Ga naar inhoud

Spijt van borstvergroting


Aanbevolen berichten

  • Reacties 50
  • Created
  • Laatste Reactie

@Robijntje02@Corry @Kelly_E Ik heb helaas nog geen foto's van mijn nieuwe borsten. Heb gisteren geprobeerd de bh los te maken, maar het deed zoveel pijn dat ik het niet aandurfde. Ik heb ze alleen vlak na de operatie goed gezien. En nu spiek ik af en toe van bovenaf even. Over 1 of 2 weken ga ik proberen een  nieuw album te maken en als dat lukt zal ik jullie toevoegen! Hopelijk is de pijn dan wat minder...

Link naar reactie
Delen op andere sites

@fitgirl90 , hebben mensen uit jouw omgeving (familie / vrienden / kennissen / collega's) opmerkingen gemaakt over jouw borsten ( positief of negatief)?

En hoe reageren degenen  met wie je een nauwe band hebt (ik weet niet of je een relatie hebt of een goede vriend(in)) op jouw teleurstelling?

En door welke chirurg en waar ben je geopereerd?

Hij/ zij heeft t wel heel mooi gedaan hoor en ook het kleine verschil in grootte in je borsten goed opgelost door in de iets kleinere borst 25cc meer te doen, zie ik op je foto..

Link naar reactie
Delen op andere sites

@fitgirl90 heb je nog een foto van je voorsituatie? Welke cup-maat had je toen?

Je zegt dat je met kleren aan je borsten ook nog te groot vindt.. Heb je misschien een foto daarvan waar je iets aan hebt wat je (voorheen) graag/vaak droeg? 

Hopelijk kun je toch nog wennen aan je nieuwe borsten want ze zijn echt heel mooi hoor; heb nog even geduld..

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Kelly_E:

@Robijntje02 je hebt in protheses:

- low profile

- moderate profile

- moderate plus profile

- high profile

- ultra high profile 

Dit bepaald hoe "hoog" de prothese komt als je ze plat op een tafel zou leggen of met andere woorden hoe meer of minder projectie je hebt wanneer ze in je lichaam zitten. Hoe hoger profile hoe meer ze naar voor komen. Dit scheelt in cc ook natuurlijk: hoe hoger profile hoe meer cc voor dezelfde diameter en hoe meer je borsten naar voor staan als het ware. 

Volgend fotootje toont het verschil mooi aan:  

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Geld dit voor zowel ronde als anatomische protheses?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19-10-2018 om 13:41 zei best_boobie:

@Fynic en @EHjohanna

mag ik jullie hier even in taggen?

 

xxx

B

 

Op 19-10-2018 om 13:41 zei best_boobie:

@Fynic en @EHjohanna

mag ik jullie hier even in taggen?

 

xxx

Jazeker bb .... Hi fitgirl90

ik heb eigenlijk hetzelfde probleem gehad dat ik Mn borsten te groot vond ... te ver uit elkaar , niet blij .. maar bij mij duurde het lang voordat ik er blij mee was ... en nu ? Zo vreselijk blij ! Het is ook een geestelijk iets waar sommige dames moeite mee hebben .. waaronder ik ,hoop dat je er snel blij mee ben , en het is echt waar ... je gaat er aan wennen x

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Kelly_E:

@Corry en bij anatomisch heb je ook nog 3 verschillende hoogtes omdat die niet rond zijn. Maar dat staat los van de projectie natuurlijk. 

Oh echt? Zijn daar ook nog namen voor? Dit is weer allemaal nieuw voor me. Ik weet alleen dat ik in dec anatomische protheses krijg, verder eigenlijk niets

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden zei Rosanna123:

@fitgirl90 Ik herken wel een beetje wat je schrijft. Vond mijn borsten na mijn bv ook erg groot (345cc high profile). Ook stonden ze erg ver uit elkaar. Ik heb eergisteren een wissel gehad naar 340cc low profile. Zelfde volume maar ze ogen aanzienlijk kleiner en ze staan een stuk dichterbij elkaar. Enige nadeel is dat de pocket verkleind moest worden bij mij (dichtgehecht aan de zijkanten) en dat voel ik wel auww. Maar het past beter bij mijn lichaam nu. Je bent nog geen jaar po dus zou het nog even aankijken, maar wat jouw wens is als ik het goed begrijp (kleiner en dichterbij elkaar) lijkt bij mij goed gelukt te zijn :) 

Hey, heb je een album waar ik in mag meekijken? Krijg woensdag 300cc, twijfelde ook nog maar verhalen als deze nemen de twijfel snel weg. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 20-10-2018 om 09:07 zei fitgirl90:

@Kelly_E, @lwb, @Atiz @Vonnepon ik heb jullie toegevoegd en zojuist ook nieuwe foto erbij gedaan waarbij je beter de verhouding borsten en lichaam ziet.

 

@Robijntje02 bedankt voor je lieve reactie :)

 

@Vonnepon vind ze bij jou wel erg mooi, vorm, verhouding lichaam. Alle borsten vallen weer anders uit he. Maat zelf zegt niet veel.

