Ga naar inhoud

Linsjeeee1991 : 5 december 2018 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Hoiiii dames,

 

ik lees hier al een tijdje mee, maar ik heb me nog niet voorgesteld.

 

Ik ben in April al voor een consult geweest bij Frans Straten en dit voelde gelijk goed!

Er is mij toen 450 cc, rond, dual plane geadviseerd, maar zelf DENK ik, dat dit niet voldoende zal zijn, of nouja, dat ik liever toch graag meer zou willen.

 

Ik weet dat ik in dit geval niet naar andere moet kijken, maar ik heb iemand leren kennen die precies dezelfde situatie als mij heeft, en zij is vorige maand geopereerd en bij haar hebben ze ronde 600 cc dual plane geplaatst via Gabriels. Dat zet me even aan het denken over mijn aantal cc's ( maaaar nogmaals, ik weet dat ik mezelf niet met aan ander moet vergelijken )

 

 

Waarom?

 

Ik heb altijd al wel grote borsten gehad, cup F/G. ( ik zit nu op een 'volle' C )

Doordat ik bijna 12 kilo ben afgevallen, en een goede mooie zwangerschap heb gehad, zijn mij borsten echt behoorlijk wat volume verloren.

Ik wil juist echt weer mooie volle borsten terug, vandaar dat ik as donderdag 25 oktober om 10u nogmaals een keer terug ga, om nog een keer te passen.

Gelukkig gaat er een vriendin van mij mee, zodat zij ook dr mening kan geven en ik iemand bij me heb die er anders tegenaan kijkt dan dat ik zelf doe.

 

Mijn operatie staat als optie vast voor 5 december, deze optie ga ik donderdag ook direct vast zetten.

Een mooi sinterklaas cadeau dus :P

 

Als er iemand ook zoon soort situatie heeft gehad, hoor ik t graag :rolleyes:

 

Donderdag zal ik hier weer een update plaatsten van wat we hebben besproken.

 

Liefssssss

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 103
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi @Linsjeeee1991,

 

Ik ben heel benieuwd naar jouw voorsituatie..

En ook of Frans 600 cc zal zetten, ik heb nog nooit iemand geleden die zoveel bij hem heeft gekregen.

Wilt dat niet zeggen dat tie het ook niet doet uiteraard && misschien heb ik die verhalen gemist!

Ben dus erg benieuwd naar je verdere verhaal.

 

Heel veel succes donderdag op je 2e consult!

Laat je ons weten hoe het was, welke keuze je uiteindelijk gemaakt hebt?!

 

Liefs.x

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Denca:

Hoi @Linsjeeee1991,

 

Ik ben heel benieuwd naar jouw voorsituatie..

En ook of Frans 600 cc zal zetten, ik heb nog nooit iemand geleden die zoveel bij hem heeft gekregen.

Wilt dat niet zeggen dat tie het ook niet doet uiteraard && misschien heb ik die verhalen gemist!

Ben dus erg benieuwd naar je verdere verhaal.

 

Heel veel succes donderdag op je 2e consult!

Laat je ons weten hoe het was, welke keuze je uiteindelijk gemaakt hebt?!

 

Liefs.x

Hoi Meis,

 

ik heb ook geen idee hoor of dat die dat zou willen en kunnen doen, misschien past het wel niet? 

 

Ik ben toen eigenlijk zo overvallen met zoveel informatie dat ik eigk er niet aan heb gedacht, en misschien ook niet “durfde” om nog verder te passen dan die 450cc. 

 

Ik ga t donderdag gewoon eens vragen en dan zie ik wel wat zijn mening is, hij heeft er tenslotte verstand van en ik niet hahaha. 

 

Ik zal hier donderdag zeker weer een update plaatsen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei Denca:

Hoi @Linsjeeee1991,

 

Ik ben heel benieuwd naar jouw voorsituatie..

En ook of Frans 600 cc zal zetten, ik heb nog nooit iemand geleden die zoveel bij hem heeft gekregen.

Wilt dat niet zeggen dat tie het ook niet doet uiteraard && misschien heb ik die verhalen gemist!

Ben dus erg benieuwd naar je verdere verhaal.

 

Heel veel succes donderdag op je 2e consult!

Laat je ons weten hoe het was, welke keuze je uiteindelijk gemaakt hebt?!

