Mar95

Hoe voelen ze

Recommended Posts

Ik ga woensdag de bv doen maar ben haast nog het meest benieuwd naar hoe ze gaan voelen. Iemand die al tijdje heeft en haar ervaring wil delen? Voelen ze hard of natuurlijk?

Guest Cupcakje

Hey,

heb je nog nooit bij iemand mogen voelen? Vond ik wel 1 van de belangrijkste dingen voor ik de beslissing nam namelijk haha.

ik ben nu 2,5 week PO en ze voelen nu al heel erg zacht en natuurlijk. Ik heb dual plane dus het enige wat soms ‘hard’ aanvoelt is de spier bovenop die nog niet helemaal ontspannen is eromheen. 

Ik heb ook dual plane en dat van die spier herken ik. Vooral aan 1 kant. 

Ik vond ze wel langer hard dan ik had verwacht. Nu met 4,5 week begin ik ze wat zachter te vinden. Maar ben er ook nog niet, kan best nog even duren voordat ze zijn zoals ze horen. Maar al wel heel happy mee

Nee, ken ook niemand die het heeft gedaan dus is ook lastig. Had jij ook mentor siliconen? 

Ah oke ja ben heel benieuwd. Hoop dat ze gewoon zacht zijn en goed meebewegen. Heb jij ook mentor siliconen?

@mar95 hee meid ik heb nagor nu 3weken po en voel totaal geen verschil met eerst en nu 

en mij hubbie ook niet hahaha zijn heel zacht en soepel

liefs kus

Ik moet eerlijk bekennen dat ik dat niet weet. Wat is dat precies? Mijn arts sprak er niet zo veel over. 

Ik heb wel anatomisch

nee nagor die is nog ietsjes zachter maar wel weer een stuk duurder

Dat is hetgene wat ze erin hebben gestopt. De prothese zelf. Die ik krijg heet mentor en is van gel. Denk dat dat ook veel verschil maakt met hoe ze gaab voelen

De mijne zijn super zacht, had ik niet verwacht. Heb Eurosillicone.

Ik lees even mee. Wilde net vandaag eea gaan opzoeken over de beweeglijkheid van de borsten. Ik krijg ze woensdag en ook mentor..

Ik heb motiva ergonomix en vind ze al superzacht! Bewegen ook mee met mijn lichaam. Enkel zijn de spieren bovenop nog niet helemaal ontspannen (dual plane, 11 weken po)

Hi!

ik heb Motiva progressieve plus dual plane. Ben nu 3 weken po. Ze zijn al wel zachter dan eerst maar voelde van de week bij een vriendin die al 1,5 ergonomix heeft en die was wel veeel zachter! Dus komt goed, heeft gewoon echt wel tijd nodig!

xxx