Ga naar inhoud

indalen


Gast Peach

Aanbevolen berichten

Op 22-10-2018 om 13:20, vlindertje zei:

Ik ben ook geholpen door het wellness kliniek .. ben morgen 5 weken po en mijn rechterborst zit ook nog vrij hoog ... links is goed aan het indalen en is ook groter dan rechts ... denk dat ik ook maar eens contact met ze ga opnemen... heb jij ook geen afspraak staan voor na controle ( ik namelijk niet ) 

Hey vlindertje, ik ben erg benieuwd of jouw rechter borst is gaan indalen. Bij mij een klein beetje maar nog niet naar tevredenheid hoor. Links is al heel mooi

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden, vlindertje zei:

Nee helaas bij mij nog totaal niet  :(

hm dat is niet fijn. bij mij is het ook minimaal hoor. Ik zie in de spiegel een heel klein beetje verschil. geduld zullen we moeten hebben. ik had dokter parys nog een appje gestuurd en die vond het er goed uitzien. Nou daar vertrouw ik dan maar op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Peach zei:

hm dat is niet fijn. bij mij is het ook minimaal hoor. Ik zie in de spiegel een heel klein beetje verschil. geduld zullen we moeten hebben. ik had dokter parys nog een appje gestuurd en die vond het er goed uitzien. Nou daar vertrouw ik dan maar op.

Bij mij is het verschil best wel groot , ben bang dat het met 6 weken extra niks uit gaat maken...  :(   

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 8 months later...
Op 22-10-2018 om 15:20, vlindertje zei:

Ik ben ook geholpen door het wellness kliniek .. ben morgen 5 weken po en mijn rechterborst zit ook nog vrij hoog ... links is goed aan het indalen en is ook groter dan rechts ... denk dat ik ook maar eens contact met ze ga opnemen... heb jij ook geen afspraak staan voor na controle ( ik namelijk niet ) 

Ben je toen geweest en hoe is het nu ondertss 1 jaar erover?

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.