dat ik die wel aanhoudt, misschien zelfs 250...
Super grappig dat we precies dezelfde bouw hebben hihi! 
Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎26‎-‎10‎-‎2018 om 00:22, best_boobie zei:

Hoi hoi

Als je bij dr. Damen geopereerd zal worden, is er niks aan de hand :)
Gabriels huurt enkel operatieruimte in de Janssenkliniek. Dr. Janssen doet ook wel operaties voor Gabriels, maar als jij geopereerd wordt door Dr. Damen, dan komt Janssen daar niet aan te pas..

De rest over hoe alles werkt bij Gabriels, daar is vaker over geschreven hier op het forum.. Dat is iets waar je zelf een keuze in moet maken. Rechtsboven is een zoekbalk mocht je meer info willen zoeken :)

xx BB

Hoi BB!

Dankjewel voor deze geruststelling en tip van de zoekbalk ik heb er veel aan gehad!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎1‎-‎11‎-‎2018 om 22:23, lizzy12 zei:

Hallo! Ik ben een Diana gabriels slachtoffer! Damen ken ik niet, maar ben zelf door peters geholpen en Gabrietz, geloof me, ze beloven binnen Diana koeien met gouden hoorns maar uiteindelijk als er iets misgaat geven ze geen gehoor! Je moet het zelf weten, maar ik wou dat ik never nooit daar in zee mee was gegaan had me 1,5 jaar ellende bespaard 1 mislukte vergroting en 2 mislukte correcties. En vooral 1,5 jaar pijn! Ik ben nu inmiddels geopereerd door dr nio! Ging een wereld voor me open! Had ik dit alles geweten had ik gelijk naar hem gegaan! Als je info wilt en foto’s pb maar! X lizzy

Hoi Lizzy

Wat een ontzettend verschrikkelijke periode heb jij mee gemaakt.. Ik snap dat je er alles aan doet om nieuwe slachtoffers tegen te houden. 
Nu ben ik er inderdaad wel achter dat de nazorg een verschrikking is daar. Best veel negatieve verhalen gelezen ook (niet van mijn eventuele chirurg maar puur de praktijk). Het is wel zo dat hun een van de grootste zijn in NL en daardoor ook 'vaker' negatieve verhalen naar voren komen door het aantal operaties vergeleken met een privé kliniek. Dat mag natuurlijk geen reden zijn om jouw lichaam te verzieken:(
Ik ben zoekende naar andere praktijken, jouw chirurg heeft inderdaad een hele goede naam. Als je er nog voor open staat om foto's te sturen zal ik je een persoonlijk berichtje sturen, even zoeken hoe dat moet.
Groetjesxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Linsje! Ik kan me inderdaad ook niks negatiefs herinneren hier op het forum over dr. Damen, maar als je nog chirurgen zoekt om evt. ook langs te gaan, dan kan ik je dr. Straten aanraden! Ik ben vorig jaar door hem geopereerd en ik ben zo blij met mijn keuze voor hem. Het is een kleine kliniek, waar hij ook de enige chirurg is en je dus door hem wordt geholpen. Het is een rustige en eerlijke man en luistert naar wat jij wilt. En hij maakt superrr mooie boobies! (het alllllller belangrijkste). Wel werkt hij volgens mij wat meer met anatomische protheses.

Genoeg voorbeelden te vinden van Straten boos hier in de albums. Als je wilt, mag je ook bij mij in mn album kijken, dan voeg ik je toe. Nouja, ik kan je natuurlijk alleen mijn eigen chirurg aanraden.

Groetjes :) 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.