Ga naar inhoud

Soort van nieuw hier


Britt1989

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

 

Al sinds mijn 19e speel ik met de gedachte om een borstvergroting te doen. Ik ben dan ook al een aantal jaar lid van dit forum,

maar heb er nooit echt iets mee gedaan. Iedere x komt de wens voor een borstvergroting terug. Inmiddels, na 10 jaar, denk ik eraan de stap te nemen. Niet uit onzekerheid, maar omdat ik het gewoon mooi en beter bij mijn lichaam vindt passen (ik heb nu een kleine B cup). Ik ben hier vooral om me te oriënteren: prijzen, klinieken, chirurgen, soorten en maten. Alles dus eigenlijk, om een goed besluit te kunnen nemen. Ik hou jullie op de hoogte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Britt1989:

Eigenlijk wel! Mocht je advies hebben voor een kliniek/chirurg in Amsterdam, dan hoor ik dat graag! :) verder zal ik eens goed rondkijken(lezen) op het forum. Dank je wel!

 

Wat wil je graag?
Ik ga 21 november naar dr Nio voor een consult voor een wissel, hij zet vaak grote borsten (maar ook normale) en meestal is hij een soort van probleem oplosser voor degene die niet het gewenste resultaat hebben gekregen!
Je kan hem het beste vinden onder OLVG (Amsterdam) of Park Kliniek (Rotterdam) helaas zoekt de zoekfunctie pas vanaf 4 letters vandaar.

 

Ook lees ik de laatste tijd veel over dr Straten.

 

Ik heb toen heel veel spijt gehad dat ik niet meteen voor mijn wissel naar dr Nio ben gegaan.

 

Liefs Kim

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Kimye*:

 

Wat wil je graag?
Ik ga 21 november naar dr Nio voor een consult voor een wissel, hij zet vaak grote borsten (maar ook normale) en meestal is hij een soort van probleem oplosser voor degene die niet het gewenste resultaat hebben gekregen!
Je kan hem het beste vinden onder OLVG (Amsterdam) of Park Kliniek (Rotterdam) helaas zoekt de zoekfunctie pas vanaf 4 letters vandaar.

 

Ook lees ik de laatste tijd veel over dr Straten.

 

Ik heb toen heel veel spijt gehad dat ik niet meteen voor mijn wissel naar dr Nio ben gegaan.

 

Liefs Kim

 

Bedankt voor je tips! Ik heb zelf een kleine B cup en wil voor een zo natuurlijk mogelijk resultaat gaan, niet te groot (ik ben zelf ook petitie ;-) ). Ik denk aan een volle C cup. Maar heb goede verhalen gehoord over dokter Nio.

toevallig is een kennis van mij door hem geopereerd met een heel mooi resultaat! Succes alvast voor je consult!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.