Ga naar inhoud

Boobmom : 14 januari 2019 : Dr. Mesters : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi hoi,

 

Ik wil me even voorstellen. Ik ben een moeder van 43 die al sinds de jongste 1 jaar is een borstcorrectie overweegt. Voor mijn scheiding kwam dat er niet van en daarna waren de financien en mijn zware werk, een reden om het maar niet te doen. Maar nu is eindelijk mijn beslissing genomen. ik wil mooiere borsten. Mijn volume weer terug. me weer meer vrouw voelen daardoor. Ik kijk al jaren om me heen naar vrouwen met mooie borsten....kan het gewoon niet loslaten. Mijn vriend gaf aan.....als dit jouw gelukkig maakt....gaan we samen dit traject aan. Het geld heb ik er voor over...en het wordt tijd dat mijn klanten een keer niet op nummer 1 zet, maar mezelf, dus even paar weekjes vrij ga nemen daarvoor.  Dus heb ik vandaag een consult gepland voor 22 oktober met dr Mesters, velthuiskliniek.

 

Heeft iemand ervaring met haar?

Klopt het dat je ook voor een andere arts kan kiezen, als je daar een beter gevoel bij hebt?

Ervaart iemand voordelen aan een vrouwelijke of juist mannelijke arts?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo @Boobmom, welkom op het forum. Ik ben van dezelfde leeftijd en overweeg ook een borstcorrectie; en heb 2 consulten (en eigenlijk nog een derde; een 'fotoconsult', maar dat was alleen op basis van een foto die ik had opgestuurd) gehad, maar omdat ze allemaal wat anders adviseren (lekker handig..), heb ik nog 2 consulten gepland.. Heb zelf een lege C-cup (dus eigenlijk een grote B-cup met het vel van een C-cup). En misschien beslis ik uiteindelijk toch om het zo te laten, kan ook nog....

Natuurlijk mag je voor een andere arts kiezen!; het is juist heel verstandig om meerdere consulten bij meerdere pc's in te plannen. Het is wel jouw lijf, en het gaat om heel veel geld, dus zou zeker jezelf heel goed inlezen en oriënteren, en zeker niets overhaast beslissen.

9 van de 10 pc's zijn mannelijke pc's...

Ik denk dat het meer om de persoon gaat, en niet zozeer of deze van het mannelijke of het vrouwelijke geslacht is, maar ja, zoals ik al zei, heb zelf geen ervaring met vrouwelijke pc's..

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Robijntje02,

 

leuk dat je reageert. Ik heb tot nu toe maar een consult staan....Ook voor velthuis gekozen vanwege herstelprogramma wat ze daar hebben. 

De dokter waar ik nu een afspraak met heb, heeft een kennis van mijn vriend ook geopereerd, dat was een complete reconstructie...en zij is zo tevreden, zo mooi gedaan....dat ik eigenlijk wel meteen vertrouwen heb bij haar als arts. Aangezien bij mij een kleine B (kwam van een kleine C af) die eigenlijk vooral van bovenkant wat volume mist niet eens zon hele grote uitdaging is voor een arts. Maar ik heb er geen verstand van, dus miss denk ik er wel te makkelijk over. 

 

Reden dat het herstelprogramma me zo aanspreekt is omdat ik kapster ben en een eigen zaak heb. Dus ik wil niet al te lang uit de running zijn. 

 

Begrijp dat jij nog twijfelt of je het uiteindelijk gaat doen? Dat heb ik zelf ook heel lang gehad. Heb nu diverse vrouwen gesproken in mijn omgeving die al een borstvergroting gedaan hebben en zij zeggen allemaal hetzelfde....er voor gaan....je zal er zo blij mee zijn en spijt hebben dat je het niet eerder gedaan hebt.

 

Maar ga fijn naar beiden je consulten en kijk hoe je je dan erbij voelt! Het is vrijblijvend he....miss krabbel ik zelfs nog terug!  Heb je dat wel in hetzelfde kliniek? bij twee verschillende PC?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hoi meiden,

 

Ik lees en schrijf hier ook al even mee...maar wilde even een topic aanmaken voor mijn operatie datum, waardoor ik miss in contact kom ook met diegene die ook rond die tijd onder het mes gaan.

 

Ik heb gisteren mijn consult gehad bij het velthuis kliniek, met een ontzettend leuke en lieve PC. Ik voelde me meteen op mijn gemak, en dacht...ja, jij mag mijn nieuwe boobies maken. 

 

Zo'n eerste consult is super leuk, maar ook overweldigend vind ik. Voor dat we gingen passen keek de PC in een tabel en had het over 300 cc. De eerste pasprotheses waren maar 250, en in eerste instantie dacht ik al meteen....ok dit is dus al echt wat meer als ik nu heb (slappe B-cup). Daarna stopte ze 330 erin en dacht ik...hallo Pamela Anderson, dit ga ik geloof ik echt te veel vinden. Dus terug naar de 250, want er tussenin hadden ze niet liggen! Na de 330 leek die 250 eig wel weer wat te klein. Ik bedoel, als we er toch voor een ca 4000 euro in gaan investeren....mag t ook wel een verschil uit gaan maken. De Pc had wel door dat ik niet HUGE wilde dus begon aan 275 te denken... 300 zou ook nog kunnen. Nog steeds passend bij mijn lichaam. 

