Ga naar inhoud

Linsjeeee1991 : 5 december 2018 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

  • Reacties 103
  • Created
  • Laatste Reactie
7 uur geleden, Desert-Rose zei:

@Linsjeeee1991

 

Hoi hoi, Dat is nog eens een leuk Sinterklaas cadeautje, Ik heb gelijk de titel aangepast en topic verhuisd naar operatieverslagen, hier in dit topic kun je nu alle verdere updates en verslag neer gaan zetten, en heb je alles netjes bij elkaar staan.

 

x

Heel fijn! Dankjewel :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...

Volgende week woensdag ( 5dec ) is t eindelijk mijn beurt! 

500cc dual plane door Frans :wub:

 

k heb natuurlijk het een en ander al bekeken en gelezen, maar is er misschien nog iemand die haar ervaring wilt delen over Frans? 

Goed of slecht :P

 

zijn er nog meer dames hier op het forum die ook 5 december worden geholpen?? 

 

Liefsss 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Linsjeeee1991 zei:

Haha jaaaaa misschien zien we elkaar nog wel. De kans is groot aangezien we een kwartier na elkaar moeten melden. 

 Dat zou heel goed kunnen

mijn ouders gaan met mij mee. Mijn vriend heeft een belangrijke werkdag.

t gaat nu echt snel.

denk dat wij met deze tijd nog voor de spits er zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, Piek zei:

 Dat zou heel goed kunnen

mijn ouders gaan met mij mee. Mijn vriend heeft een belangrijke werkdag.

t gaat nu echt snel.

denk dat wij met deze tijd nog voor de spits er zijn.

Denk dat je t ook wel gaat redden idd voor de spits. Hebben ze tegen jou ook een tijd gezegd hoelaat ze beginnen met je operatie? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Linsjeeee1991 zei:

Haha jaaaaa misschien zien we elkaar nog wel. De kans is groot aangezien we een kwartier na elkaar moeten melden. 

 Dat zou heel goed kunnen

mijn ouders gaan met mij mee. Mijn vriend heeft een belangrijke werkdag.

t gaat nu echt snel.

denk dat wij met deze tijd nog voor de spits er zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, Piek zei:

Nee mij ook niet gezegd. Volgens mij ben ik wel de eerste. 

8:00 of 8:30?

 

heb wel

info dat ik 2 uur vabtevoren rond 6:00 paracetamol moet in nemen van 1000mg of zetpil 1000mg

en nuchter blijven idd.

Ik ook idd maar ik dan voor 7u. 

Ik ga morgen wel even een mailtje sturen, vind t wel fijn om een beetje een richt tijd te weten voor de operatie. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Mona zei:

Spannend hè, ik mag 3 dec in Veldhoven pfffff echt zo spannend

mag ik met jullie @Piek @Linsjeeee1991?

zal ik jullie ook bij mij toevoegen?

ik krijg 330 mentor anatomisch voor de spier 

ik ga voor zo natuurlijk mogelijk 

Spannend hoor! Ja leuk om elkaar te volgen toch! Ik krijg 500cc dual plane mentor rond profile plus. 

 

Hoelaat moet jij je melden? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Linsjeeee1991 zei:

Ik ook idd maar ik dan voor 7u. 

Ik ga morgen wel even een mailtje sturen, vind t wel fijn om een beetje een richt tijd te weten voor de operatie. 

Ja je moet in ieder geval na mij als ze klaar zijn met mij haha 

je krijgt sowieso vabtevoren een gesprek met anthesist enzo

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Rupsjeng @Mona

 

bedankt dames! Alles is goed gegaan. Hieronder mijn verslag ;

 

ik had hem gister al wel getypt, maar had hem nog niet geplaatst. 

 

Vanmorgen moest ik me om 7.45 melden, 8.40 werd ik naar binnen geroepen en moest ik me uitkleden en kreeg ik een mooi jasje, mooie muts op en slofjes haha. Direct mee met de annesesist, praatje gemaakt, infuus geprikt waar ik dood bang voor was, piercings uit, en toen moest ik even wachten op de chirurg. Die kwam om iets over 9 aftekenen.

Ik werd rond 9.10 naar de ok gereden, nog een paar laatste checks gedaan, siliconen gecontroleerd, aantal cv’s bekeken. Alles klopte dus toen kreeg ik de narcose middel toegediend en mocht ik lekker gaan slapen. Ik voelde het een beetje tintelen, kreeg een draaierig gevoel in me hoofd en lichaam en weg was ik! 

10.30 werd ik wakker en kreeg ik een ijsje. Toen ik t ijsje op had kreeg ik een spiegel onder me neus, en wat ben ik blij. Nu al. Ik werd na de dagverpleging gebracht. Kreeg een kootje thee en een beschuitje met kaas. De arts kwam nog even langs om alles te bespreken en alles was goed gegaan! Zodra ik zelf kon plassen mocht ik naar huis. Ik werd door de zuster even geholpen met aankleden, dat ging een beeeetje moeizaam haha jeetje wat een vervelende “pijn”. Maaaar ik kon plassen en mocht daarna lekker naar huis. 

Word op dit moment goed verwend en bediend door me man hahaha dit kan ik wel even volhouden. Tot nu toe is t echt reuze meegevallen! Ik was zo bang voor de narcose, maar achteraf echt nergens voor nodig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.