@fitgirl90 meis, wat vervelend om te lezen. Mag ik eens bij je kijken?

het lijkt me inderdaad goed dit met de arts te bespreken maar wellicht is het ook een kwestie van tijd. Krijg je er ook opmerkingen over of speelt dat niet mee? Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Corry:

Oh echt? Zijn daar ook nog namen voor? Dit is weer allemaal nieuw voor me. Ik weet alleen dat ik in dec anatomische protheses krijg, verder eigenlijk niets

@Corry ja elk merk heeft zo zijn eigen benamingen heb ik de indruk. Bij mentor noemt dit low, medium en tall height. Maar zoals onderaan hier op de foto kunnen ze het ook anders noemen: 

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat vervelend meis! Ik denk dat als je ietsje minder neemt het niet super erg zou zijn voor evt hangen. Maar ik heb geen idee hoe je borsten er nu uitzien. Je geeft aan dat het niet heel confortabel zit voor je gevoel dus dan zou het best kunnen dat er te veel in zit. Zou ik je album mogen zien? Ik heb nu een F75 met 375cc en vind ikzelf niet als een natuurlijke F lijken! Die vind ik veel groter lijken. Veel mensen schrikken altijd als ik de maat zeg, maar als ze het dan zien valt het mee. Maar goed, het gaat idd om je eigen gevoel! Ik zou het sowieso goed met je arts bespreken. Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hoi @fitgirl90,

 

Wat naar dat je ze te groot vindt uitgevallen. Ik ben daar ook heel bang voor. Ik heb nog geen datum voor de operatie laten plannen en dat is puur omdat ik heel erg twijfel over de maat. Heb nu een lege 75C, er is mij geadviseerd om Mentor high profile 315cc te nemen. Zou ik in je album mee mogen kijken? Ik heb namelijk een beetje zelfde postuur als jij, denk ik.

 

Groetjes! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Robijntje02, @Kelly_E Zoals beloofd heb ik jullie inmiddels toegevoegd aan mijn album. De foto's waarbij in de beschrijving staat 340cc demi zijn van NA mijn wissel, en de andere foto's ervoor (toen had ik high profile 345cc). Houd er wel rekening mee dat ik nu nog maar een paar weken PO ben, terwijl de foto's van mijn high profile borsten al 12 jaar PO waren genomen. 1 op 1 vergelijken is dus niet helemaal eerlijk denk ik, maar hopelijk geeft het jullie toch een indruk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Rosanna123 bedankt voor het toevoegen! 

Heb natuurlijk meteen gekeken.

Ik vond jouw borsten voor de wissel er op de foto's prachtig uitzien; heel natuurlijk! Alsof ze echt 'echt' zijn; bv. onderste foto en vooraanzicht voor wissel: niet van echte borsten te onderscheiden.

Bij high profile denk je aan wat meer naar voren, maar zie ik echt niet hoor.. 

Zou denken dat je nu high profile hebt ipv low, maar dat komt ws omdat je nog zo kort po bent en ze dus nog wat opgezwollen zijn.

Je 'nieuwe' boobs ( bovenste foto's) zien er overigens weer hartstikke prachtig uit!!!! En dat terwijl je nog maar zo kort po bent. 

Op de foto's helemaal bovenaan zie ik inderdaad wel dat de afstand tussen je borsten voor de wissel wat groot is en hierdoor ogen je oude borsten iets minder natuurlijk; maar ja, da's ook logisch 12 jaar na de bv. Na verloop van tijd (10 a 15 jaar) worden nepborsten vaak minder mooi van vorm door verpakking werd mij verteld op een consult en kun je besluiten om voor een wissel te gaan. Wat bij jou ook waarschijnlijk t geval was..

Maar nu heb je weer een hele mooie nieuwe set en ze zien er super uit en kun je er weer minimaal 10 of 15  jaar of misschien nog langer mee vooruit!!!!

Nog een voorspoedig herstel toegewenst meid! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@fitgirl90 hey! Wat vervelend, zou ik in jou album mogen kijken? Ik had dezelfde voorsituatie en heb 400cc gedaan maar ze zijn nog niet xoals ze gaan worden, ben benieuwd of ze veel kleiner worden als zwelling weg is.. was dit bij jou het geval? Ik zou er goed over nadenken!! Misschien moet je nog wennen

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Rosanna123 zei:

@Robijntje02, @Kelly_E Zoals beloofd heb ik jullie inmiddels toegevoegd aan mijn album. De foto's waarbij in de beschrijving staat 340cc demi zijn van NA mijn wissel, en de andere foto's ervoor (toen had ik high profile 345cc). Houd er wel rekening mee dat ik nu nog maar een paar weken PO ben, terwijl de foto's van mijn high profile borsten al 12 jaar PO waren genomen. 1 op 1 vergelijken is dus niet helemaal eerlijk denk ik, maar hopelijk geeft het jullie toch een indruk!

@Rosanna123 bedankt om me toe te voegen! Ziet er echt heel goed uit! 

Vind persoonlijk ook niet dat je echt verschil ziet tussen de demi en de high profile wat projectie betreft maar nu zijn ze wel heel mooi naast elkaar gezet, zal je wel heel blij mee zijn :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.