Ga naar inhoud

Linsjeeee1991 : 5 december 2018 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

  • Reacties 103
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik denk ook steeds dat ik mijn wonden voel maar als ik goed voel dan weet ik dat het dan niet is, is gewoon heel de wond/ pocket die gemaakt is aan de binnenzijde van beide borsten om ste beurt vervelen ze, in de ochtend gaat het goed in de loop van de dag wordt het heftiger dus ben ook maar weer terug aan de oaracetamol en lig meer pffff saai 

soms voelt het alsof ze nog met die scalpel aan het rondroeren zijn in de borst vrij onaardig 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, Mona zei:

Ik denk ook steeds dat ik mijn wonden voel maar als ik goed voel dan weet ik dat het dan niet is, is gewoon heel de wond/ pocket die gemaakt is aan de binnenzijde van beide borsten om ste beurt vervelen ze, in de ochtend gaat het goed in de loop van de dag wordt het heftiger dus ben ook maar weer terug aan de oaracetamol en lig meer pffff saai 

soms voelt het alsof ze nog met die scalpel aan het rondroeren zijn in de borst vrij onaardig 

 

Ja heeeel vervelend! 

Tis bij mij echt een branderig / schrijnend gevoel en dan ook echt vooral met overeind komen. 

Ik ben dan altijd gelijk zo bang en ga dan weer gelijk van het ergste uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Linsjeeee1991 zei:

Ja doe ik 

 

wanneer heb jij je operatie gehad en waar? En hoeveel cc heb je gekregen 

Afgelopen maandag 330 cc anatomisch voor de spier in Veldhoven, ben er kei blij mee

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, I.Winkelmolen zei:

@Adnil ik ben ook 29 januari aan de beurt bij straten haha! 

Toevallig! Spannend hè.  Met alle feestdagen voor de deur vliegt de tijd vast. Wel leuk. Lopen we straks met het herstel ook gelijk. Ik zie dat nu op de chat ook veel. Is toch fijn als je een beetje kan vergelijken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, Rupsjeng zei:

@Linsjeeee1991 hoi meid! Hoe is het nu met je? Ben je al een beetje blij met het resultaat? Voor mij nog 5 nachtjes de spanning loopt nu wel op... hopelijk heb je niet meer zoveel last aan je litteken/wond. Houd me op de hoogte! X

He Meis, 

 

het gaat opzich echt goed ik heb alleen al een dag of 2 goed last van me wond bij het litteken. 

Weet niet of t komt doordat de bh erop zit telkens of dat het bij het genezingsproces hoort. Ik ga morgen even bellen naar de kliniek. 

 

War spannend! Word je ook door Frans geholpen?? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.