Ga naar inhoud

Boobmom : 14 januari 2019 : Dr. Mesters : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Op 31-10-2018 om 19:07, Boobmom zei:

Ja idd in Eindhoven....ik vond de sfeer daar tijdens consult al heel fijn....mijn consulente is een lief mens en mijn chirurg vind ik echt geweldig. Heb er zo zin in al...zo lang wachten nog. 

Klopt het dat de bedden ook verwarmd zijn, want ook daar kijk ik gewoon naar uit. Even in de watten gelegd te worden. 

 

Ik heb ook bewust voor Velthuis gekozen, omdat je hoort over de goede zorg daar en ervaren artsen. Mijn vriend zei ook.....ga niet hierop bezuinigen. Kies voor een goede kliniek

 

Wie had je als consulente? Claire? Ik vind haar ook zo lief! Iedereen daar hoor! Echt een top kliniek. Je ligt al lekker in een warm bedje voordat je naar de operatiekamer wordt gereden, en de operatietafel is inderdaad verwarmd! Super lekker!!!!  

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, An1977 zei:

Wie had je als consulente? Claire? Ik vind haar ook zo lief! Iedereen daar hoor! Echt een top kliniek. Je ligt al lekker in een warm bedje voordat je naar de operatiekamer wordt gereden, en de operatietafel is inderdaad verwarmd! Super lekker!!!!  

Nee ik had Kim de Wit. Super lief ook. 

 

Oh kijk nu al uit naar die verwarmde bedden ;)

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Kim2018 zei:

Klopt! Het is het verschil tussen rond en anatomisch. Jij krijgt rond en ik anatomisch. Qua projectie is 265 en 300 bij beiden gelijk. De diameter is dan weer wat groter bij de ronde 300. Leuk om dit even te vergelijken! 

Oh ok..... leuk dat je de vergelijking geeft idd. Had me er nog niet zo in verdiept.  Alleen even opgezocht wat ik dan krijg. 

 

Maar is bijna gelijk aan elkaar dus

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Inmiddels ruim een week geleden mijn tweede passessie gehad. Bij Monique de Wit trouwens @An1977, ik vergiste me laatst in de naam.

 

En het wordt idd 300cc. Passessie was wederom wat gokken omdat zij alleen maar 275 en 330 in dr kast heeft liggen aan pasprotheses...maar ik dacht...ik ga gewoon voor de grootste...en merkte ook dat het nu al allemaal minder groot leek als de eerste keer.

 

Nog 36 dagen te gaan....even een drukke kerstperiode in de kapsalon nog en dan is t nog en kleine 3 weken voor me...begint nu echt op te schieten...de dagen vliegen voorbij en ik kijk er enorm naar uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Boobmom  Ik ben ook 43 jaar en heb de knoop doorgehakt. Ik heb mijn datum staan op 12 febr. Dus een maandje later dan jij. Ik heb een 80A met alleen wat volume onderin, en we zijn op consult uitgekomen of op 295cc of 325cc. Ook hier de twijfel welke ga je kiezen. Arts zei wel ik bestel ze alletwee en als ik denk dat 325 teveel is gebruik ik 295cc. Ik ga 17 jan. nog een keertje passen met mijn zus erbij. Die kijkt toch ook weer anders dan ik en zeker anders dan mijn man.

Ook ik ben bang dat 325 te groot wordt, maar ben ook bang dat als ik 295 kies ik spijt krijg dat ik niet de grootste heb gekozen, haha. Ik ga je volgen, altijd fijn om een beetje dezelfde twijfels en spanningen te lezen en dat je weet niet de enige te zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @M&M&m,

 

Zeker leuk om elkaar te volgen...ga ik jou ook doen.

 

Zit idd maar een maand tussen....kunnen we elkaar beetje steunen ook...en jij lekker bij me afkijken hoe het verloop gaat.

Krijg jij anatomisch of rond? en ook dualplane? en waar laat je je opereren?

 

Op zich is het verschil van 295 en 325 natuurlijk optisch nauwlijks zichtbaar....maar hij moet idd voldoende in de pocket passen straks. Super dat je chirurg dan beiden laat bestellen en het terplekke bekijkt. Bij mij zijn beiden maten goed mogelijk, maar omdat ik bij mijn eerste consult maar bleef roepen ik wil ze niet te groot. Werd mijn PC wat voorzichtig, denk ik. Naderhand in de auto terug ging ik toch twijfelen of ik wel een duidelijk beeld geschetst had van wat ik wel wilde en ben toen heel goed gaan kijken op internet....naar zelfde type voorsituaties en nasituaties met zelfde aantal cc. Uiteindelijk dus toch voor grootste gekozen.  Hier een slappe 75 B. En met slap bedoel ik voornamelijk aan de bovenkant...onderin heb ik nog aardig wat volume, dus gaan we ook voor rond, omdat dit juist de bovenkant wat meer gaat vullen. 