En dan ga je naar huis....en dan begint de twijfel zoals bij vele hier....275 of 300, wat ga ik doen! 275 zou een grote C, kleine D zijn. Dat ik echt maar een fractie groter als voor mijn zwangerschap. Wil ik niet gewoon echt een maatje meer dan? Maar goed....ik heb de tijd nog om er over te denken. Ze worden overigens dual plane geplaatst en ronde implantaten. Ik wilde ze ook rond, want juist aan de bovenkant mis ik mijn volume...anatomisch was niet eens een optie in mijn geval.

 

Zijn er al meer meiden die eind dec of januari een operatie-datum hebben staan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Desert-Rose:

@Boobmom

 

hoi hoi, ik heb even je topics samengevoegd, de titel aangepast en verhuisd naar operatieverslagen hier in dit topic kun je nu alle verdere updates en dadelijk ook je verslag neerzetten, zo heb je dan alles netjes bij elkaar staan.

oh top gedaan, dank je

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, An1977 zei:

Hey, wat spannend hè?! Ik zou zeker voor de grootste gaan!!! 

Ik verwacht dat dat ook uiteindelijk zal gebeuren hoor... Begin al aan het idee te wennen dat ik grotere borsten ga krijgen....dus hoe meer ik er hier op forum zie...hoe meer ik naar groter neig ook 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, An1977 zei:

Ik wilde absoluut niet te klein. Maar ik wilde ook niet dat mensen eerst borsten zouden zien en dan pas mij. Nu ben ik heel blij! 

Wat was je voorsituatie als ik vragen mag. En wat heb je laten plaatsen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, An1977 zei:

1.70 lang , 72 kilo en had een 80b/c leeg. Heb 495cc anatomische laten zetten (dp) .

Op welke cup kom je nu dan uit? weet je dat al? En had je ook echt een lege cup?

Ik heb een slappe B, Maar aan onderkant van de borst is het zeker niet leeg...mis volume aan bovenkant. kom van een C af, voor mijn zwangerschappen. Kon daardoor ook niet anatomisch kiezen. Dus we gaan nu voor rond. En ik verwacht dat ze ook in cc niet te groot zijn gegaan daardoor.....omdat ik op een grote C of kleine D wil uitkomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, An1977 zei:

Ik heb een voor en na foto in m'n album staan. Zal er van de week een nieuwe foto opzetten. Nog geen flauw idee welke maat ik nu heb. Ben nu 3 weken po. Heb een bh van de kliniek gehad. Dat is een 80d. 

volgens mij kan ik niet in je album....zou je me toe willen voegen, als deze niet openbaar is

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, An1977 zei:

Heb je toegevoegd! 

wauw….. ze zijn wel heel mooi al na 11 dagen. Als ik ze zo zie....ben ik er ook gewoon over uit dat ik voor 300 moet gaan....dat gaat zeker niet te groot worden. Want onze voorsituatie verschilt niet heel veel....mijn borsten zijn ietswat voller onderin....maar verder nagenoeg gelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, An1977 zei:

Dank je! Ben ook echt heel blij mee. Las net ergens dat jij ook in Eindhoven geholpen gaat worden. Daar ben ik ook geweest. Super vriendelijke mensen daar!!!! 

Ja idd in Eindhoven....ik vond de sfeer daar tijdens consult al heel fijn....mijn consulente is een lief mens en mijn chirurg vind ik echt geweldig. Heb er zo zin in al...zo lang wachten nog. 

Klopt het dat de bedden ook verwarmd zijn, want ook daar kijk ik gewoon naar uit. Even in de watten gelegd te worden. 

 

Ik heb ook bewust voor Velthuis gekozen, omdat je hoort over de goede zorg daar en ervaren artsen. Mijn vriend zei ook.....ga niet hierop bezuinigen. Kies voor een goede kliniek

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Boobmom zei:

@Jorinde97 en @Kim2018 ik heb ook mijn eigen topic hier van de operatie-datum....mochten jullie deze ook mee willen volgen :)

Super! Ik volg je topic zeker! Die cc is altijd wat twijfelen he. Bij mijn eerste passessie in een andere kliniek hadden ze mij 300 gezegd (zonder te meten) en bij Boerhaave eerst een kleinere maat (weet niet hoeveel) en toen ik vroeg of het wat groter kon, heeft hij nog eens gemeten en zei: 265 dan. Had me al helemaal op die 300 geconcentreerd, maar heb zoals jij ook nog wel wat borstweefsel (maar nooit een C gehad), dus waarschijnlijk zal dit voor mij ook wel een goede maat zijn. Wil ook niet zoals je zegt er als pamela Anderson uitzien :D. Ik ben zelf veranderd van chirurg omdat ik zo’n goede ervaringen las en foto’s zag. Bij vd Weij voel ik me echt goed en zal zijn advies moeten vertrouwen en die 300 laten varen :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Kim2018 zei:

Super! Ik volg je topic zeker! Die cc is altijd wat twijfelen he. Bij mijn eerste passessie in een andere kliniek hadden ze mij 300 gezegd (zonder te meten) en bij Boerhaave eerst een kleinere maat (weet niet hoeveel) en toen ik vroeg of het wat groter kon, heeft hij nog eens gemeten en zei: 265 dan. Had me al helemaal op die 300 geconcentreerd, maar heb zoals jij ook nog wel wat borstweefsel (maar nooit een C gehad), dus waarschijnlijk zal dit voor mij ook wel een goede maat zijn. Wil ook niet zoals je zegt er als pamela Anderson uitzien :D. Ik ben zelf veranderd van chirurg omdat ik zo’n goede ervaringen las en foto’s zag. Bij vd Weij voel ik me echt goed en zal zijn advies moeten vertrouwen en die 300 laten varen :rolleyes:

Ja...stom he dat je je zo focust op die cc's. 

ik had voor mijn zwangerschap wel een C en ze zijn slapper geworden, maar heb echt wel nog wat borstweefsel onderin...vandaar ook geen anatomisch, maar rond om volume aan bovenkant te krijgen. 

En je moet je ook niet blind staren op cc's. Ik weet niet wat ze bij jou opgemeten hebben qua breedte borst? Bij mij is dat 12,5.....als dat bij jou bv 11 cm zou zijn, dan heb jij met 265cc op 11 cm, waarschijnlijk van zijaanzicht, borsten die net zo ver naar voren komen, als ik 12,5 cm met 300cc. daarom is het altijd lastig ook om je te vergelijken met een ander. Gewoon je wens bij chirurg neerleggen en hij of zij weet dan wel wat er te doen staat.

 

Je zit in ieder geval goed bij vd Weij. En ik vertrouw ook helemaal op mijn Esther Mesters. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Boobmom zei:

Ja...stom he dat je je zo focust op die cc's. 

ik had voor mijn zwangerschap wel een C en ze zijn slapper geworden, maar heb echt wel nog wat borstweefsel onderin...vandaar ook geen anatomisch, maar rond om volume aan bovenkant te krijgen. 

En je moet je ook niet blind staren op cc's. Ik weet niet wat ze bij jou opgemeten hebben qua breedte borst? Bij mij is dat 12,5.....als dat bij jou bv 11 cm zou zijn, dan heb jij met 265cc op 11 cm, waarschijnlijk van zijaanzicht, borsten die net zo ver naar voren komen, als ik 12,5 cm met 300cc. daarom is het altijd lastig ook om je te vergelijken met een ander. Gewoon je wens bij chirurg neerleggen en hij of zij weet dan wel wat er te doen staat.

 

Je zit in ieder geval goed bij vd Weij. En ik vertrouw ook helemaal op mijn Esther Mesters. 

Ik had ook 12,5 maar misschien heeft het te maken met de height (die was volgens mij ergens vanachter in de 11cm). Krijg tall height en moderate profile. Als ik dan ga kijken naar de tabel van Mentor zit die van 300cc al over de 12, dus misschien heeft het daarmee te maken. Even kijken of ik een foto van die tabel kan toevoegen :-). Misschien dat ik toch nog even bel om het te vragen. Ben ik 100% zeker en hoef ik me daarna niet meer af te vragen “wat als...?” . Ik wilde ook een grote C, kleine D, dus als ik dat krijg, ben ik zeker tevreden. Je hebt gelijk; je hebt zelf via een kennis weet van iemand die een goede ervaring heeft met je chirurg, dus je kan er van op aan dat je er een goede mee hebt! Xxx

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, Kim2018 zei:

Ik had ook 12,5 maar misschien heeft het te maken met de height (die was volgens mij ergens vanachter in de 11cm). Krijg tall height en moderate profile. Als ik dan ga kijken naar de tabel van Mentor zit die van 300cc al over de 12, dus misschien heeft het daarmee te maken. Even kijken of ik een foto van die tabel kan toevoegen :-). Misschien dat ik toch nog even bel om het te vragen. Ben ik 100% zeker en hoef ik me daarna niet meer af te vragen “wat als...?” . Ik wilde ook een grote C, kleine D, dus als ik dat krijg, ben ik zeker tevreden. Je hebt gelijk; je hebt zelf via een kennis weet van iemand die een goede ervaring heeft met je chirurg, dus je kan er van op aan dat je er een goede mee hebt! Xxx

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Ok. Ik krijg moderate plus.....

vokgens mij hoort daar deze tabel bij

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Boobmom zei:

Ok. Ik krijg moderate plus.....

vokgens mij hoort daar deze tabel bij

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Klopt! Het is het verschil tussen rond en anatomisch. Jij krijgt rond en ik anatomisch. Qua projectie is 265 en 300 bij beiden gelijk. De diameter is dan weer wat groter bij de ronde 300. Leuk om dit even te vergelijken! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.