Ga naar inhoud

Vraagje over douchen na borstvergroting


Grace

Aanbevolen berichten

Hoi 

 

Ik heb op 16 november mijn operatie maar nu lees ik heel veel verschillende verhalen bij de een zeggen ze 24 uur wachten met douchen en bij Diana gabriels zeggen ze 2 weken niet douchen!??

 

Ik word geopereerd door dr hupkens mentor 2 ivm dunne huid en lege borsten 425cc ik heb nu 70 aa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo! 

Adviezen verschillen inderdaad heel erg... Ik mocht na 24 uur weer douchen (Velthuis kliniek). Maar ligt er denk ik ook aan of je wel of niet verband om hebt. Ik had alleen een sportbh aan, dus die kon ik uittrekken voor het douchen. Vraag het anders aan je pc :)?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben vandaag om 14u geopereerd en moét morgenavond douchen... Lekker lang onder het warme water en dan daarna een coldpack erop, zeiden ze. 

Ik heb dan ook geen verband, enkel grote pleisters met daaronder kleinere pleisters en daaronder de draadjes. Alle pleisters kunnen tegen water en moesten ze eraf vallen was dat volgens hen niet erg.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij zeiden ze dat ik na twee dagen weer mocht douchen, maar ik wil de wondjes 2 weken proberen droog te houden. Heb een aantal keer gehoord dat dit voor mooiere littekens zorgt omdat je de wondgenezing niet verstoort. Volgens mijn eigen pc kon het droog houden iig geen kwaad. Inmiddels een week po en het gaat tot nu toe best prima, ik was me met een washandje en mijn vriend wast mijn haar in de gootsteen. Hou dat nog best een weekje vol.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook via diana gabriels geopereerd.. mocht ook twee weken niet douchen.

Heb me altijd tot me.navel gedoucht en.de bovenkant met een washand met zeep.. maar zorgde wel dat me pleisters niet nat werden.. voor me haar ging ik om de dag ongeveer naar de kapper wassen en invlechten, ideaal..

Had na 12 dagen controle toen gingen de pleisters eraf en knoopjes geknipt.. heb diezelfde avond nog gedoucht maar na die tijd (voor mijn eigen fijne gevoel) de littekens 5min droog gefohnt.. een week lang.. hahahh

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden zei Grace:

Ja vreemd is dat toch al die verschillen?! Zou het aan de pleisters liggen die ze gebruiken 

Denk ik idd ook dat het afhangt van het soort pleisters en misschien ook het soort "draad" die gebruikt wordt voor hechting. Sommige worden inderdaad ook helemaal ingepakt in een verband en moeten dit 2 weken aanhouden dus dan gaat douchen al helemaal niet met dat spul. 

Zou ook gewoon advies van je pc aanhouden. Dacht dat op mijn papieren stond dat ik achteraf mag douchen maar dat de pleisters niet nat mogen worden.. mmm ja lijkt me redelijk moeilijk zo onder stromend water :huh: dus denk dat ik me dan ook maar op alternatieve manier zal wassen tot pleisters eraf gaan of whatever. Moet het allemaal nog eens te goed lezen, heb er nog een maand voor ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik mocht de dag er na douche voordat ik ontslagen werd uit het ziekenhuis, want ik had een overnachting bij de operatie zitten.

Dit wordt namelijk altijd gedaan bij mijn chirurg en de kliniek waar voor hij opereert.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Grace hoi, ik ben dr parys in de wellnesskliniek geweest, heel tevreden over hem!! 395cc ultra high profile. Waarom? Ik heb brede borsten van nature en er moest nogal wat ruimte opgevuld worden. Na mijn zwangerschap bleef er van mijn volle dxup echt weinig over.. en ik een mooie dcup past wel bij mijn lichaam. Ben 1m76 en weeg 59kg. Nu wel 60kg na de operatie.. lang leve vocht vastgouden. Ik lijk wel zwanger

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.