 

Liefs.x

Heb ook nog nooit iemand geweten met zoveel cc bij Frans. Je bent gebonden aan de diameter van je borst en daar wijk je best niet te veel vanaf. Dus lijkt me sterk dat als hij je 450cc adviseerde dat je dan nog ergens die overige 150cc kwijt kan.. 

maar zal je donderdag wel te weten komen ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden zei Kelly_E:

Heb ook nog nooit iemand geweten met zoveel cc bij Frans. Je bent gebonden aan de diameter van je borst en daar wijk je best niet te veel vanaf. Dus lijkt me sterk dat als hij je 450cc adviseerde dat je dan nog ergens die overige 150cc kwijt kan.. 

maar zal je donderdag wel te weten komen ;) 

Ik heb eerst gepast met een meisje, die kwam dus aan met 400 en 450 cc. 400 vond ik overigens echt te klein en zelf ging ik al vrij snel “akkoord” met die 450! Ik heb zelf al niet eens verder gepast omdat er al zoveel informatie op me af kwam, en ik misschien ook niet “durfde” op dat moment om verder te vragen of te passen. Daarom gaat er een vriendin ook mee donderdag. Ik heb nu ook allerlei vragen opgeschreven wat ik wil weten, wat ik dus niet kan vergeten nu. 

 

@Denca

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Piek:

Dan ben ik ook benieuwd wat Frans zegt? Heb ik het Goed gelezen dat je 5 december als datum hebt? 

Ik word namelijk ook geopereerd 5 december!

klopt! Die optie heb ik vorige week '' vast gezet ''

 

en als we er donderdag uit komen, dan maken we de afspraak definitief.

 

Hoe is jouw situatie? Aantal cc etc?

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Linsjeeee1991:

klopt! Die optie heb ik vorige week '' vast gezet ''

 

en als we er donderdag uit komen, dan maken we de afspraak definitief.

 

Hoe is jouw situatie? Aantal cc etc?

Ik heb na 2 kids kleine B cup 1.67m en rond 60 kg

frans heeft mij mentor Hp 375cc cohesive 2 geadviseerd ma ik ben bang dat het te groot wordt. Twijfel of ik niet beter 350cc kan pakken..

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Denca:

Hoi @Linsjeeee1991,

 

Ik ben heel benieuwd naar jouw voorsituatie..

En ook of Frans 600 cc zal zetten, ik heb nog nooit iemand geleden die zoveel bij hem heeft gekregen.

Wilt dat niet zeggen dat tie het ook niet doet uiteraard && misschien heb ik die verhalen gemist!

Ben dus erg benieuwd naar je verdere verhaal.

 

Heel veel succes donderdag op je 2e consult!

Laat je ons weten hoe het was, welke keuze je uiteindelijk gemaakt hebt?!

 

Liefs.x

Er zit hier wel een dame op het forum die krijgt 500cc bij Frans :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Piek:

Ik heb na 2 kids kleine B cup 1.67m en rond 60 kg

frans heeft mij mentor Hp 375cc cohesive 2 geadviseerd ma ik ben bang dat het te groot wordt. Twijfel of ik niet beter 350cc kan pakken..

hmm kan je voor de zekerheid dan nog niet is een afspraak maken dat je nogmaals kan passen aangezien je zo twijfelt?

 

Ik heb donderdag een afspraak om 10u om nog eens te passen.

 

Waar kom je vandaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zooooo heb eindelijk tijd om te typen! Vanmorgen dus weer bij Frans geweest en Ehm ja ik DACHT dus dat ik de vorige keer max 450cc had gepast, maar dat was dus 400. Nou hup, 450 erin, en dat vond ik al mooier/beter dan die 400 van de vorige keer want dat vond ik echt te klein. Toen vroeg ik aan de chirurg wat bij mij het maximale was was, dat die nu kon/wou plaatsen. Toen zei die ja je hebt wel een smalle taille he? Ik zei ja zo rond 75? Toen had die t na gemeten toen kwam die uit op 73/74 idd. Hij zei nou ik wil wel even kijken hoe 500cc bij jou uit komt, omdat je van jezelf ook al een borst hebt van 450 cc. Dus had die 500 gepast en die vond ik echt perfect ( ben alleen vergeten er een foto van te maken ) maar me gevoel was gelijk goed. Dus hebben besloten om dan nu 500cc te doen dual plane, coh 1, profile plus. 

 

:123: :1bouncingboobs:

Net alle papieren gelijk gehad, en de aanbetaling is gedaan! 

 

5 december ben ik aan de beurt. 

Heb gevraagd of dat ik zo vroeg mogelijk geholpen kan worden, zekerheid kon ze niet geven maar ze doet dr best. Zoals bij iedereen hoor ik 1 week van te voren de precieze tijd Hoelaat ik me moet melden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden zei Linsjeeee1991:

Zooooo heb eindelijk tijd om te typen! Vanmorgen dus weer bij Frans geweest en Ehm ja ik DACHT dus dat ik de vorige keer max 450cc had gepast, maar dat was dus 400. Nou hup, 450 erin, en dat vond ik al mooier/beter dan die 400 van de vorige keer want dat vond ik echt te klein. Toen vroeg ik aan de chirurg wat bij mij het maximale was was, dat die nu kon/wou plaatsen. Toen zei die ja je hebt wel een smalle taille he? Ik zei ja zo rond 75? Toen had die t na gemeten toen kwam die uit op 73/74 idd. Hij zei nou ik wil wel even kijken hoe 500cc bij jou uit komt, omdat je van jezelf ook al een borst hebt van 450 cc. Dus had die 500 gepast en die vond ik echt perfect ( ben alleen vergeten er een foto van te maken ) maar me gevoel was gelijk goed. Dus hebben besloten om dan nu 500cc te doen dual plane, coh 1, profile plus. 

