Ga naar inhoud

Boobmom : 14 januari 2019 : Dr. Mesters : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Even weer een update!!!!

 

Inmiddels al weer ruim 4 maanden verder. ijn eindcontrole gehad. De PC was zeer tevreden. Er werd me gevraagd of ze mijn foto’s mochten gaan gebruiken. Uiteraard zonder gezicht...Dus nu sta ik op de website van Velthuis te pronken! De foto’s staan ook in mijn album ondertussen...

 

Natuurlijk is dat een mooi compliment, wat mij dan toch weer extra zeker maakt over het resultaat. Ik ben erg kritisch zelf....en zie dan toch weer dingetjes....waarbij ik denk, had t niet mooier gemunt nog. Tuurlijk zijn er mooiere borsten, maar het heeft alles met je anatomie te maken....en ik denk dat Drs Mesters het niet mooier had kunnen maken....en de foto’s op hun website geeft me dan ook meteen die extra boost!

 

Ik ben in ieder geval erg blij met mijn nieuwe meiden en kan het iedereen aanraden! wat het met je doet, in kleding, in de badkamer, en tussen de lakens!!!

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Boobmom zei:

Even weer een update!!!!

 

Inmiddels al weer ruim 4 maanden verder. ijn eindcontrole gehad. De PC was zeer tevreden. Er werd me gevraagd of ze mijn foto’s mochten gaan gebruiken. Uiteraard zonder gezicht...Dus nu sta ik op de website van Velthuis te pronken! De foto’s staan ook in mijn album ondertussen...

 

Natuurlijk is dat een mooi compliment, wat mij dan toch weer extra zeker maakt over het resultaat. Ik ben erg kritisch zelf....en zie dan toch weer dingetjes....waarbij ik denk, had t niet mooier gemunt nog. Tuurlijk zijn er mooiere borsten, maar het heeft alles met je anatomie te maken....en ik denk dat Drs Mesters het niet mooier had kunnen maken....en de foto’s op hun website geeft me dan ook meteen die extra boost!

 

Ik ben in ieder geval erg blij met mijn nieuwe meiden en kan het iedereen aanraden! wat het met je doet, in kleding, in de badkamer, en tussen de lakens!!!

Ik ben blij voor jou @Boobmom:43:

Daar mag je terecht trots op zijn.

Hum ... dat tussen de lakens moet ik toch echt eens gaan uitproberen. :45:

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat alles zo goed gaat en idd een prachtig compliment! ? Mag ik in jou fotoalbum kijken? Welterusten voor nu.  Liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat leuk dat je op de site staat! Ze zijn ook echt supermooi meid!

Ik heb vrijdag mijn eindcontrole. Morgen zijn mijn meiden een half jaar Haha!

 

Ben er ook nog steeds superblij mee! Ze hadden iets dichter naar elkaar toe gemogen van mij, maar dat had ik voorheen ook niet, dus wel logisch dat dat nu ook niet is. 

 

Maar jij dus helemaal goedgekeurd en happy! Leuk! Lekker genieten deze zomer met leuke topjes en jurkjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben helemaal happy ja. Maar ook die van mij hadden dichter bij elkaar gemogen. Maar zoals je al schrijft. Ik zelf had dat van te voren ook nie. 

 

Geniet lekker van je mooie meiden 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17-5-2019 om 03:13, Mtvo zei:

Fijn dat alles zo goed gaat en idd een prachtig compliment! ? Mag ik in jou fotoalbum kijken? Welterusten voor nu.  Liefs 

Ik ben nu op vakantie. Maar zal je zodra ik thuis ben toevoegen. Maar kun je niet al in mijn album. Dacht namelijk dat jij er al tussen stond

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎23‎-‎5‎-‎2019 om 11:44, Boobmom zei:

Ik ben nu op vakantie. Maar zal je zodra ik thuis ben toevoegen. Maar kun je niet al in mijn album. Dacht namelijk dat jij er al tussen stond

 

Wat lekker voor je, hoop dat je geniet (of hebt genoten). Ik kan niet in je album komen en ben erg benieuwd naar het resultaat :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎30‎-‎5‎-‎2019 om 23:32, Mtvo zei:

 

Wat lekker voor je, hoop dat je geniet (of hebt genoten). Ik kan niet in je album komen en ben erg benieuwd naar het resultaat  

Ik ga je nu toevoegen!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 hours ago, Boobmom said:

zal je toevoegen

Dankjewel ! 