 

Vind het best spannend. Kijk er enorm naar uit... en ben soms best beetje bang dat ik t te groot ga vinden straks...maar dat heeft meer te maken met de BV in t algemeen, niet zozeer de twijfel tussen de aantal CC. Ik heb van die dagen nu...dat ik naar ze kijk en denk, is het wel nodig...hahahah….Lijkt wel of ze groeien van de aandacht die ze nu krijgen geestelijk gezien.

 

ik ga samen met je mee aftellen...

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Boobmom zei:

Inmiddels ruim een week geleden mijn tweede passessie gehad. Bij Monique de Wit trouwens @An1977, ik vergiste me laatst in de naam.

 

En het wordt idd 300cc. Passessie was wederom wat gokken omdat zij alleen maar 275 en 330 in dr kast heeft liggen aan pasprotheses...maar ik dacht...ik ga gewoon voor de grootste...en merkte ook dat het nu al allemaal minder groot leek als de eerste keer.

 

Nog 36 dagen te gaan....even een drukke kerstperiode in de kapsalon nog en dan is t nog en kleine 3 weken voor me...begint nu echt op te schieten...de dagen vliegen voorbij en ik kijk er enorm naar uit.

@Boobmom Aftellen kan beginnen! Ik ben vandaag bij boerhaave geweest en de datum geprikt, 11 januari dus net weekend voor jou ! Januari boobies it is :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Jorinde97 zei:

@Boobmom Aftellen kan beginnen! Ik ben vandaag bij boerhaave geweest en de datum geprikt, 11 januari dus net weekend voor jou ! Januari boobies it is :wub:

Oh @Jorinde97, wat gaaaaaafffff….. Ik volgede je al...maar wij gaan ozveel aan elkaar hebben hier op het forum.....

 

Fijn zeg, dan ben jij vrijdags voor mij aan de beurt! 

Help me even....wat laat je ook alweer zetten, en waar en bij wie?

 

Heb jij er ook zoveel zin in...Nog kleine 5 weken voor je....schiet op he...zeker zo tegen Kerst vliegt de tijd voorbij. Er gaat geen dag voorbij dat ik er niet mee bezig ben. Al 7 jaar wil ik dit serieus….eerder dacht ik er ook wel eens aan. Zo blij dat het moment bijna daar is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 18-12-2018 om 19:25, Boobmom zei:

@Jorinde97…..nog ruim 3 weken te gaan voor jou ….en voor mij 3 dagen extra....

 

En dan mogen wij ons bij de nieuwe boobs-club voegen. Ik heb er zo onwijs veel zin in....kan nie wachten!

@Boobmom nog 20 dagen voor mij en 23 voor jou :43:

Heb jij ook van die momenten, dat ene moment super onwerkelijk is en andere moment hebt van YAS kommaar nu door en shoppen die setjes hahaha?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎22‎-‎12‎-‎2018 om 16:07, Jorinde97 zei:

@Boobmom nog 20 dagen voor mij en 23 voor jou :43:

Heb jij ook van die momenten, dat ene moment super onwerkelijk is en andere moment hebt van YAS kommaar nu door en shoppen die setjes hahaha?

@Jorinde97…..oh echt ja....en ik heb op een of andere manier ook steeds naar vandaag geleefd, omdat het dan laatste hele drukke werkdag voor kerst is....en dan precies drie weken voor mijn operatie....plus die weken vliegen voorbij tot 2 januari vanwege al die feestdagen. En dan is het aftellen nog een eitje!!!

 

Ik heb nu ook zoiets van kom maar op inderdaad. Laat die feestdagen maar voorbij vliegen...even snel wat erken daarna nog ook en dan ga ik op die operatietafel liggen!

 

Begin ook veel er over te denken, was direct na het consult ook....maar omdat het aftellen zolang duurde, had ik alle gedachtes daarover even beetje geparkeerd. Nu denk ik steeds...hoe zal t dadelijk voelen voor me....ga ik snel wennen aan de new me! Vind ik ze straks niet toch te groot. Of spijt dat ik te voorzichtig ben geweest! Gaan andere het duidelijk zien?  Heel veel gedachtes dus....

 

Maar nog 21 dagen te gaan hier en voor jou nog 18......jeeeujjjjjj

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 24-12-2018 om 14:39, Boobmom zei:

@Jorinde97…..oh echt ja....en ik heb op een of andere manier ook steeds naar vandaag geleefd, omdat het dan laatste hele drukke werkdag voor kerst is....en dan precies drie weken voor mijn operatie....plus die weken vliegen voorbij tot 2 januari vanwege al die feestdagen. En dan is het aftellen nog een eitje!!!

