Ga naar inhoud

Borstspier ontspannem


Aanbevolen berichten

12 minuten geleden zei Sjuul:

 

 

Hè bah, ik moet ook naar het ziekenhuis .. Denk dat ik maar een ballonnetje vraag dan ben ik al buiten westen voordat ze met dat infuus komen .. Heb t al niet op naalden, als ik die alleen al zie stijgt de adrenaline tot ongekende hoogtes .. De vorige keer ben ik ook wakker geworden tijdens het hechten, doodeng was dat, bij dokter Van de Putte in België op de operatietafel, je voelt alles maar kunt je niet bewegen en niets zeggen en bent je heel bewust van hetgene wat ze aan het doen zijn .. Ik hoop dat ik er nu gewoon doorheen slaap en pas wakker word als alles klaar is ..

Iiieww! Wat eng! Dat lijkt me zo creapy! 

Maar dat hoor je toch niet vaak volgens mij hoor, dus ga er maar gewoon vanuit dat het goed gaat. 

Wat ze wel doen is alvast via het infuus pijnstilling geven van te voren dus misschien is dat toch wel beter. En misschien ook antibiotica van te voren. 

Maar ik moet wel zeggen, ik lag in het zkh op de kraamafdeling omdat ze daar een paar kamers hebben gereseveerd voor als andere afdelingen vol zijn. En het was dus niet haar dagelijkse taak om infusen te prikken. En ik heb lastige aderen, roladeren en erg dun. Dus dat werkt niet mee. Maar de man op de eerste hulp toen, prikte hartstikke goed. Dat was mijn eerste infuus ooit en had gedacht dat het veel erger zou zijn. Zit ie er al in? Vroeg ik. Jep!

alleen moest ie na een paar dagen vervangen worden want mn antibiotica liep toen niet meer door. Dus toen deed die doos van de kraamafdeling het. Ik heb het nu dus in totaal 3x een infuus gehad waarbij 1 van de 4 het niet kon :4: snap je t nog?? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat was ook erg creepy, gelukkig duurde het niet te lang en was ik zo weer buiten Westen .. Ik weet nog dat de narcose op basis van rohypnol in een bekertje gedaan werd en ik ze moest drinken. Het was al niet de beste kliniek van België, maar daar kwam ik later pas achter. Ik mag nog van geluk spreken dat het alleen maar de narcose was die niet helemaal klopte. Nu ben ik er toch wel blij mee dat de regels voor anesthesie enorm veranderd zijn en het niet meer op die manier gaat, ik ga ook niet meer naar België simpelweg omdat ik t niet meer aandurf daar na die ervaring. Heb wat research voor mezelf gedaan en kom toch nog altijd berichten tegen waar me de haren van ten berge rijzen dus betaal liever wat meer en ga naar een voor mij veilig voelende kliniek met goede doktoren die aan ziekenhuizen verbonden zijn en de ingreep ook in een ziekenhuis. Meer controle, betere hygiëne en een stuk minder horror verhalen.

 

Infuus prikken is toch al een vak apart, dat zou niet iedereen moeten mogen doen, het is al dikker als een injectienaald en toch al gevoeliger om die in je aders te krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.