Echt een heel mooi resultaat ??

 

Zijn ze nu helemaal soepel? Kan je ze opheffen of tegen elkaar aandrukken? Dat kan ik nu (3w PO) niet en baart me soms zorgen. Waarschijnlijk ben ik gewoon te ongeduldig ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden, Mjcls zei:

Dankjewel ! 

Echt een heel mooi resultaat ??

 

Zijn ze nu helemaal soepel? Kan je ze opheffen of tegen elkaar aandrukken? Dat kan ik nu (3w PO) niet en baart me soms zorgen. Waarschijnlijk ben ik gewoon te ongeduldig ?

Ik ben nu 3.5 week PO. En ik kan ze ook nog niet opheffen of tegen elkaar aandrukken. Ik voel wel dat ze al wat zachter aan het worden zijn.

Geduldig zijn is ook niet mijn sterkste kant ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op ‎19‎-‎6‎-‎2019 om 19:37, Mjcls zei:

Dankjewel ! 

Echt een heel mooi resultaat ??

 

Zijn ze nu helemaal soepel? Kan je ze opheffen of tegen elkaar aandrukken? Dat kan ik nu (3w PO) niet en baart me soms zorgen. Waarschijnlijk ben ik gewoon te ongeduldig ?

Hihi...je bent idd ongeduldig, maar dat was ik ook. 

Het wordt echt allemaal nog veel soepeler. Ik kan ze inmiddels al zo veel meer bij elkaar duwen of opheffen. Pas na een jaar heb je de uiteindelijke soepelheid denk ik. Dus no worries...het komt echt.... voor mij voelen ze inmiddels al helemaal eigen, alsof het altijd al zo gevoeld heeft.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎19‎-‎6‎-‎2019 om 20:00, Rowie zei:

Ik ben nu 3.5 week PO. En ik kan ze ook nog niet opheffen of tegen elkaar aandrukken. Ik voel wel dat ze al wat zachter aan het worden zijn.

Geduldig zijn is ook niet mijn sterkste kant ?

 

Geudl idd..dat is echt het key-word! Ik ben nu bijna 6 maanden verder...en kan er al zoveel meer mee....naar elkaar toe duwen bv of opheffen. 

Ik weet nog dat mijn oude sporttops ook niet meer paste omdat mijn borsten er zich gewoon niet in lieten wringen/duwen. Maar goed dat ik ze niet meteen heb weggegooid. Want ze passen  nu gewoon goed. Ze hadden niet kleiner mogen zijn die tops....maar als ik mijn borsten een beetje naar elkaar duw, gaat het prima!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
Op 28-6-2019 om 20:27, ABS zei:

Hoi @Boobmom zou ik eens mee mogen kijken in jouw album? Ik heb zelf een consult staan met dr mesters in augustus, maar kan weinig over haar werk terugvinden! Aan je profielfoto te zien zijn die van jou erg mooi! 

Zie nu pas je bericht. Zal je zo toevoegen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw wat een verhaal, heb alle 17 pagina`s gelezen hihi. Klinkt echt als het ideale verloop, met als kers op de taart de boobies op de site!! Ik heb volgende week mijn eerste consult bij Velthuiskliniek in Amsterdam (dr. Zaal), dus ben alvast aan het voor genieten haha. Zou ik je album ook mogen zien? :) Had je uiteindelijk anatomisch? Even vergeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey. Wat goed van je om alles te lezen zeg. Ja mijn verloop is echt top gegaan. En resultaat ben ik ook heel blij mee. Ik heb ronde implantaten gekregen. Maar bij nacontrole (3mnd) zei de arts; ze zien eruit als anatomisch door de natuurlijke overgang met mijn eigen borstweefsel. Ik zal je toevoegen aan mijn album. Liefs boobmom

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.