Ga naar inhoud

Twijfel Bv. Slappe mini-borsten, dunne huid en sportief dual plane of boven de spier?


Flattie

Aanbevolen berichten

Goh, een hele mond vol! 

 

Om een lang verhaal kort te maken; ik twijfel enorm om de stap te gaan nemen voor een bv. Ik ben moeder van 2 kinderen, lang borstvoeding gegeven, en nu gezegend met een mannenborst zoals ik het zelf noem. Ik heb nooit grote borsten gehad, maar na de twee zwangerschappen zijn ze ook nog eens leeg. De rede waarom ik twijfel om de daadwerkelijke stap te nemen heeft een aantal oorzaken:

- ik ben vrij sportief: onder de spier of dual plane lijkt me daardoor lastig

- ik heb weinig/geen borstweefsel dus als je de implantaten boven de spier doet dan zie/voel je de randen, toch? Of val dit mee bij anatomische prothesen? 

 

Mijn wens is dat het niet te zien is dat er een bv heeft plaatsgevonden, en dat ik van een aa/a naar een c zou kunnen gaan. 

 

Wellicht moet ik een afspraak maken om deze vragen te bespreken maar is er hier wellicht iemand die zich herken(t/de) in bovenstaand? 

 

Alvast bedankt! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toevoeging: ik hoop dat ik voor de spier kan maar ik ben bang voor een zichtbare rand. Als dat nu niet is dan wellicht over 20 jaar... 

 

Heeft iemand een goede link/foto als het gaat om anatomische prothese voor de spier geplaatst bij een slanke/magere dame? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 400cc anatomisch dual plane. 

Ik kom ook van een lege 80a af, die maat droeg ik nog maar ben 10 kilo afgevallen dus die gaapte nogal. Nu heb ik denk ik een 80c. 

Bij mij zei ze meteen duidelijk dat dit de beste oplossing was omdat je anders randen zou zien of voelen. Ik sport wel maar ben niet heel sportief maar er zat bovenaan gewoon ook amper vulling of wat dan ook. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel herkenbaar, jouw situatie!

Ik ben bij dr. de Meyere uitgekomen omdat deze toch veel voor de spier plaatsingen doet. Kan hij blijkbaar heel goed. Er past misschien niet altijd heel veel in, bij mij zou het rond de 250cc worden en hij gaf aan dat het dan een B zou worden. Ik heb al veel gelezen dat dit dan vermoedelijk wel een C zal zijn. (Hoop ik toch op ^_^)

Je kunt eens in het forum zoeken op zijn naam en dan vind je heel wat slanke dames die een prachtig resultaat van hem hebben gekregen..

Veel succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Jouw verhaal klinkt net als het mijne. 2 zwangerschappen, 3.5 jaar borstvoeding in totaal, en daarna was er niets meer... Ben 2 weken geleden geopereerd, implantaten van 160 cc achter de spier. Ik had een a/aa-cup en het ziet er nu naar uit dat ik een ruime B of kleine C ga hebben (mag nog geen bh dragen). En dat is precies wat ik wou. Ik ben ook mager en had in de verste verte niet genoeg borstweefsel om implantaten boven de spier te kunnen bedekken. Sporten, dat is de eerste weken nog niet aan de orde. Maar ik ga volgende week terug naar m'n plastisch chirurg om de pleisters te laten verwijderen, dan ga ik ook eens vragen hoe het zit met oefeningen voor de borstspieren. Ik merk nu al wel dat ze niet veel pijn meer doen ook als ik ze opspan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.