Ga naar inhoud

I.Winkelmolen : 29 januari 2019 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Hi,

mijn naam is Imke en ik word in Januari geopeerd. Het eerste consult gehad bij kliniek heyendael en daar voelde ik me zo goed bij dat we meteen een afspraak voor de operatie hebben gemaakt. 

Toch blijf ik twijfelen over de cc’s..

We kwamen uit op 375, maar we twijfelde tussen de 400 & 375.

Zijn er hier dames die een B-cup hebben en 375 cc?

 

Liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
Op 23-10-2018 om 23:35, Theezakje34 zei:

Wat leuk! Ik Ben daar ook geopereerd 8 weken terug. Ik heb een 75b gehad alleen heb maar 345cc , ietsje minder dus. Zo’n klein verschil ga je waarschijnlijk niet erns echt zien hoor!  Maat kiezen blijft lastig, heb je foto’s gemaakt, kunnje die altijd nog even terug kijken!

Hoihoi!

 

ik word (wss) 18 februari geopereerd door Frans Straten. Ik las dat jij anatomische protheses hebt! Zou jij mij willen toevoegen aan je album? Ben erg benieuwd. Heb je ook een voor foto?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23-10-2018 om 23:06, I.Winkelmolen zei:

Hi,

mijn naam is Imke en ik word in Januari geopeerd. Het eerste consult gehad bij kliniek heyendael en daar voelde ik me zo goed bij dat we meteen een afspraak voor de operatie hebben gemaakt. 

Toch blijf ik twijfelen over de cc’s..

We kwamen uit op 375, maar we twijfelde tussen de 400 & 375.

Zijn er hier dames die een B-cup hebben en 375 cc?

 

Liefs 

 

Hee

Ik word ook in januari geopereerd. 

Ook bij heyendael

Ik heb ook een B cup en heb gekozen voor mentor 400cc. 

In dat opzicht zijn we het zelfde.

Helaas heb ik dus geen ervaring verder voor je, want ik moet dus ook nig geopereerd worden.

400 en 375 is idd een super klein verschil. 

Ik hoor van veel meiden dat ze altijd groter hadden willen kiezen uiteindelijk. 

Dus wie weet geld dit ook voor jou.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
19 minuten geleden, I.Winkelmolen zei:

@Soofjetunie @Ellen125

Ik denk dat ik inderdaad even naar de kliniek ga bellen en vragen of ze de 400 ook bestellen, en dat hij dan tijdens de operatie kijkt wat het mooiste is. Het zal inderdaad maar een minimaal verschil zijn, maar ben er zo mee bezig haha. 

Snap ik wel hoor. Je wilt natuurlijk wel de beste keuze maken en je weet niet hoe het eruit komt te zien. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎8‎-‎12‎-‎2018 om 16:23, I.Winkelmolen zei:

@Soofjetunie @Ellen125

Ik denk dat ik inderdaad even naar de kliniek ga bellen en vragen of ze de 400 ook bestellen, en dat hij dan tijdens de operatie kijkt wat het mooiste is. Het zal inderdaad maar een minimaal verschil zijn, maar ben er zo mee bezig haha. 

Hoi hoi

Als je even je preciese datum doorgeeft, dan zet ik die ook nog in je titel :) Dan heb je je titel compleet :35: 

Veel plezier met aftellen nog!!

 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
16 uur geleden, I.Winkelmolen zei:

@Soofjetunie @M&M&m

Dankjewel! 

Alles is goed gegaan. Lig nu “lekker” op de bank tv te kijken. Moet wel echt goed rechtop blijven anders heb ik t gevoel dat alles eruit scheurt. ??

Oeps, je maakt me bang?

Zonder gekheid, fijn dat het goed is gegaan. Kom lekker bij en houdt je voorlopig even rustig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.