Ga naar inhoud

PO BH


Aanbevolen berichten

Nou, ik neem aan dat je toch wel gewoon moet kunnen functioneren

een kromme houding is niet goed natuurlijk. 

Hoe ziet het eruit als je hem uit doet? Ik heb dan wel een afdruk staan maar dan heb ik ook bij een gewone bh, van die randjes. En bij sokken en onderbroeken... dus een beetje mag wel maar niet te erg

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Blondie. je lichaam houdt nu heel veel vocht vast zeker rondom het operatie gebied en daardoor zit je bh nu zo strak. Je bent pas een paar dagen po dus dit is nu niet raar maar wel heel vervelend. De eerste 3-4 dagen is dat t ergst en daarna zal het vocht langzaaaaam wegtrekken. Het blijft een onding natuurlijk maar zal de komende dagen wel wat losser gaan zitten. By the way, ik draag regelmatig s’nachts nog m’n po bh (voelt soms gewoon fijn) en dan wordt ik s’morgens wakker met de striemen/afdrukken in m’n borsten :93:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is zoals @Vonnepon zegt inderdaad pas de 3e/4e dag, maar 'lekker' zit het verre verre van hoor, @Iwb. Ik snap dat het strak en wss niet comfortabel hoort te zitten, maar ik weet gewoon niet of hoe het nu voelt hoort of dat 'ie echt te strak zit.

 

Heb nu even de haakjes open gemaakt behalve ééntje, zelfs nu zit hij nog steeds heel strak. Heb gewoon geen idee wat 'hoort', misschien bel ik ze morgen wel ff voor de zekerheid. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kijk er naar uit om eindelijk een po bh te mogen dragen. Zit nu nog in het verband van dr Verdonck en die plakkers op mn rug beginnen echt serieus te jeuken! Moet er normaal 2 weken op blijven maar ben maandag pas geopereerd... iemand een idee of ik al een bh zou kunnen gaan passen met het verband nog aan? Zou dit veel verschillen qua maat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden zei Fluffy25:

Ik kijk er naar uit om eindelijk een po bh te mogen dragen. Zit nu nog in het verband van dr Verdonck en die plakkers op mn rug beginnen echt serieus te jeuken! Moet er normaal 2 weken op blijven maar ben maandag pas geopereerd... iemand een idee of ik al een bh zou kunnen gaan passen met het verband nog aan? Zou dit veel verschillen qua maat?

Dat lijkt me niet echt precies passen. Ik zou het persoonlijk denk ik niet doen. Misschien is het een betere optie om te zorgen dat je verschillende maten in huis hebt op t moment dat t verband eraf gaat. 

Wat ik wel gelezen heb ik dat de carefix ava bh in een paar maten is, geloof dan voornamelijk de omvang en dan een aantal cupmaten. Dus bijv d t/m f. Daar kun je waarschijnlijk makkelijk eentje uit kiezen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Iwb:

Dat lijkt me niet echt precies passen. Ik zou het persoonlijk denk ik niet doen. Misschien is het een betere optie om te zorgen dat je verschillende maten in huis hebt op t moment dat t verband eraf gaat. 

Wat ik wel gelezen heb ik dat de carefix ava bh in een paar maten is, geloof dan voornamelijk de omvang en dan een aantal cupmaten. Dus bijv d t/m f. Daar kun je waarschijnlijk makkelijk eentje uit kiezen. 

 

Heb inderdaad al hier en daar wat rondgekeken om er te bestellen maar leveringstermijn is steeds 2-5 werkdagen. Geen probleem met de 2  werkdagen maar ik ben ook altijd zo’n geluksvogel met online bestellingen dat het er wel eerder 5 zullen zijn hihi. 