 

Ik heb nu ook zoiets van kom maar op inderdaad. Laat die feestdagen maar voorbij vliegen...even snel wat erken daarna nog ook en dan ga ik op die operatietafel liggen!

 

Begin ook veel er over te denken, was direct na het consult ook....maar omdat het aftellen zolang duurde, had ik alle gedachtes daarover even beetje geparkeerd. Nu denk ik steeds...hoe zal t dadelijk voelen voor me....ga ik snel wennen aan de new me! Vind ik ze straks niet toch te groot. Of spijt dat ik te voorzichtig ben geweest! Gaan andere het duidelijk zien?  Heel veel gedachtes dus....

 

Maar nog 21 dagen te gaan hier en voor jou nog 18......jeeeujjjjjj

@Boobmom Het is bizar hoe snel het gaat ja. Na dit weekend voor mij nog 1 weekend en dan is het al zo ver. 

Ik ben zo benieuwd hoe alles zou zijn, maar echt zenuwen heb ik nu nog niet. Soms wel van oef zou het niet te groot worden maar we gaan het meemaken!

 

Nog 13 dagen en 16 voor jou spannenddd

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Jorinde97 zei:

@Boobmom Het is bizar hoe snel het gaat ja. Na dit weekend voor mij nog 1 weekend en dan is het al zo ver. 

Ik ben zo benieuwd hoe alles zou zijn, maar echt zenuwen heb ik nu nog niet. Soms wel van oef zou het niet te groot worden maar we gaan het meemaken!

 

Nog 13 dagen en 16 voor jou spannenddd

Het vliegt nu echt voorbij ja. Heb al twee dagen minder geslpaen….weet niet of t gewoon door mijn werkdrukte komt...of toch al spanningen voor de operatie.... Niet dat ik al zenuwachtig ben ofzo...maar t houdt me wel weer bezig nu!

 

Ik hoop ook echt niet dat het hier te groot wordt hoor...en toch heb ik vertrouwen in dat dat niet zo gaat zijn!

 

Zo fijn ook dat he....dat samen aftellen!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

58 minuten geleden, Francisca91 zei:

@Boobmom Ik word ook in januari geopereerd! (2 jan al ?), heel spannend! Twijfel over aantal cc’s is erg herkenbaar haha, zit toch ergens de angst dat het te groot zal worden oid, maar je wilt ook niet al die moeite doen voor nauwelijks verschil natuurlijk... zo lastig!

 

Heb je er al zin in? ?

Oh ik heb er zo erg veel zin in......moest in totaat 12 weken wachten van consult naar operatie....dus blij dat het over twee weken al zover is!

 

Voor jou is het echt bijna...ben je al zenuwachtig!

 

Waar wordt je geopereerd? dualplane ook? en over welke CC's twijfel je? 

 

Ik heb ook lang getwijfeld....en soms nog wel beetje bang dat het te groot word. Maar als ik voor de kleinste cc zzou gaan, was ik idd ook bang dat ik daar achteraf zo spijt van zou hebben...omdat als ik naar fotos kijk, vaak degene met de grotere borsten wel heel mooi vind. Dus hoop dat ze straks gewoon precies groot genoeg zijn. Maar zal al zo blij zijn met weer wat volume aan de bovenkant!

 

Ik leef alvast met je mee.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, Boobmom zei:

Oh ik heb er zo erg veel zin in......moest in totaat 12 weken wachten van consult naar operatie....dus blij dat het over twee weken al zover is!

 

Voor jou is het echt bijna...ben je al zenuwachtig!

 

Waar wordt je geopereerd? dualplane ook? en over welke CC's twijfel je? 

 

Ik heb ook lang getwijfeld....en soms nog wel beetje bang dat het te groot word. Maar als ik voor de kleinste cc zzou gaan, was ik idd ook bang dat ik daar achteraf zo spijt van zou hebben...omdat als ik naar fotos kijk, vaak degene met de grotere borsten wel heel mooi vind. Dus hoop dat ze straks gewoon precies groot genoeg zijn. Maar zal al zo blij zijn met weer wat volume aan de bovenkant!

 

Ik leef alvast met je mee.....

 

 

Ah ja dat is een flink aftellen voor je geweest dan idd, Bijna tijd zo fijn!

 

ik word in de wellness kliniek geopereerd door dr van Zele. Krijg de hydrogel 340 cc ook dual plane inderdaad. Twijfel niet per se over een aantal cc maar meer dat ik hoop dat het niet te groot uitvalt haha. Het zal sowieso even wennen zijn denk ik?

