Ga naar inhoud

Grace : 16 november 2018 : Dr. Hupkens : MFIV


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal 

 

Ik ben Grace 42 jr 3 kinderen en lees hier al jaren mee 

Ik heb de verwijzing bij de ha al gehad en bij de pc in het ziekenhuis geweest wat ik als rap rap ervaar echo was 9mm iedere borst dus de radioloog was enthousiast! De pc van het zkh heeft in de aanvraag volumeverlies door zwangerschap gezet (Heb nooit volume gehad)  en dus is mijn aanvraag afgewezen bij de verzekering cz nu morgen afspraak bij bergman in Amsterdam en ik hoop dat die wel tijd voor me hebben en dat de aanvraag word goedgekeurd ik hoop morgen te horen hoeveel kans ik maak of niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi grace,

 

ik wil je niet teleurstellen maar ik denk dat de kans op vergoeding erg klein is. Ik heb zelf een borstvergroting gehad omdat ik geen borstontwikkeling had (jongensborst) en kreeg niets vergoed. Nu 5 jaar later veel klachten en pijn en ook verwijdering word helaas niet vergoed. Ik hoop voor jou dat het misschien wel lukt om vergoeding te krijgen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 months later...

Hoi allemaal 

 

Ik ben Grace 42 jr 3 kinderen van 17 jr 11 jr en 8 jr 

Ik heb mij aangemeld omdat ik al jaren een borstvergroting wil maar A het geld niet voor had en B vond het best eng (wat als) C kinderen 

In mijn zwangerschappen ging ik van 70a naar 70 dd dus tja na het geven van bv zag ik er dus niet meer uit hangende theezakjes "lege borsten"

Nu ben ik er eindelijk klaar voor begin dit jaar heb ik het via de verzekering geprobeerd nou ja je raad het al afgewezen op 1 punt ik heb een plooi! 

Maar goed inmiddels 4  klinieken gezien en 3 daarvan zeiden 360 cc dual plane 

 

Vandaag bij dr lapid geweest van dg en die zegt 250cc nou das nogal een verschilletje gaf ik ook aan en hij zei mac 300cc uiteindelijk maar als tijdens operatie blijkt dat het niet mooi is dan toch 250cc erin bij de assistent aangekomen vertelde ik haar dus mijn cc verhaal en zei vertelde dat dr lapid idd altijd wat voorzichtiger is maar ze zou het bespreken met hem en dg. Morgen hoor ik meer! 

 

Mijn datum zal 14 november zijn of 20 november dus nog even afwachten 

 

Hou jullie op de hoogte 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inmiddels toch besloten voor dr hupkens te gaan en de mentor 2 ultra high 400cc of 450cc dual plane 

 

Vind dat wel een dingetje die cc 

Is er iemand die een lege borst had en een dunne huid en ook 400cc heeft genomen? Hoe ziet dat eruit 

 

Ben erg petit 

 

Oh mijn datum is 16 november in Vlaardingen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.