Ga naar inhoud

Hoe voelen ze


Mar95

Aanbevolen berichten

8 minuten geleden zei Mar95:

Ik ga woensdag de bv doen maar ben haast nog het meest benieuwd naar hoe ze gaan voelen. Iemand die al tijdje heeft en haar ervaring wil delen? Voelen ze hard of natuurlijk?

Hey,

 

heb je nog nooit bij iemand mogen voelen? Vond ik wel 1 van de belangrijkste dingen voor ik de beslissing nam namelijk haha.

 

ik ben nu 2,5 week PO en ze voelen nu al heel erg zacht en natuurlijk. Ik heb dual plane dus het enige wat soms ‘hard’ aanvoelt is de spier bovenop die nog niet helemaal ontspannen is eromheen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook dual plane en dat van die spier herken ik. Vooral aan 1 kant. 

Ik vond ze wel langer hard dan ik had verwacht. Nu met 4,5 week begin ik ze wat zachter te vinden. Maar ben er ook nog niet, kan best nog even duren voordat ze zijn zoals ze horen. Maar al wel heel happy mee

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden zei Cupcakje:

Hey,

 

heb je nog nooit bij iemand mogen voelen? Vond ik wel 1 van de belangrijkste dingen voor ik de beslissing nam namelijk haha.

 

ik ben nu 2,5 week PO en ze voelen nu al heel erg zacht en natuurlijk. Ik heb dual plane dus het enige wat soms ‘hard’ aanvoelt is de spier bovenop die nog niet helemaal ontspannen is eromheen. 

 

Nee, ken ook niemand die het heeft gedaan dus is ook lastig. Had jij ook mentor siliconen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Iwb:

Ik heb ook dual plane en dat van die spier herken ik. Vooral aan 1 kant. 

Ik vond ze wel langer hard dan ik had verwacht. Nu met 4,5 week begin ik ze wat zachter te vinden. Maar ben er ook nog niet, kan best nog even duren voordat ze zijn zoals ze horen. Maar al wel heel happy mee

 

Ah oke ja ben heel benieuwd. Hoop dat ze gewoon zacht zijn en goed meebewegen. Heb jij ook mentor siliconen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Mar95:

 

Ah oke ja ben heel benieuwd. Hoop dat ze gewoon zacht zijn en goed meebewegen. Heb jij ook mentor siliconen?

Ik moet eerlijk bekennen dat ik dat niet weet. Wat is dat precies? Mijn arts sprak er niet zo veel over. 

Ik heb wel anatomisch

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Iwb:

Ik moet eerlijk bekennen dat ik dat niet weet. Wat is dat precies? Mijn arts sprak er niet zo veel over. 

Ik heb wel anatomisch

Dat is hetgene wat ze erin hebben gestopt. De prothese zelf. Die ik krijg heet mentor en is van gel. Denk dat dat ook veel verschil maakt met hoe ze gaab voelen

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Mar95:

Ik ga woensdag de bv doen maar ben haast nog het meest benieuwd naar hoe ze gaan voelen. Iemand die al tijdje heeft en haar ervaring wil delen? Voelen ze hard of natuurlijk?

Ik lees even mee. Wilde net vandaag eea gaan opzoeken over de beweeglijkheid van de borsten. Ik krijg ze woensdag en ook mentor..

Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden zei Odys:

Ik lees even mee. Wilde net vandaag eea gaan opzoeken over de beweeglijkheid van de borsten. Ik krijg ze woensdag en ook mentor..

Ah wat spannend! Waar ga jij ze zetten? 

Ja ben erg benieuwd, kan hier maar niks over vinden van de mentor

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Mar95:

Ah wat spannend! Waar ga jij ze zetten? 

Ja ben erg benieuwd, kan hier maar niks over vinden van de mentor

Ik ga naar van der Weij, boerhaave kliniek. Ik zal anatomisch voor de spier krijgen. Zag wat topics/reacties van jou. Wat is uiteindelijk jou keuze geworden? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Mar95:

Dat is hetgene wat ze erin hebben gestopt. De prothese zelf. Die ik krijg heet mentor en is van gel. Denk dat dat ook veel verschil maakt met hoe ze gaab voelen

Ja, snap ik. Maar ik lees verschillende daarin in ik weet niet wat wat is. Welke harder of zachter is. 

De mijne zijn iig wel ruw en zacht. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Mar95:

 

Nee, ken ook niemand die het heeft gedaan dus is ook lastig. Had jij ook mentor siliconen? 

Hey,

 

nee ik heb eurosilicone.

Dus over mentor zou ik helaas niet weten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21-10-2018 om 09:32 zei Odys:

Ik ga naar van der Weij, boerhaave kliniek. Ik zal anatomisch voor de spier krijgen. Zag wat topics/reacties van jou. Wat is uiteindelijk jou keuze geworden? :)

Ah spannend! Ik ging eerst diana gabriels en dan anatomisch, maar ze hebben 3x operatiedatun afgezegd en elke keer rare smoesjes en niet echt advies dus vertrouwde het niet meer. Nu ga ik velthuis kliniek in enschede, heb erg goed afvies gekregen en krijg 400cc rond. Vond heel lastig kiezen tussen rond en anatomisch moet ik zeggen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mar95 Ik ben ook bij de velthuis kliniek geweest en heb mentor 332 cohesive3 gekregen anatomisch voor de spier.

Ik ben 14dgn po en ik kan je vertellen dat de mijne nog kneiterhard zijn :1bouncingboobs:

Hahaha maar dat komt omdat dit de stevigste is van mentor, 1 is het zachtste, 2 medium, 3 het hardste.

En het kan echt wel een paar maanden duren voordat de silliconen zelf zacht worden. Als je mentor cohesive 1 laat plaatsten, zullen ze natuurlijk veel zachter zijn vanaf het begin, maar dat was bij mij geen optie, dat ligt dus een beetje aan je voorsituatie wat je kan hebben. Maar daar zal je pc echt wel een goed advies in

geven

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.