 

:123: :1bouncingboobs:

Net alle papieren gelijk gehad, en de aanbetaling is gedaan! 

 

5 december ben ik aan de beurt. 

Heb gevraagd of dat ik zo vroeg mogelijk geholpen kan worden, zekerheid kon ze niet geven maar ze doet dr best. Zoals bij iedereen hoor ik 1 week van te voren de precieze tijd Hoelaat ik me moet melden. 

@Linsjeeee1991 wat goed dat je tevreden bent! En direct al alles in orde gebracht ;) we worden december boobie girls dan samen :) 

enig idee waarom hij cohesive 1 genomen heeft? Ik krijg cohesive 2 dual plane. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Kelly_E:

@Linsjeeee1991 wat goed dat je tevreden bent! En direct al alles in orde gebracht ;) we worden december boobie girls dan samen :) 

enig idee waarom hij cohesive 1 genomen heeft? Ik krijg cohesive 2 dual plane. 

Ja echt fijn! Het voelt nu ook echt goed. 

Zal zo even foto’s toevoegen van de 450 cc. 

 

Dat heeft hij geadviseerd omdat ik voldoende huidstructuur heb omdat ik vroeger zelf al “ stevige dikke “ borsten heb gehad. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Linsjeeee1991:

Ja echt fijn! Het voelt nu ook echt goed. 

Zal zo even foto’s toevoegen van de 450 cc. 

 

Dat heeft hij geadviseerd omdat ik voldoende huidstructuur heb omdat ik vroeger zelf al “ stevige dikke “ borsten heb gehad. 

 

@Linsjeeee1991 ik snap nog niet zo goed wanneer ze coh1 of coh2 kiezen. Weet wel dat coh3 de anatomische zijn en die steviger zijn omdat die hun vorm moeten behouden. Maar snap het verschil tussen 1 en 2 nog niet als ze allebei dual plane gezet worden. Dan toch te maken met eigen weefsel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Kelly_E:

@Linsjeeee1991 ik snap nog niet zo goed wanneer ze coh1 of coh2 kiezen. Weet wel dat coh3 de anatomische zijn en die steviger zijn omdat die hun vorm moeten behouden. Maar snap het verschil tussen 1 en 2 nog niet als ze allebei dual plane gezet worden. Dan toch te maken met eigen weefsel?

Klopt. 1 is wat “rimpeliger” dan 2. Dus mensen die een hele dunne huid hebben, daarbij wordt 2 geplaatst doordat die laag iets “dikker en stugger “ is dan 1. ( zo is wat mij verteld is door Frans ) 

 

coh3 is alleen anatomische idd en daar heb je  verder ook geen keuze, ik wil en moet echt rond. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

46 minuten geleden zei Linsjeeee1991:

Klopt. 1 is wat “rimpeliger” dan 2. Dus mensen die een hele dunne huid hebben, daarbij wordt 2 geplaatst doordat die laag iets “dikker en stugger “ is dan 1. ( zo is wat mij verteld is door Frans ) 

 

coh3 is alleen anatomische idd en daar heb je  verder ook geen keuze, ik wil en moet echt rond. 

@Linsjeeee1991 klinkt logisch ;) ik wou eerst anatomisch maar dankzij Frans snap ik dat rond in mijn geval beter is en hij gaf me ook zo'n duidelijke uitleg hiervoor dat er zelfs niet meer moest over nadenken om te switchen naar rond om het resultaat te bekomen dat ik voor ogen heb. 

Waarom wou jij zeker en vast rond?

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden zei Kelly_E:

@Linsjeeee1991 klinkt logisch ;) ik wou eerst anatomisch maar dankzij Frans snap ik dat rond in mijn geval beter is en hij gaf me ook zo'n duidelijke uitleg hiervoor dat er zelfs niet meer moest over nadenken om te switchen naar rond om het resultaat te bekomen dat ik voor ogen heb. 

Waarom wou jij zeker en vast rond?

Omdat ik mijn volume aan de bovenkant kwijt ben door de zwangerschap en afvallen en met rond krijg je dat juist terug en bij anatomisch niet. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden zei Piek:

Top ook definitief dus!

 

dan ben ik erg benieuwd wie er als eerste mag haha

Jaaaa heel spannend he!! Kan niet wachten Haha. Misschien zien we elkaar daar nog. 

Hoeveel cc krijg jij ook alweer?

 

tanne vroeg ook aan mij Hoelaat ik zou willen en heb ook doorgegeven dat ik graag in de ochtend geholpen wil worden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.