Ga naar inhoud

Linsjeeee1991 : 5 december 2018 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

12 uur geleden, Ellen1997 zei:

@Linsjeeee1991 oh waauww big boobies!!:123: wat zijn ze al mooi ! Je kan ook in mijn album kijken Xx

 

Lief dankjewel!

ik heb alleen al 2 dagen echt helse pijn in mijn rechter borst. Opstaan en overeind komen is een draaaaama! Heb al contact gehad met de kliniek en het hoort echt bij de genezing. Zodra ik op wil staan of

overeind wil komen begint het in 1 borst zo te branden en te schrijnen. Ik ben echt geen watje en ik heb een hoge pijngrens maar Dit.......

 

linkerborst is al “ helemaal genezen “ en heb ik echt totaal geen last van. 

Alleen de jeuk haha 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 103
  • Created
  • Laatste Reactie

@Linsjeeee1991 heb zelf ook het meeste last gehad van me rechterborst. Misschien komt het omdat we rechtshandig zijn ofzo? Of ben je links eigenlijk? Bent pas geopereerd dus klinkt allemaal gewoon normaal ookal voelt het eng aan en maak je je zorgen. Geef die kant nog wat meer rust en probeer bijvoorbeeld je glas met je linkerhand te pakken dat rechts nog iets meer rust krijgt. Merkte zelf ook dat alles met rechts deed dat de rechter kant meer belast werd misschien als je dat wat verdeeld dat het al wat beter gaat? Er is toch flink gesleuteld in je borst en je spier dus heeft wel even een klap gekregen maar komt allemaal goed!! :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames,  hier weer even een update. Ben vanmorgen op controle geweest en alles zag er top uit! Ben nu 6 dagen po. 

 

De pleisters zijn verwijderd, en ze heeft een stukje van de hechting afgeknipt. De rest moet vanzelf oplossen. Ook mag ik weer plat slapen, en vanaf het weekend op me zij met een kussentje eronder. 

 

Ik heb aan mijn rechtenborst wel zo nu en dan pijn, en dan vooral met

overeind komen maar dit komt door de spieren/ zenuwen. 

 

Voor de rest loop ik voor met de genezing, dus dat was fijn om te horen! 

 

Ook heb ik vandaag de borstband gekregen en eigenlijk geeft t allemaal wel weer meer steun dus best fijn! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden, Rupsjeng zei:

@Linsjeeee1991 wat goed om te horen! Voel je je ook goed? Merk je al verschil in hoe ze er uit zien?

 

Het aftellen is voor mij nu echt begonnen... 

Ja hoor ik voel me zeker goed! Jammer van de pijn in 1 tiet maar dat hoort er even bij haha. 

 

Ja ze veranderen best met de dag! 

 

Wanneer ben jij aan de beurt? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Linsjeeee1991 zei:

 Spannend! Wat krijg je precies?

ik heb je toegevoegd xxx 

Wauw ze zien er heel mooi vol en natuurlijk uit! 

Ik krijg een borstlift met 225 cc. Ik heb nu een redelijk lege D/E cup en hoop een beetje dezelfde maat te houden maar dan weer lekker vol :lol:

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden, Summer18 zei:

Wauw ze zien er heel mooi vol en natuurlijk uit! 

Ik krijg een borstlift met 225 cc. Ik heb nu een redelijk lege D/E cup en hoop een beetje dezelfde maat te houden maar dan weer lekker vol :lol:

Xx

Dankjewel, lief van je

 

Erg spannend he! Wanneer word je geopereerd? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Linsjeeee1991 zei:

Oeeehhh aftellen! Haha. Weet je al hoelaat je je moet melden?? 

Ja ik mag gelukkig als eerste en moet me om 7.45 melden. Het is 2 uur rijden voor mij dus dat wordt vroeg op! Maar ben super blij dat ik als eerste mag. Ben je zelf ook blij met het resultaat? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, Summer18 zei:

Ja ik mag gelukkig als eerste en moet me om 7.45 melden. Het is 2 uur rijden voor mij dus dat wordt vroeg op! Maar ben super blij dat ik als eerste mag. Ben je zelf ook blij met het resultaat? 

Dat is fijn! Ik moest me ook om

die tijd melden en ik werd om 9u geopereerd. Ben je er bang voor?

 

ja k ben zeker tevreden! Ik raad ook echt iedereen Frans aan. 

Bij de controle waren ze vandaag ook zo lief 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, Summer18 zei:

Ja ik mag gelukkig als eerste en moet me om 7.45 melden. Het is 2 uur rijden voor mij dus dat wordt vroeg op! Maar ben super blij dat ik als eerste mag. Ben je zelf ook blij met het resultaat? 

Dat is fijn! Ik moest me ook om

die tijd melden en ik werd om 9u geopereerd. Ben je er bang voor?

 

ja k ben zeker tevreden! Ik raad ook echt iedereen Frans aan. 

Bij de controle waren ze vandaag ook zo lief 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Linsjeeee1991 zei:

Dat is fijn! Ik moest me ook om

die tijd melden en ik werd om 9u geopereerd. Ben je er bang voor?

 

ja k ben zeker tevreden! Ik raad ook echt iedereen Frans aan. 

Bij de controle waren ze vandaag ook zo lief 

 

Wat goed om te horen! Ik vond de eerste indruk daar tijdens het consult ook heel fijn. Voelde heel goed bij Frans en ik vond de meiden ook heel lief. Ook via mail en aan de telefoon altijd goed contact dus heb ook echt wel vertrouwen in ze. Maar altijd weer fijn om positieve verhalen te horen en mooie borsten als resultaat te zien! 

Veel succes met herstellen, hopelijk wordt de pijn in je ene borst gauw beter!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames, hier even een update.

 

Vandaag is het dag 10, en ik voel me echt heel goed!

Vanmorgen alweer in de auto gereden, en ben nu een paar uurtjes aan het werk tot 14u. 

Echt even fijn om weer aan het werk te zijn. Vanmiddag ga ik even lekker naar de kapper en vanavond date night met mijn man, hapje eten en naar de bioscoop.

 

Het aankleden gaat nog een beeetje moeizaam en stijfjes maar  dat komt merendeels omdat ik van 1 borst echt nog wel last heb van de zenuwpijn. Voor de rest voel ik me echt topppp

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.