Ga naar inhoud

Becca99 : 16 oktober 2018 : Dr. Damen : Wellnesskliniek


Aanbevolen berichten

Hey allemaal ik ben Becca, ik heb mij 5 dagen gelden (16oct) laten opereren in de welneskliniek in Genk bij dokter Damen. Ik heb 300cc laten zetten en heb een ronde prothese.

Ik ben 19 en had voorheen een kleine b cup. Alles is heel goed verlopen en het personeel was super vriendelijk. Ik heb een verband rond mijn borsten gekregen dat ik na 12 dagen mag afdoen. De 28e dus. En dan kan ik EINDELIJK mijn nieuwe boobies zien. Ik had tegen de pc gezegt dat ik een grote C, kleine D wou dus ben benieuwd hoe ze eruit zien.

Het is vandaag de 5e dag na de operatie en het gaat al heel goed. Geen pijn meer, enkel bij het naar achter leunen,  en slapen gaat ook heel goed, ik vond het best wel snel wennen op de rug slapen. Van acht heb ik geprobeerd op mijn zij Te slapen en dat lukte ook best wel.

Mag ik nu al op mijn zij slapen of is dat nog niet goed voor de prothese? 

Ik heb 2 sport bus gekocht 75C en 75D omdat ik niet precies wist welke maat,

Hadden jullie ook gewoon maar 2 Bh's gekocht voor de zekerheidof gewoon 1?

 

Groetjes beccaxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo @Becca99, mij hebben ze in de kliniek 2 bh’s geadviseerd, 1 aan en de ander in de was, zo heb je dagelijks een fris exemplaar ..

Er zijn dames die hebben er meer maar dat lijkt me niet echt nodig, na 6 weken draag je ze toch meestal niet meer en neig je naar een rituele verbranding van die sportbh ;-)

 

Fijn dat alles zo goed is gegaan en je er weinig last van hebt.

Als de dokter zegt dat je op je zij mag slapen dan zal het wel goed zijn. Elke dokter heeft toch een beetje zijn eigen maatstaven en hanteerd de regels waar hij goede resultaten mee boekt. 

 

Succes met je verdere herstel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.