 

Dankjewel lief :)  ik help je mee aftellen haha, nog eventjes! 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 29-12-2018 om 16:42, Boobmom zei:

Het vliegt nu echt voorbij ja. Heb al twee dagen minder geslpaen….weet niet of t gewoon door mijn werkdrukte komt...of toch al spanningen voor de operatie.... Niet dat ik al zenuwachtig ben ofzo...maar t houdt me wel weer bezig nu!

 

Ik hoop ook echt niet dat het hier te groot wordt hoor...en toch heb ik vertrouwen in dat dat niet zo gaat zijn!

 

Zo fijn ook dat he....dat samen aftellen!!!

@Boobmom ik probeer nu ook echt al beetje op mn rug te slapen, hopelijk dat het straks dan minder 'lastig' wordt. Al beland ik vaak nog op mn zij haha. 

 

Jaa spannend hoor zo uit je handen geven, eerste operatie ook en narcose. 

 

Jaa echt heel fijn zo samen aftellen, support in goeie en slechter (nee beter niet slecht hahah) tijden ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden, Jorinde97 zei:

@Boobmom ik probeer nu ook echt al beetje op mn rug te slapen, hopelijk dat het straks dan minder 'lastig' wordt. Al beland ik vaak nog op mn zij haha. 

 

Jaa spannend hoor zo uit je handen geven, eerste operatie ook en narcose. 

 

Jaa echt heel fijn zo samen aftellen, support in goeie en slechter (nee beter niet slecht hahah) tijden ? 

Grappig...ik probeer nu ook iedere avond zo in slaap te vallen....al even oefenen. 

Lees hier ook veel over pijn in rug...en ik heb toch al een zwakke rug, dus ga wel wat afzien daarin denk ik...maar het is voor een goed doel...

 

Almost time for us!!!

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎30‎-‎12‎-‎2018 om 23:24, Francisca91 zei:

 

 

Ah ja dat is een flink aftellen voor je geweest dan idd, Bijna tijd zo fijn!

 

ik word in de wellness kliniek geopereerd door dr van Zele. Krijg de hydrogel 340 cc ook dual plane inderdaad. Twijfel niet per se over een aantal cc maar meer dat ik hoop dat het niet te groot uitvalt haha. Het zal sowieso even wennen zijn denk ik?

 

Dankjewel lief :)  ik help je mee aftellen haha, nog eventjes! 

 

 

Onze aantal cc liggen ook dicht bij elkaar idd.....

 

Hoe gaat t nu met je? Dag 3 voor je nu toch? Nog even en dan ga je je langzaam steeds beter voelen....

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooohhh. Nog 3 dagen. Waarvan nog 2 werken!

 

sinds dat ik de tijd van kliniek heb gekregen zijn de spanningen weg en heb ik alle rust. Soms denk ik nog wel eens. Als t maar niet te groot wordt. Maar als ik foto’s op instagram kijk vind ik juist die wat grotere heel mooi. Dus groot of wat kleiner. Ik ga sowieso blij zijn. 

 

Behalve de eerste pijnlijke week dan.

 

@Francisca91jij bent alweer over moeilijkste punt heen geloof ik hè? Nog even en dan mag jezelf kijken. Spannend ook hoor

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Boobmom Ohh die twijfels zijn heel herkenbaar! Komt vast helemaal goed en de arts weet wat ie doet ? Zo spannnd die laatste daagjes!

 

hier gaat het steeds wat beter. De meest pijnlijke periode heb ik gelukkig achter de rug (tenminste daar ga ik vanuit ?) en iedere dag kan ik weer wat meer zelf. Kijk wel enorm op tegen maandag, wat dan zou ik weer moeten werken. Vooral het autorijden wordt lastig ben ik bang... 

 

Geniet nog even van je vrijheid deze dagen haha?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden, Boobmom zei:

Ooohhh. Nog 3 dagen. Waarvan nog 2 werken!

 

sinds dat ik de tijd van kliniek heb gekregen zijn de spanningen weg en heb ik alle rust. Soms denk ik nog wel eens. Als t maar niet te groot wordt. Maar als ik foto’s op instagram kijk vind ik juist die wat grotere heel mooi. Dus groot of wat kleiner. Ik ga sowieso blij zijn. 

 

Behalve de eerste pijnlijke week dan.

 

@Francisca91jij bent alweer over moeilijkste punt heen geloof ik hè? Nog even en dan mag jezelf kijken. Spannend ook hoor

Zoek je fotos op insta? Waar zoek je dan op? 

 

Zo is dat! Mooi worden ze altijd! ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.