Het nog een week uithouden met die jeuk zie ik niet zitten! Het wordt er ook helemaal niet beter op... 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Fluffy25Ik snap je helemaal, ben 5 dagen geleden ook geopereerd en het verband stoort echt, het jeukt en maakt van die diepe afdrukken in de huid maar ik ga ze tog proberen aan te houden. Ik heb ook 2 verschillende maten bh's besteld bij de hunkenmoller, ik had voorheen een kleine B en heb 300cc laten bijzetten. Ik heb de bh's in 75C en 75D gekocht. Beiden hebben ze vanvoor haakjes voor het gemakkelijk aandoen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Becca99:

@Fluffy25Ik snap je helemaal, ben 5 dagen geleden ook geopereerd en het verband stoort echt, het jeukt en maakt van die diepe afdrukken in de huid maar ik ga ze tog proberen aan te houden. Ik heb ook 2 verschillende maten bh's besteld bij de hunkenmoller, ik had voorheen een kleine B en heb 300cc laten bijzetten. Ik heb de bh's in 75C en 75D gekocht. Beiden hebben ze vanvoor haakjes voor het gemakkelijk aandoen 

Hey! 

 

En heb je ze al kunnen passen? Ik ga misschien deze week eens langs Hunkemöller. Wou er een aantal bestellen op zalando maar zag dat je ondergoed niet mag retourneren dus geen idee of sportbh’s daar ook bij horen...

 

hoe gaat het met de pijn bij jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met verband aan passen? Lijkt me dat je dan toch heelmaal niet weet of het wel goed zit straks o: Ik zou zeggen; nog ff geduld houden, ook al is dat heel lastig! Kan zelf ook niet wachten tot ik straks iig 1 a 2 BH's kan kopen :D

 

Had vandaag de kliniek gebeld trouwens, ze zei kom maar even langs. Ze zag me en zei direct 'dat zit te straks, daar wordt je toch gillend gek van!'. En ik 'euhh, JA'. Ze heeft een grotere maar gepakt en ohhh wat een verademing zeg <3 heb meer pijn gehad dan nodig was dus... maarja, hierdoor valt het opeens weer wat mee :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden zei Blondie.:

Met verband aan passen? Lijkt me dat je dan toch heelmaal niet weet of het wel goed zit straks o: Ik zou zeggen; nog ff geduld houden, ook al is dat heel lastig! Kan zelf ook niet wachten tot ik straks iig 1 a 2 BH's kan kopen :D

 

Had vandaag de kliniek gebeld trouwens, ze zei kom maar even langs. Ze zag me en zei direct 'dat zit te straks, daar wordt je toch gillend gek van!'. En ik 'euhh, JA'. Ze heeft een grotere maar gepakt en ohhh wat een verademing zeg <3 heb meer pijn gehad dan nodig was dus... maarja, hierdoor valt het opeens weer wat mee :D 

Goed dat je gebeld hebt! 

Maar waar heb je die bh dan vandaan? Dat je dacht dat het goed was? Zelf gekocht of van de kliniek. Of hou je zoveel vocht vast dat ie strakker is komen te zitten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

De vorige hadden ze me na de operatie aangemeten. De verpleegster vandaag zei later dat ze snapte waarom ze die hadden gegeven, had iets te maken met dat ik heel slank was en dat ze de 70 omvang niet hadden en niet groter wilde ivm dat het anders misschien te los zat ofzoiets. Nu heb ik een andere maat maar ook een ander merk! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21-10-2018 om 22:07, Fluffy25 zei:

Hey! 

 

En heb je ze al kunnen passen? Ik ga misschien deze week eens langs Hunkemöller. Wou er een aantal bestellen op zalando maar zag dat je ondergoed niet mag retourneren dus geen idee of sportbh’s daar ook bij horen...

 

hoe gaat het met de pijn bij jou?

Sorry voor mijn late antwoord..

Heb ze beiden gepast en de C zat best heel straks maar denk omdat het pas allemaal nog nieuw is. Dus ik denk tog dat het een d word. Had ook eerst gekeken op Zalando maar vond er ook niet echt die gemakkelijk aan waren te doen.

De pijn is zo goed als volledig weg alleen vind ik het nog raar om te slapen op mijn zij omdat het echt een gek gevoel geeft. En mijn litteken is was pijnlijk als ik er aan voel waar ik me best wel zorgen over maak. Iemand dit nog gehad?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.