Ga naar inhoud

Help! Advies mbt incisie gezocht :)


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal!

 

Recent een eerste consult gehad bij CosMed. Kreeg advies 240 CC (1.70 59 kg), rond, dual plane. 

 

Echter, bij mijn linker borst is de afstand van onderkant tepel tot borstplooi korter dan bij de andere borst. Om die reden gaf de arts aan dat de incisie nog onder mijn borstplooi (zie zwarte lijn op mijn foto) gemaakt moet worden, om zo de tepels uiteindelijk op dezelfde plek/hoogte te krijgen. Hierbij wel een kans op een double bubble effect... 

 

Heeft iemand ervaring met deze werkwijze, en zo ja; hoe heeft dat voor je uitgepakt? :)

 

Kom best wat horror verhalen tegen mbt double bubble, dus ben een beetje aan het twijfelen geslagen want ik wil het het liefst bij slechts 1 operatie houden :p

 

ik hoop van harte dat jullie ervaringen met mij willen delen!

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen dank!

 

er is helemaal niks over gezegd. 

Ze zei dat ze de plooi/incisie lager ging maken als de plooi was omdat mn borsten groter werden en dus lager moeten komen omdat ze anders in mn nek zouden zitten. Leek mij een heel logisch verhaal. 

Ben bijna 5 weken po maar niks wijst op een doubble bubble. Weet ook niet of dat meteen ontstaat of later pas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.